Amuda kalkıp muzlu süt içsek
Sjsjsj Harika tepki için Animeci770'e çok teşekkür ederim.Slenderman: Bu jimlastik yeteneğini işinde de kullansan keşke.
Jeff The Killer: S/A elinden neler geliyor yaa! Insan mısın sen?!
S/A: Yok hayvanım. İnsanım tabii
Jeff: Çok emin olma!
S/A: Emin olduğum şey senden daha insan olduğumdur.Jane The Killer: *Jeff'in arkasında seni izliyor* S/A vurdu ve gol olduuuuu
Homidical Liu: *Kitaptan başını kaldırmadan iç çekti.* Ah S/A ah....
Masky: *Hoodie ve Toby'le konuşuyor* Biz bunu neden aldık?
Hoodie: *Masky'e doğru* Vahşice birini öldürdüğü için (Bu bana diğer bölümler için fikir verdi!!!)
Toby: *Hoodie'yi kafasıyla onayladı.* Çok fena yapmıştı adamı.
Eyesless Jack: Hey S/A, tek eline de böbrek al Ben ile çekeceğiz.
Laughing Jack: *Gülmekten konuşamıyor*
Puppeter: *Nelerle uğraşıyorum bakışı attı.*
Jason The Toymaker: *Kıskandı* B-Bende yaparım!! *Ters takla attı, hem saçına muzlu süt geldi hem de kolu kırıldı.* Ödeteceğim bunu sana S/Aaaa!! İntikamım acılı olacak!!
S/A: Kendi kendini yaraladın gerizekalı
Jason: Pardon?!ClockWork: Ooo kanka bende yapayım! *Yanında amuda kalktı ama süt içemedi*
Offenderman: *Bir uvuzuyla bacağından yakaladı diğeriyle belini. (Rüşvet verirsen bakire kalırsın. Alayım 5 liramı Ū.Ū)
Red Angel: *Sırıtarak üzerine geldi ve beline teptiğin tişörtü saldı. Orada oturarak göğüslerine bakıyor.* (Geçireyim mi bir tane? Sen sütü bitiremeden kalkarsan üstüne dökülür çünkü-^-)
Judge Angel: (Seni Ray'den sonra koymak beni tuhaf hissettiriyor.) 0-0 Dostum, iyi misin? Ne yapıyorsun?
S/A: Amutta süt içiyorum
Dina: Onu görebiliyorum, neden muzlu?
Yazar: Çünkü okuyucu öyle istiyor.Bloody Painter: Pekala S/A, derin nefes al. 1 saat boyunca kal öyle, çizeceğim.
Ben Drowned: *Jack ile birlikte kamerayı hazırlıyorlar*
Sally: Ooo abla çok havalısın!
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...