Tepki:
Bu tepkide genel olarak onları yakalamak istediğinizi düşünmüşlerdir.
Slenderman: *Sana nasıl baktığını anlayamadın.* O5? Siz insanlar dünyayı avcunuzda tutmuyor musunuz? ... Tahmin ettiğimden çok daha fazla işime yarabilirsin. Ne etkileyici. (Ona el koyacak kadar güçlü olduğunuzu düşünmüyor.)
Jeff The Killer: *Ne sosyal ne de internetçi biri. Sana onun ne olduğunu sorar.* Benimle dalga mı geçiyorsun?! Nasıl bu hallere düştün? Yoksa bizden birini Vakfa kapatmaya mı çalışıyorsun? Slender'ı?!
S/A: Merak etme Jeff. Vakıf senin gibi psikopat insanlarla ilgilenmiyor. Kendin için endişelenmene gerek yok.
Jane The Killer: En üst yetkili mi? Bu tonlarca paran var mı demek? Öyleyse neden katil oldun? *Bir cevap bekliyor.*
Homidical Liu: En... üst yetkili mi? Vay bu çok havalı! Daha fazlasını anlat! Canavarlarınızdan bahset, merak ettim!
Masky: *Bir süreliğine durdu. Önemli bir karar vermesi gerekiyordu.* Sana güvenebilir miyim??
S/A: *Gülümsersin* Neden bir şans vermiyorsun? Ben sadece tüm ülkenin geleceğini belirleyecek kararlar verebilen biriyim. Öte yandan pek güçlü veya çevik olduğum söylenemez. Bir şey denersem beni öldürmekte özgürsün.
Masky: Pekala. Yeterince adil.
Hoodie: O5 Konseyi? Bunu duymuştum ama gerçek olduğundan şüpheliydim. Sizler bu dünyada tanrı gibisiniz. Bir sürü yere erişiminiz var, bu gerçekten harika.
S/A: Beni öldürmeyecek misin? Yoldaşlarını kaçırmaları için emir verebilirim.
Hoodie: *Güler* Seni denerken görmek isterim. Lütfen çekinme...
Toby: Bu ne demek? *ona anlatırsın* Ah! Yani bir sürü canavara erişimin var öyle mi? Ve herkes seni dinliyor öyle mi? Süikast emri falan verebiliyor musun? Bu çok havalı olurdu.
Eyesless Jack: *Onu strese sokan tek şey peşinde olup olmadığındı.* Bak sözü gelmişken Konsey üyesi, benim herhangi özel bir yeteneğim yok. Sadece gözlerim yok ve yerinden siyah bir sıvı akıyor. Sergilemeye değmem!
Laughing Jack: Hmmmm. Üzerime asker salmayacaksın değil mi? Salabilirsin, bende hepsini deşerim! Eğlenceli olur!
S/A: İnan bana Jack. Senin ne kadar zor olduğunu biliyoruz fakat bu geri çekileceğimiz anlamına gelmiyor.
LJ: Haha! O zaman katliam çıkacak desene!
S/A: Tabii, hadi birbirimizi öldürelim.
ClockWork: Ne ilginç... Hey, bize çalışmayı düşünür müsün? Dünyadaki bağlantıların Zalgo'nun işine çok yarayabilir.
S/A: Ona haber verirsen seni alıkoymak zorunda kalırız. O tanrı gücündeki varlıklar henüz dokunulamayacak kadar tehlikeli. Ben özellikle de Zalgo'ya bulaşmayı düşünmüyorum.
Jason The Toymaker: *Gözlerini kısar.* Ne yani, zenginsin diye kendinizi üstün mü görüyorsun? Beni ele geçirebileceğini mi sanıyorsun?
S/A: Ne? Hayır aklımdan bile geçmedi.
Puppeter: Tabi, Konsey. Bla bla, her neyse. Bana dokunamazsınız bile.
S/A: Öz güvenin sonun olacak. Şanslısın sizi kaçırmak gibi bir planım yok.
Sally: *Ne kadar anlatsan önemini anlayamaz.* Ah çok da önemli gibi değil. Slendy'e söylememe gerek yok!
Ben Drowned: Ne yapmalıyım? Beni almayın diye yalvarayım mı?
S/A: Ben başka bir şeye ilgini çekmek istemiştim Ben.
Ben: Neyse ilgimi çekmiyor hayatım.
S/A: Çok yüklü miktarda bir paraya sahibim. Ne istersen alırım. Evlen benimle!
Judge Angel: Gözlerim ilgi alanın değil herhalde?
S/A: Hayır Dina, ne sen ne de Helen ilgimizi çekmiyor.
Judge: Ama, ben Helenden bahsetmedim ki! *kızarır*
Red Angel: Bu senden korkmamı sağlamayacak biliyorsun değil mi?
S/A: Böyle bir beklentim olduğunu düşünmen çok tatlı. Benden korkmanı isteseydim sana dayayacağım sözlerim değil bir silah olurdu.
Ray: *Sırıtır.* Biliyorsun, başka bir şey de dayayabilirsin...
S/A: *Gülersin.* Şanslısın senin sadece bu halinle katlanabiliyorum.
Offenderman: *Çok ilgisini çekmedi. Bir şey dışında.* Demek üst rütbelisin. Bu fanteziyi yatağa taşımaya ne dersin?
S/A: Ortamı neden durduk yere kirlettin şimdi?
Offy: Hm, hoşuna gitmedi mi?
S/A: Lanet olsun gitmese sana ateş ederdim!
Dark Link: *Üzerine yürür.* Hayaletler ilgi alanınızda mı canım?
S/A: Haha, sadece teknolojiyi ev olarak kullanmayanlar.
Dark: *Sırıtır.* Hiç şansının olmadığını bilmen güzel.
Bloody Painter: *Yaptığı resmi bırakır.* Ne demeliyim.. Umrumda değil. Ne paran, ne vakfın ne de saygınlığın umrumda değil S/A.
S/A: Hm, tam bir hayal kırıklığı...
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...