•6•

5.8K 185 217
                                    

"Ben dünyada korkulası biriyim ama sen bu itibarımı zedeliyorsun. Bu yüzden seni hemen öldüreceğim." Deyip sadist gibi sırıtırsanız.

Slenderman: Korkunç olduğunu mu zannediyorsun S/A? Kiminle konuştuğunu unutma daha az mal görünürsün.

Jeff The Killer: *O da sana sırıttı iki saat öyle bakıştınız.Sonra sen rahatsız oldun*
S/A: Tamam pes.
Jeff: Hahaha!!!! Ben her zaman kazanırım!

Liu: Hayatım ne diyorsun yine?* Sırıtmaya devam edersin* Anlaşıldı, yine aklı başka yere gitti.
Sully: Salak! Psikopat kız buldun alsana!

Jane The Killer: *Seni bir an Jeff sandı.* "Lan salak, ölmek mi istiyon?!

Masky: *Maskesinin altından sırıttı. Beni korkutmuyorsun S/A. Sana nasıl korkutulur öğretmemi ister misin?

Hoodie: *Önce fotoğrafını çekti sonra katıla katıla gülmeye başladı. Bu sefer korkunç bir ifade takındın ve bu gerçekti.* Tamam sildim bak.

Toby: OwO Kard-deşim, n-ne ol-ldu?*Pekte korkutamadın çünkü o proxiler arasında en güçlülerinden.

EJ: *Sen ona sırıtırken o da arkadan arkadan neşterini çıkardı ve karnını kesmeye çalıştı.* Senin gibi bir salak ne kadar çabuk ölürse o kadar iyi olur.

LJ: *O da sana sırıttı. Altına sıçtın ve 1 hafta kabuslar peşini bırakmadı.* Ahahahah! Bak nasıl dondu salak!

Puppeter: Seni böyle sırıtırken dönüştürsem nasıl bir kukla olursun acaba?

Jason The Toymaker: *Piç gibi güldükten sonra mavi kapı sana açıldı.* Gel de seni bir tamir edeyim, çok boktan görünüyorsun da.

Offenderman: *Tebrikler, bir offy sırıtış kazandınız.* Demek böyle oynamak istiyorsun, sevdim.(Bunu nerden çıkardın?!)

Red Angel: *Biraz tırsmadı demesem olmaz ama bu onu doğasından ayrı tutamadı.* Lütfen beni öldür. O zaman bakacağım son şey dünyadaki en ateşli kişi olur. *Bir tane tokat bastın* Ama niye yaa TnT

Clockwork: *Sana sinirlendi ve üstüne atladı* ulan bir daha öyle yap ağzına sıçarım!!!
S/A: Abla zaten sıçtın...

Bloody Painter: Belki öyle sırıtıyor olabilirsin ama bende daha iyi bir şey var.
S/A: Neymiş o?
*Soğuk gülüş*

Ben Drowned: *Yerlere yatarak güldü.*
S/A: Gülmeyi kes yoksa Dark'a bana kaybettiğini söylerim.
BEN: *Kan kırmızısı tehditkar gözler, sana kilitlendi. Hamle yaparsan ölürsün.*

Sally: Ağagaagagga! Slendy!!
S/A: Susarsan sana şeker alırım.
Sally: OoooooowoooooooO

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now