Slenderman: *Seni dansa kaldırmazdı itiraz edersen kabul edebilir.* Benim için bir zevkti S/A.Jeff The Killer: *Yanlışlıkla ayağına bastı.* Gerçekten güzel bir deneyimdi.
S/A: Ayağıma basmasaydın Jeff.
Jeff: Gelinin olayım al beni, çok güzelsin/yakışıklısın!
S/A: Jeff! Ellerimi bana geri ver!Jane The Killer: *Hafifçe gülümser.* Etkileyici dans ediyorsun S/A, birgün bana da öğretsen nasıl olur?
Homidical Liu: *Elini dudağına götürdü ve öptü.* Sana bayıldığımı söylemiş miydim? Sadece dans hareketlerine değil kendine güvenine de hayranım.
Masky: *Seninle Sırf sen ısrar ettin diye dans eder. Aslında bayağı iyi dans ediyor.* Pekala S/A-.. *sırıtır* O surat da me öyle, hm? Ah, şimdi anladım. Hoşuna mı gitti?
Hoodie: Biliyorum iyi dans ediyorum ama gerçekten etkilenmiş görünüyorsun.
S/A: Bunun dansınla bir ilgisi yok Brian..
Hoodie: Bir şey mi dedin?
S/A: Dedim ki- Hey suratıma eğilme!! Öpecek misin ya!Toby: Üzgünüm arada bir tiklenmiş olabilirim. *kendini kollarına bırakırsın.*
S/A: Of, çok karizmasın!
Toby: Efendim-?ClockWork: Ah etkilendim! Bir kere daha edelim mi? Lütfen?
S/A: Neden olmasın...?Eyesless Jack: *Onunla dans ederken bu kadar mutlu olmana şaşırır.* Sen, beni bazen büyülüyorsun.
S/A: Jack?! Ne oluyor birden bile..? *Bundan sonra kızarmanı komik bulur ve güler.*Laughing Jack: *Seni sürekli döndürür, gerçekten hareketli bir dans olur.*
S/A: Teşekkür ederim Jack! Sen bir tanesin.
JJ: Zaten öyleyim, neden bunu söyledin ki şimdi hahaha?Jason The Toymaker: *Tuhaf bir şekilde hiçbir şey söylemeden seninle dans etti.*
S/A: Jason, iyi misin?
Jason: Evet evet. Sadece sen fazla göz kamaştırıcısın.Puppeter: *seninle zevkle dans eden nadir kişilerden biri büyük ihtimalle.*
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...