•37•

3.3K 141 124
                                    

Kimse aşağıyı okumuyor herhalde o yüzden buraya yazacağım. Arkadaşlar tepki verir misiniz? Millet gidiyor diğer kitaplara istek yağdırıyor bana 2 tane geliyor ya. Ne yazsam diye düşünmekten yazamıyorum ki.

Cinsiyet Değiştirirlerse

Slenderman: S/A... pek bir değişiklik yok sanki?
S/A: Bilmiyorum Slendy, üst tarafını göremiyorum.

Jeff The Killer: Boyum biraz kısaldı sanki? Aman neyse, gayet güzelim.
*aynada kendini övüyor*

Jane The Killer: *Ağlıyor.* Ben bu şeyden istemiyorum kiiii!!

Homidical Liu: Kız mı oldum ben şimdi? A-ahh *Bacaklarını inceliyor.*

Masky: *Uzun saçlarını topluyor.* Kız vücudu zayıftır şimdi yaa..

Hoodie: *Kapşonu aşağı indirdi ve saçlarını örmeye başladı.* Dur dur, hep bunu denemek istemişimdir.

Toby: S/A.... Bunlar ne? Tuhaf bir şekilde hafif hissettiriyor ama büyük yani ağır olması gerekmiyor mu?
S/A: Toby, onlara göğüs deniyor .-.

ClockWork: Eyyyyyyy iğrenç. Yazar beni eski halime döndür!!

Puppeter: *Aynanın karşısında tuhaf hareketler yapıyor.*
S/A: Pup ne yapıyorsun?
Pup: Siz kızlar buna striptiz demiyor musunuz? •-•

Jason The Toymaker: *Kendini şöyle bir süzdü.* Fena değilim ama boyum biraz kısalmış.

Offenderman: *Aynada kendini süzüyor.* Erkek olmamanın kötü yanları olsa da hiçte fena görünmüyorum yani.... Biraz makyajla-
S/A: Offy neyden bahsediyorsun?

Red Angel: *Aynada kendine sırıtıyor.* Ateşli değil diyenin gözleri bozuktur.
S/A sen heteroydun(kızlar için)/gaydin(erkekler için) değil mi? Bugün değişecek.

Judge Angel: Cinsiyet pek fark etmiyor.

Bloody Painter: Hey biri bana ayna uzatsın, kendimi çizeceğim.

Ben Drowned: *Kendini görünce kızardı. Hemen elleriyle yokladı sonra derin bir nefes aldı.* Tamam henüz büyümemişler.
S/A: Bende bir zamanlar senin gibiydim.

Sally: S/A abla/abi, bu şey nedir? Adını biliyor musun? Önceden yoktu, hastalık mı?

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now