Herkes yapmış, hem de pazar günü.
Bende eksik kalmayayım, değil mi?Onlara; Bugün sevgililer Günü~
Diyerek sarılsanız, onlar da sizi itekleyip:
Git sevgilinle zaman geçir o zaman
Deseler, sizde karşılık olarak gülüp:
Bende onu yapmayı planlıyorum, beni ittirmesen mi sevgilim?
Deseniz.Slenderman: *Bacağına sarıldın.* Ne sevgilisi S/A? Iyi misin, yine kafanı bir yere mi vurdun?
Jeff The Killer: Sen? Ben? Sevgili? Olmak? Ne zamandır? Hangi zamandır? Which yüzyıl?!?!
Jane The Killer: *Başını okşadı* Bende seni seviyorum ama arkadaş olarak canısı.
Homidical Liu: *Güldü.* S/A benim sevgilim miymiş? Keşke daha önce söyleselerdi...
Masky: He he aynısından.
S/A: Masky sen beni dinlemiyor musun?
Masky: Kes sesini Toby. Kulağıma kurbağa sokmaya çalışmaktan vazgeç.
S/A: Bu ne yaşıyor kafasında aqHoodie: *Seni omuzundan sarsıp tekrar ittirdi.* Ben olmaz. Git kendine başka erkek bul.
Toby: Sadece ben ve sen mi? Bana uyar! Ama akşama Masky'i rahatsız edeceğiz, söz ver.
Eyesless Jack: *Kafasını çevirip sana baktı.* Bir daha bana sevgilim de o dilini ısırırım.
S/A: Keserim demen gerekmiyor muydu....?
Jack: *Sırıtır.* Kesedebilirim, canın daha az acır diye demiştim.Laughing Jack: Sen hangi evrende yaşıyorsun?? Ben seninle hiç sevgili olur muyum sence?
S/A: Auch...Clockwork: *Gülümsedi.* Iyi, tamam. Birlikte zaman geçirelim bakalım.
Puppeter: Y-yani... neden olmasın?
S/A: Yaaa, sen sevgilim olmayı az önce kabul mü ettin?
Pup: Şansını zorlama.Jason The Toymaker: *Are you ciddi bakışı* Seninle sevgili olmam için beni etkilemiş olman gerekiyor, sen bu konuda ne yaptın ki hah?
S/A: Adamın ilgisini çekmek de ne zor lan.Offenderman: *Seni kendine çekti.* Nasıl zaman geçirmek istersin? Benim aklımda bir iki şey var~
Red Angel: Sevgilim demek? *Güler* Ne kadar ilginç. O zaman bu sevgililer gününü neden nefesin kesilene kadar ö- Ah!
S/A: *Karnına dirsek atarsın.* Salak Kırmızı!
Ray: *Ne istedin benden aq bakışı* Ne yani sen bir tecavüzcüden romantik olmasını mı bekliyordun?Judge Angel: *Omzunu silkti* Sevgili adıyla değil de kız kıza vakit geçirebiliriz.
Bloody Painter: Seni romantik bir yemeğe çıkarmamı bekliyorsan git bir sirkele aklını öyle gel.
S/A: ;-;Ben Drowned: *Şokta* Sevgili mi? *başını sallarsın* Ben ah.... Bilemiyorum.. biz ne ara....?
S/A: *Yere oturup kumandayı alırsın.* Film izleyelim işte Ben.
Ben: Aaaaa! S-sen film diyorsun- Ya bende başka bir şey sanmıştım...
S/A: Ne sanmıştın?
Ben: *Ben.exe memory history deleted* Boşver...Sally: Sevgili mi? O ne demek? Seni çok seven demekse tamam zaman geçirelim~
Dark Link: *Sırıtır* Benimle zaman geçirmek istediğine emin misin?
S/A: Tabi! Romantik olabileceğine inanıyorum. Sen bile içinde biraz sevgiye yer veriyorsundur.
Dark: *Are you saf bakışı* Hm tabi tabi...
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...