Isteklerinizi bekliyorum
Özel eşyalarını saklarsan.
Slenderman: S/A, ne zorun var, geri ver eşyamı!
Jeff: Ulan Kuduruk! BIÇAĞIMI VER LAN!
Yoksa bana benzetirim seni!!Jane: S/A!!!!! MASKEMİ VER YOKSA ERKEK ARKADAŞINI(kim?) KESERİM!!
Liu: S/a'cığım, prensesim, geri ver kitabımı-(Sully geliyor)BİR OKUTTURMADIN HA, ŞURADAN BİR KOYARIM, OFFY KISKANIR!
Masky: *Kolundan tutup seni ters çevirdi.* Silahımı yerini söylemek için 3 saniyen var, yoksa kolunu kırarım.
Hoodie:*Silahını kafana dayadı bile* Kameram?
Toby:*Baltayı salladı, kafanın yanına geldi.* Bir dahakine kafan için nişan alırım. Şimdi waffle'larımı bana geri ver.
Eyesless Jack:*Neşteri arkasından çıkarıp üstüne atladı.* Böbreklerimi saklarsan bende seninkileri alırım. Sabit dur.
Laughing Jack: AHAHAHAHA! Benim, şekerimi, çalmak, sen. HAHAHA. Bir tane alsan yeter, sonuçta çoğu zehirli.
Puppeter: Aldığın şey sende kalsın, bende seni kuklam yaparım. Sonuçta yalnızsın, değil mi?*şerefsiz smile*
Jason: Lan aşağılık şey! Jölem nerde benim?! Geri ver onu yoksa eskisi kadar güzel olamam. Beni kıskandığın için aldın dimi? Hah!
Offy: *Eşyasını almana çok sinirlenmedi ama bu, bunu bahane olarak kullanmaması için bir engel değildi.* Cezana şimdi karar verdim.*Sırıtış.*
Ray: *Zorla odaya soktu* Versen de vermesende olacaklar belli~ *piç smile*
Clockwork: Kız, geri ver lan!
Helen:*Soğuk gözler* S/A...*Dayanamadın geri verdin. Bunun üzerine gülümsedi sende altına yaptın.*
Judge: *Kaşlarını çattı* Kılıcımı nasıl aldın bilmiyorum ama, geri versen iyi edersin. Yoksa adalet adına savaşmaktan çekinmem.
BEN D.: *Evin altını üstünü getirdi. En sonunda senin aldığını anladı ve yanına geldi.* S/A, konsolumu geri ver. Yada telefonuna elveda de.
Sally: Abla/abi, ayımı verir misin?
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...