Bir arkadaştan istek tepki:)
-Kumar oynadığımızı ve çok iyi olduğumuzu görseler.Slenderman: *Normalde kumara karşı çıkmak istedi ama sonra senin kumar oynarken gözünün hiçbir şey görmediğini fark edince bunu yeteneklerinde kullanmak üzere not aldı.*
Jeff The Killer: *Masada yanına oturdu. Sokuldu iyice dibine* Kız iyi kazanda çıkışta içeriz bir şeyler.
Jane The Killer: *Önce şaşırdı. Senin günahlara karışmadığını sanıyordu. Sonra sandalyesine yaslandı.* Vay be.. Kızda beyin yok diyorsun gidiyor kumar oynuyor. İyi de oynuyor haa
Liu: Kumar kötü bir şey S/A. Bu kadar oynamamalısın. Bu kadar iyi oynamada beni geriyor zaten..
Masky: *Pek ilgilenmedi ama sonra verdiğin yüksek bahisleri fark edince ensene şaplak attı.* Lan salak! Sıçarak gelmiyor o paralar.
S/A: Ee zaten Tim. Kendim kazandım onları ben.
Masky: •-• Kumarda?
Hoodie: *Seni çekmeye başladı.* Bu kızı kakegurui'ye atalım. Yumeko'yu yener bu.
(Bilmiyorsanız Kakegurui Netflixteki bir Kumar animesi. Medyaya koydum -^-)Toby: Ku-mar için faz-zla küçük değil misi-in?
S/A: Ehehehe-Laughing Jack: *Kulağına eğildi.* S/A hayatınıza bahse girsenize....Bize de eğlence çıkar.(Arkada sırıtan diğer Cplere bakıyor.)
Eyesless Jack: *Kafasını iki yana sallayarak geçip gitti.*
Puppeter: *Gözleri kumarbaz bir kuklayı düşünmekle parladı. Yavaş yavaş ve sinsice size yaklaşmaya başladı.*
Jason The Toymaker: Kimsenin benden daha iyi olmaması gerekiyordu. Ama sen bunda çok iyisin... Yine de bahisleri yüksek oynaman iyi bir şey mi?
Offenderman: *Etkilendi* *Biraz şarap doldurup bardağı sana verdi.* İçerken oyna, daha ateşli durur...
Red Angel: *Sana arada yardım ediyor* Ah Hayır, karoyu atarsan sonradan bitemeyebilirsin.
S/A: Karşı tarafın eli kötü. Bahsi artırarak çekilmesi için baskı yapacağım. Işe yaramazsa, ki yarayacağından eminim asımı oynayacağım.
Ray:*Sana 'Al benden de o kadar' bakışı attı.* Dikkatin dağılmasın diye öpmüyorum bak..
Ben Drowned: *Arkanda kartlarına bakarken süzülüyor.* Demek kağıt üzerinde daha iyisin.
S/A: Online de her şey senin elinde çünkü-
Bloody Painter: *Takmadı xp*
Judge Angels: *Aşırı sinirlendi.* Sen nasıl bu adalet karşıtı bir oyunda oynarsın?!
ClockWork: Zalgo bekler seni cehennemde.
Sally: *Onu bir bara götürmediniz.*
Bu arada aklıma bir şey geldi. Bunu bir seri haline getireyim mi? Şey yani oynadığınız oyunlara tepkiler serisi. Yine bu kitapta olacak ama her 9 bölümde bir gelecek. Ne dersiniz yapayım mi?
Örnek: Satranç, dama, poker, uno, tavla vs.
Sjsjjsjsj
İsterseniz söyleyin. Bir kişi bile olsa yapacağım ama kimse demezse yapmam -^Kendinize iyi bakın!
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...