Önemli Duyuru

2.5K 156 40
                                    

Evet arkadaşlar.
Hepinize bu kitabı okumaya başladığınız için teşekkür etmek istiyorum. Umarım bu kararınızdan pişman değilsinizdir. Umuyorum ki ileride de bu kitabı okuyan sayısı artar.
...
Yoo hayır kitabı bırakmıyorum, eğer aklından bu geçtiyse.
Kitap oyları hakkında konuşmak istiyorum.
Verenler bu bölümden çıkabilirler, ben vermeyenlerle konuşacağım.
İlk bölümümün 400 küsür okunması var ama oy sayısı 28.
Cidden mi? Pekala kitabı beğenmemiş olabilirsiniz ama kitabı sürekli severek okuyorsanız neden oy vermiyorsunuz?
Kitabımı okuduğunu bildiğim kişi sayısı çok az çünkü sürekli verenler sayısı 15'i geçmiyor.
Acidic_Lady

Animeci770
B46E01
Mr_Hopp
Solisx-
CreepyPastas707
acununkiziyim
Minanur2005
ElmasKurt587
emine2005ozdemir
shiro_alena
Yarensu246860
tekerleklitirik
Mislina05
69_Bronte_69
serialkiller_nomercy
Nurrr_Damla
__Henna__
AmineReyyanDeli
Minanur2005

SÜREKLİ Verdiğiniz  oylar için teşekkür ederim! 💙💫

Diyelim ilk bölümü okudunuz, beğenmediniz, veya istediğiniz karakter yoktu, çıktınız kitaptan. Peki bölümlere sürekli gelen o 50 kişilik kitlenin oyları  nerede arkadaşlar? Şurada sil alt köşedeki bir yıldıza basmak bu kadar zor mu? Hak etmiyor muyum ben oylarınızı? E peki neden okuduğunuzu sorabilir miyim o zaman?
Haa oy vermeyip istek yazanlar, yorum yapanlar da var. Yapmayın arkadaş o zaman, ben sürekli sizin yorum bildirilerinizi almaya bayılmıyorum zaten. Yorum yapmayın demek değil bu, yapanlar değerli okuyucularımdır.

Oy vermiyorsan hiçbir şekilde istek isteme benden. Bölümü de okuyup geçmeyin, oy verin bir zahmet. Çok zor değil. Beğenmiyorsan da gidersin başka tepki kitapları okursun. Benden başka bir sürü mükemmel Cp yazarları var orada.

Beni takip etmenizi hiçbir zaman istemeyeceğim. Bana kalırsa bu tercih meselesi. Az takipçi benim için bir şey ifade etmiyor o yüzden bu gibi endişesi oluşanlar bunu akıllarından silsinler. Takip kazanılmalıdır.

Ben bu kitaba oy sınırı getirmek istemiyorum. Bölüm yazmayı, isteklerinizi yapmayı seviyorum. Yine de bu böyle 10-15 oyla devam edilecek bir kitap olacaksa kusura bakmayın bir oy sınırı getirir, bir daha asla da bölüm atmam geçene kadar.

Şimdilik böyle bir şey getirmeyeceğim kitaba, umarım getirmem de gerekmez.

Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim. Yakında 2 kitaba da bölüm gelecektir. Lütfen bölüm at demeyip sabırla bekleyiniz. 

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now