•52•

1.9K 86 40
                                    

Tepki:

Bu bölümde i^tihardan bahsetme ve betimleme vardır

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bu bölümde i^tihardan bahsetme ve betimleme vardır. Lütfen kendi önleminizde okuyun!


Slenderman: *Durumla nasıl başa çıkacağını iyi biliyordu. Sakinleştirmek için seni bayılttı ve dinlenmen için sana zaman tanıdı.* Istediğinle vakit geçirebilirsin. Burada seni sevenler var ve her ne olursa olsun onları ve geleceği bırakma S/A. Herkes sana yardımcı olmaya hazır.

Jeff The Killer: *Ne yapacağını bilemedi. Sen sinirlenince kendini çok kötü hissetti.* S/A, gel buraya! *sana sarıldı ve sakinleşene kadar bırakmadı.*

Jane The Killer: *Endişeyle seni izliyordu. Öfke nöbeti geçirince dayanamadı ve ellerinden tuttu.* S/A, bana bak hayatım. Her şey iyi olacak. Ben buradayım ve sana bir şey olmasına asla izin vermeyeceğim.

Homidical Liu: *Sakin kalmaya çalıştı. Seni kollarından tuttu ve sarıldı. Saçlarını okşadı.* Zor biliyorum. Anlıyorum. Bunu yapma. Bana anlat. Ben ne olursa olsun seninle olacağım.

Masky: *Ölmeni istemiyordu. Her ne kadar bu Efendisi için olsa da seni içten içe önemsiyordu ve hayatına kıymaya çalıştığını görmek onu üzmüştü. Sana yaklaşmadan maskesini çıkardı.* S/A... Bana bakar mısın? Sen hayatımda gördüğüm en harika insansın ve enerjin zevk verici. Bana çok önemli olan birinin kendini böyle feda etmeye çalışması beni parçalıyor. Lütfen, yapma. Benimle kal..

Hoodie: *Masky'nin aksine önceliği seni sakinleştirmek değil öldürmekten el koymaktı. Bunun için ellerini yakaladı ve seni yere oturttu.* S/A! Hayatım beni dinle. Bunu neden yapıyorsun bilmiyorum ama lütfen yapma. Birlikte çözebiliriz. Sadece bana anlat...

Toby: *İntihar etmeni durdurdu ama senin nöbet geçirmen onun tikini de arttırdı. Öfkeni nasıl di dindireceğini bilemedi ve stres yaptı. Sonuç olarak Toby seni sakinleştiremedi bunun yerine Hoodie'yi çağırdı.*

Eyesless Jack: *Sen bağırmaya başlayınca irkildi. Sinirle homurdandı ama yine de yanına geldi ve sarıldı.* S/A, sakinleş. Önemli değil. Atlatmana yardımcı olacağım.

Laughing Jack: *Gülümsemesi dondu. İntihar edemeden sana engel oldu ama nasıl sakinleştireceğini bilemeyince sana sarılıp şeker uzattı.* Bu seni daha iyi hissettirir mi bilmiyorum. Umarım hissettirir!

Clockwork: *İntihar etmene engel olmadı. Bunu görünce gerçekten intiharını yarıda bırakıp onunla kavgaya tutuştun.* Ne biçim öfke krizi bu be!! Çekil üstümden, manyak sürtük!

Jason The Toymaker: *İntihar etmeni sadece sana acıdığı için engellediğini söyledi ama ölmeni istemiyordu. Nöbet geçirdiğinde ise seninle uğraşmayı başkasına bıraktı.* Tanrım, zamanımı boşa harcıyorsun! Sakin ol biraz!

Puppeter: *İntihar etmeye çalıştığını görünce güldü. Şaka yaptığını düşünüyordu ama yapmadığını görünce yanına geldi ve ensene vurdu.* Gerizekalı! Seni ne kadar önemsediğimi bilmiyor musun?! 

Offenderman: *İntihar etmeni tabiki engelledi. Nöbet geçirdiğinde ona zarar vermeye çalıştığın için seni Slender'a verdi.* Ah lanet, bu doğru bir zaman değildi demekki.

Red Angel: *İntihar etmeye çalıştığını görünce olduğu yerde kaldı. Ne yapacağını bilemeyerek bıçağı boynuna götürmeni izledi. Sonra...*
- 18 yaşında bir kadını etkilemek için saçlarımı sıfıra vurmuştum!
*Sana fotoğraf göstereceğine söz verdiği için ona ve hayata biraz daha zaman vermeye karar verdin.

Judge Angels: *Kılıcıyla ipi kesti sen de yere düştün. Derin nefesler alırken Dina sana arkandan sarıldı ve gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı* Seni aptal! Bir şeyler olduğunu neden arkadaşına söylemedin?! Bundan sonra sakın! *sob*

Bloody Painter: *Hemen üzerine koştu ve bıçağı elinden aldı. Seni kaybedeceğinden çok korkmuştu bu yüzden de sana kızmıştı.* S/A, hemen benimle odama geliyorsun! Sana Helen'a her şey anlatılmalı isimli çok zevkli bir ders vereceğim!

Ben Drowned: *Kendini asacağın sırada yanına uçtu ve üzerine atlayıp seni yere düşürdü. Nöbet geçirmeye başladığında bile seni bırakmadı ve üzerinden inmedi.* Beni dinleyene kadar kalkmayacağım! Çok seviyorum seni, beni bırakmana izin vermeyeceğim!

Sally: *Ne yapacağını bilemediği için ihtiharını başarıyla gerçekleştirdin lakin Sally Slendy'i çağırdı ve diriltildin.* Özür dilerim! Ne yapsam bilemedim!

Dark Link: *Tuttuğun bıçağı aldı seni omzuna bastı. Sen nöbet geçirip kollarına vururken gülümsüyordu.* Bu seni rahatlatacak mı? O zaman devam et. Sen olduğunda tolerans edebilirim.

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now