•2•

7.4K 237 945
                                    

Onları sevdiğini söylersen

Slenderman: Kızım/Oğlum ben senin dedeni dedesinin dedesinin dedesinin dedesinin dedesinin dedesinden büyüğüm.

Jeff The Killer:Beni mi seviyorsun? Hahahaha!! Sanki senin gibi bir malla birlikte olurumda.

Jane The Killer:
Kızsan:Ne dedin sen?*terlik çıkarıyor*

Erkeksen: Öldün.

Homidicial Liu:*Hafiften kızardı. Daha sonra gülümseyerek sana sarıldı.* Bende seni seviyorum. Şimdi, benim ol.

Masky: Evet...Ben sevmiyorum.

Hoodie: Git başımdan S/A, başkasına sulan. Olmayan bir şeyin peşinden koşma.

Toby: Iyi-i de ben b-başkasını seviyor-rum. Yin-ne de ark-adaş olabilir-iz!😄

EJ: Bir böbreğini bana verirsen neden olmasın?

LJ: AHAHAHAHA!!! Beni mi seviyon?!! AHAHAHAH!!!! Ben senin bağırsaklarından kelebek yaparım be!!

Puppeter:*iplerini kollarına geçirir*Dediklerine dikkat et S/A. Ihanet edilmiş bir adama diyorsun bunu.

Jason The Toymaker: Sen bana layık değilsin. O yüzden olmaz.

Offenderman: Beni seviyorsun demek. Bende sana seni sevdiğimi göstereyim.*kollar geliyor, kaç dostum*

Red Angel:*Şaşırarak sana baktı, sonra gülümsedi.* Bende seni sikm- pardon sevmekten mutluluk duyarım. Odama geçelim mi?

Clockwork:
Kızsan: Üzgünüm S/A ama benim bir sevdiceğim var. Ayrıca lezbiyen olduğunu bilmiyordum?

Erkeksen:*Sana çalar saat verdi*Çaldığında burda olma derim.

Bloody Painter: *Resim yapıyordu. Sen onu sevdiğini söyleyince dondu kaldı. Sana döndü.* Saçmala, benim gibi birini seveceğine git başka birini sev.*Bunları söyleyip sırtını sana döndü. Dönerken sanki yüzünde bir sırıtış yakalamıştın.*

Judge Angels:*Siyah gözlerini üzerine dikti* Benim zaten sevdiğim biri var. 

Ben Drowned:*Oyundan kafasını kaldırıp sana baktı. Yanaklarının hafif kızardığını gördün.* N-ne? Sen beni mi-? *bayıldı* (bendrowned exe.stopped working)

Sally:Bende seni seviyorum abla/abi!

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now