•9•

5.4K 203 272
                                    

Tepki: Dışarıda biriyle flört ederken yakalanırsanız

Kanka bu sana gelsin:
WhosaidImReal

Slenderman: *Sonra öldüreceksin diye bir şey demedi.*

Jeff The Killer: *Sinirle elindeki bıçağı sıktı. Yanınıza gelerek seni kolundan tutup kendine çekti.* Bana bak piç! Bu kız sahipsiz mi de atlıyorsun hemen?!

Jane The Killer: *Zamanını boşa harcıyorsun diye sana kızsa da işine karışmadı.*

Homidical Liu: *Sully ortaya çıktı. Çocuğun vurulmadığı yer kalmadı. Birandan da küfürler ediyordu.* Seni Şerefsiz! Başkasının kızına laf etmeye cüreti nerden buldun?!

Masky: *Kasları çatıldı. Bir süre sizi izledi. Çocuk seni öpmeye eğilince tam kafasına bir kurşun sıktı.* Ay pardon elim kaydı.

S/A: Masky senin elin kaymazki-
Masky: ...

Hoodie: *Direk adamın kafasına levye geçirdi ve boynunu kırdı.* Şöyle boş adamlarla ilgileneceğine az yeteneklilerle ilgilen.

Toby: *Pek Takmadı ama sinirleri gerilmişti.* (Tamam Toby sakin ol, S/A ne yaptığını biliyordur.....Güven ona..

Eyesless Jack: *Acıktığından senin niyetlerini kenara attı ve çocuğu oracıkta kesti.*

Laughing Jack: *Ne yaptığına anlam veremedi. Uzun uzun baktı sonra gitti.* S/A'nın oyunları cidden kafa karıştırıcı.

Puppeter: *Takmadı*

Jason The Toymaker: *Umrunda değilsin. O da senin umrunda değil*

Offenderman: *Çocuğa acıdım.*

Red Angel: *Çocuğun içini dışına çıkardı. Sonra sana tecavüz etti ;-;*

Bloody Painter: Öldüreceksen çabuk yap, boyam bitti.

Judge Angel: *Gözlerini devirdi.* Önceliklerini tekrar düşünmeli.

Ben Drowned: *Flörtleşmene hayret etti.* Oha S/A, bu dediklerini cidden yapacak mısın? (Istediğinizi anlayın-)

Sally: *O hiç anlamadı. Eve gidince Slenderman'e sordu. Sense evden atıldın.*

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now