Çok içmiş bir şekilde eve gelseniz, o anki sarhoşlukla
"Bu gece çok fena yandım lan. Bir süre oturmasam iyidir.* deseniz, onlarda;
"S/A, Yoksa sen?..." diye başlasalar. Sizde ne düşündüklerini anlayıp gülerek;
"Ay yok beee!! 316. Sevgilimle henüz yapmadım." deseniz.Üzgünüm bu bir arkadaştan istek olarak geldi ama profilini yayınlamamamı istemedi.
Slenderman: S/A sen çok içmişsin belli. Hadi yatağa...
Jeff The Killer: 316. Sevgilin mi? Ben ilkin olacağım sanıyordum.
Jane The Killer: *Şöyle şaşkınca bir baktı. Sonra amaaaan deyip yatağana gitti.*
Homidical Liu: Sen nereden geliyorsun????
Masky: Ne dedin, ne dediiiiiiinnn?!?!
Hoodie: S/A O 316. Sevgiline şöyle akşam yatarken kapısını iki kez kontrol, penceresini beş kez kontrol etsin.
Toby: Sen... sarhoş musun?
ClockWork: Ehhhh *Seni yatırdı.*
Eyesless Jack: *Onun üstüne atlamaya çalıştın o da seni odana kilitledi.*
Laughing Jack: AHAHAHAH S/A saçmalamaya başladın yine.
Puppeter: *Yere yatıp gülmeye başladı.
Jason The Toymaker: Ayyy uzak dur benden SARHOŞ. *Zor durumda olduğunu gördü.* Tamam tamam elimden tut yatırayım seni.
Offenderman: 316. mı? O ne düşük rekor!
S/A: Herkes senin gibi yaşlı değil Offy, şu hayat dilimimde bu kadar yapabildim.
Offy: Ouch.. yaşlı denilmek..Red Angel: *Sırıttı.* O zaman 317. Sevgilin olup seninle yapabilir miyim?
S/A: *Zavallı sarhoş.* Oluuuuuurr.
Yazar: Hop hop HOOOOPP! O şuan sarhoş, buma müdahale etmem gerekiyor.
Ray: *Sana sıkıca sarılır.* Bırakmıyorum, kendi söyledi!!Judge Angel: Ne...diyorsun??
Ben Drowned: E-Ehr.... Sen en iyisi yat S/A. Sarhoşsun herhalde.
Sally: Abla/abi neyden bahsediyorsun?
*Anlamak için çok masum.**Yeni karakter.*
Dark Link: Hoooo anlaşıldı. *Kucağına aldı.*
S/A: Aaa Dark, sevgili olmadan yapamayız! Kayınvaldem izin vermiyor!!!
Dark: *Kahkaha atar.* Ah Hayır... Sarhoşsun ya yatağa götürüyorum. Sarhoş birinden yararlanacak değilim.
Yazar: Vaaay Dark sen ne ara adam oldun?
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...