•33•

3.5K 139 115
                                    

Bizim abimizler, birgün kahvaltıda Zalgo gelip 'Karımı almaya geldim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bizim abimizler, birgün kahvaltıda Zalgo gelip 'Karımı almaya geldim.' Dese ne tepki verirler?

☆☆☆☆

Slenderman: *4 kardeşi var ama seni hepsinden daha çok koruyor. Zalgo'ya meydan okumak için ayağa kalktı.
S/A'nın kılına dokunmayacaksın.

Jeff The Killer: *Sinirli gözlerle sana döndü.* Ne diyor bu S/A? Ne karısı??!!
Homidical Liu: Sakin ol abi. Belli ki Zalgo saçmalıyor yine. Slendy'e haber verelim. Kimse kardeşimize böyle muamele yapamaz.

Jane The Killer: S/A Ne karısından bahsediyor bu???

Masky: *Silahını eline aldı.* Bu namlusu bir yere sokarım Zalgo. Sen kimin kardeşine?!!!!?!!

Hoodie: S/A..Bana söylemediğin bir şey var mı?*Yavaşça kafanı eğersin. Nefes alarak sakinleşmeye çalışır. Kulağına eğilir ve önemli olmadığını söyler. Sonra Zalgo'ya döner.* Hadi bakalım Çok Göz. Göster bakalım neyin var??

Toby: *Baltalarını çıkardı ve önüne geçti.* Ablamı kaybettim, S/A'yı da kaybedecek değilim.

Eyesless Jack: *Sakin kaldı ve Slendy'yi çağırdı.* Çok fenasın S/A. Seninle özel olarak konuşacağız bunu.

Laughing Jack: *Zalgo'yla birbirlerine girdiler*

ClockWork: *Hiçbir şey demedi.*

Puppeter: Kardeşimi sana yediririm mi sanıyorsun!?!?!?

Jason The Toymaker: *Yeşil gözleriyle Zalgo'yu süzdü. Sonra sana kenardan bakarak ayağa kalktı. Konuşmak için ağzını açtın ama elini kaldırdı.* Seninle sonra konuşacağız küçük hanım/bey.

Offenderman: *En iyi anlaştığı kardeşi sensin. Seni tuttuğu gibi arkasına aldı. Sana sonra hesap soracağım bakışı attı ve Zalgo'yla kısa bir kavgaya tutuştu.*

Red Angel: *Kolundan tuttu ve sarıldı.* Kardeşim benim herşeyim!! Sana kaptırır mıyım OÇ!!!

Judge Angel: *Kılıcıyla önüne geçti.* Karın demek....Hiç sanmıyorum.

Bloody Painter: *Kızgın mavi gözleriyle bir sana bir de Zalgo'ya baktı. Nefesini verdi ve elini omzuna koydu.* Sıkıyorsa gelde al.

Ben Drowned: *Önünde belirdi. Önce kulağını çekti.* Bunu unutmayacağım, konuşacağız! *Sonra Zalgo'ya döndü ve evden çıksın diye kavga etmeye başladılar.*

Sally: (Ablan olamaz ama kardeşin olur) *Kızgın biraz da kırgın gözlerle sana baktı.* Abla/abi, yalan söylüyor değil mi?

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now