Geçen bölüme hitaben. Bize onları neden sevdiğimizi soruyorlar. Bizde onlara, "Seni sen olduğun için seviyorum." Diyoruz.
Slendy: S/A, sana kaç kere diyeceğim. Sen bana büyük baba desen daha yaşlıyım çocuğum.
Jeff: Uh...Ben, ne diyeceğimi bilmiyorum. Benim gibi bir adamı niye sevesin ki? Hemde ben olduğum için?
Jane: Kız!!! Keserim o dilini!*Yine de hoşuna gitmiş gibi gülümsüyor.*
Liu:*Utançtan yanakları kızardı.* Dedim ya, bende seni seviyorum. Yine de sağol.
Masky: *Maskesini çıkararak sana baktı. Sende yanağına bir öpücük kondurdun. Masky de utanarak maskesini geri taktı.* A-aptal.
Hoodie: Ben olduğum için mi?
S/A: Evet Brian.
Hoodie: Ahem, adımı bir daha söyleme.
S/A: Ah, tamam Hoodie.
Hoodie:.....Vazgeçtim adımı söyle, hatta sesini kaybedene dek.Eyesless Jack: Bir yamyamı nasıl seviyorsun?
S/A: Bilmiyorum, sadece seviyorum işte. Bu arada Jack, neden böbreğimi kabul etmedin?
Eyesless Jack: ....Çürüktür seninki.....Laughing Jack: *Sana söyledikleri yüzünden biraz kırgındın ama vazgeçmeyecektin.* Yani, bu psikopat birini sevebileceğin anlamına mı geliyor?
S/A: Hayır L, sadece seni.
Laughing Jack: Çok karmaşık, sadece bağırsaklarını kalp yapmayı yeğlerim...Puppeter: Kalbim saydam benim. Bir şey hissetmiyorum. O yüzden, şansını zorlama.
Jason: Sen çok düşük seviye birisin, beni sevmen olası değil. Ama belki ben, sana bir şans verebilirim. Yalvarırsan.
Offy: Bilirsin...Yüzsüzüm aynı zamanda da iki yüzlüyüm. Ve sevebileceğimi sanmıyorum. Belki bana öğretebilirsin?
Ray: *Yüzü şaşkınlık içinde kasıldı. Sense bu haline güldün. Öne doğru gidip ona sarıldın. O da sana sarıldı.* Teşekkür ederim. Sevgin bana çok şey ifade ediyor.*Sonra Sana eğilip seni öpmesine izin verdin.*
Clockwork: .......Ne diyon ya?
Helen: Bana aşık olmak mı?*güldü* bu hayal gücüme bile fazla. Sen nasıl yaptın.m?
S/A: Hayal etmiyorsun Helen, yapıyorsun.
Helen: Yapmak demek....*gülümsedi* Bu yapma şeyini deneyeceğim.Judge Angel: Hangi ırktan olduğun veya hangi şeyleri sevdiğin önemli değil, çünkü ben ne olursa olsun herkesten nefret ediyorum.*trip atıyor çünkü onu ektin.*
BEN D.: Erm...Bende seni seviyorum, yani galiba. Nedir pek bilmemde kendisi.
Sally: Abla/abi, bende seni seviyorum!!! Kendin olmaktan vazgeçme!
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...