•46•

3.2K 146 124
                                    

Slenderman: *Çok rahatsız edici bir sessizlik oldu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Slenderman: *Çok rahatsız edici bir sessizlik oldu. Sonra Slendy uvuzlarıyla sana bir güzel geçirdi.* Emin misin S/A? Eminim dediğin anda hafızanı siler seni kapı dışarı atarım. Sonra belki bizimkilerden birine kurban gidersin.

Jeff The Killer: Nereye gideceksin?? Ailen yok, arkadaşın yok, depresif bir çocuksun. Bu yüzden katil oldun zaten! Gerizekalı nereye gidecen?!

Jane The Killer: *Boğazını temizledi* Efendim, duyamadım?

Homidical Liu: *Başını eğdi, biraz bekledi ve kabul edercesine salladı.* Bunu ciddiye bindirirsen ve Slenderman seni öldürmeye karar verirse seni Sully öldürecek. Bu arada fikrin önemli değilmiş...

Masky: *Silahını çıkardı ve ateş etti ama sen yana kaydın ve kurşun ıskaladı.* Hass... Gel buraya gel, sen neyi neye bırakıyorsun lan?!

Hoodie: *Levyeyi kafana sokmak istedi ama tutup uzağa fırlattın. Bunun üzerine Hoodie başını hafifçe yana eğdi.* Biran iyi bir proxy olduğunu unutuyordum.

Toby: *Baltasına uzamasını bekliyordun ama bunu yapmadı. Yanına geldi ve elini omzuna koydu.* Seni anlıyorum, insanların hayatlarına böyle kolayca son vermek artık seni mahvediyor olabilir ama devam etmek zorundasın. Bırakırsan ölürsün, dayanmak zorundasın S/A.

Eyesless Jack: Hmm... *Kendi kendine mırıldandı.* Eğer şu kapıdan çıkarsan üstüne atlar böbreklerini alırım.

Laughing Jack: *Önce şaka sanıp güldü. Sonra ciddi ifadene baktı ve Slendy'i çağırdı.* Slendy, S/A proxy olmayı bırakmak istiyormuş, kellesini alayım mı?

Clockwork: Ne yapacaksın? Zalgoid mi olacaksın? *Merakla sana baktı.*

Puppeter: He he, götün yiyorsa git Slendy'e söyle. *Kahkaha atar*

Jason The Toymaker: *Güldü.* Benim için sorun yok, seni uzun zamandır oyuncak yapmak istiyordum!

Offenderman: *Seni uzun uzun süzdü. Başını iki yana salladı.* Olmaz, bırakırsan seni öldürürler, ben seninle yatmadan ölemezsin.

Red Angel: *Sana öyle ciddi baktı ki onun Ray olup olmadığını sorguladın.* Eğer bunu bir daha duyarsam seni be*e*...
(anladın sen yavrum hadi geç)

Judge Angel: *Kaşlarını çattı ve kılıcını çekti.* S/A kanka, hayırdır? 1 Nisan mı bugün?

Bloody Painter: *Sana öyle bir baktı ki seslice yutkundun.*
S/A: Şaka ya şaka...
Helen: *Soğuk tebessüm*

Ben Drowned: *Gözlerini kıstı. Ayağa kalktı, etrafında yürüdü.* Gerçekten bırakmak istiyor musun? Istiyorsan seni yargılamam ama bu seni öldürmeyeceğim anlamına gelmiyor.

Sally: Yani gidecek misin? Neden? Gitme S/A abla/abi!! Seni çok özlerim~!!

Dark Link: *Sırıttı.* Hı S/A hı, Slendy'e söylemeye gidip buraya geri dönerek 'götüm yemedi' demezsen bende Dark değilim.

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now