Slenderman: Ahh...Ne oldu S/A? Kötü bir gün müydü?
Jeff The Killer: *Sana sarıldı ve istediğin bir içeceği getirdi.* Dökül bakalım. Neler oldu?
Jane The Killer: S/A.... İyi durmuyorsun. Konuşmak ister misin?
Homidical Liu: *Sana geri sarıldı ve başını okşadı.* Şşş, tamam sakin ol. Ağlamanın sana hiçbir faydası yok.
Masky: Şey...Moral vermekte pek iyi değilimdir ama kafa dağıtmanın güzel yollarını biliyorum. Dışarı çıkmak ister misin?
Hoodie: *Sırtını sıvazladı* Ne olursa bana anlatabilirsin. Elimden geleni yaparım.
Toby: Hmm..... Seninle oturup ciddi ciddi konuşamam ama güzel Waffle yaparım. Ó^Ò"
Eyesless Jack: İyi misin S/A? *Başını okşadı* Nasıl yardım edebilirim?
Laughing Jack: Şaka yaparsam moralin düzelir mi?
ClockWork: Ah S/A. Yine ne oldu? Sana demedim mi moralini hiçbir şeyin bozmasına izin verme diye?
Puppeter: *Üstünde süzülür* Neşeni yerine nasıl getirebilirim? Surat asmak sana hiç yakışmıyor.
Jason The Toymaker: *Göz yaşlarını sildi.*Hadi ama S/A... Seni gibi harika birini üzülecek bir şeyi olmamalı. Sen her zaman güçlü bir karaktersin.
Offenderman: *Ona sarılmana şaşırdı.* S/A..... Cidden bana içini dökecek misin? Bilirsin, ben bencil biriyim.
Red Angel: *Ona Bu denli sıcak davranan tek kişi sendin. Bu yüzden seni çok önemsiyordu.* Ne oldu güzelim? *Seni kucağına çekti* Tamam kes ağlamayı, güzel yüzüne yakışmıyor.
Judge Angel: *Sana sıkı sıkı sarıldı* Istediğin kadar ağla. Iyi gelir. Sonra konuşuruz tamam mı?
Bloody Painter: *Elinden tuttu ve koltuğa oturttu.* Sen burda bekle. *Biraz sonra gülümseyerek elinde fırçalarla geldi.* Umarım resim çizmeyi seviyorsundur çünkü bu akşam sana birkaç şey öğreteceğim.
Ben Drowned: *Senin için üzüldü* Oyun oynamaya ne dersin? Her zaman aklımızı dağıtmamıza yardımcı olmuştur bilirsin. *Konsolu uzattı, almayınca geri çekti* Tabii istiyorsan seni sadece dinleyebilirim de...
Sally: *Sana sarıldı ve yere oturdunuz. Sonra birlikte dolaptan abur cubur çaldınız. Sevdiğiniz şeylerden bahsedip birbirinize makyaj yaptınız. Ojeler sürdünüz, kıyafetler denediniz. Harika bir akşam yaşadın.*
(Burdan alınacak ders, yaşı ne olursa olsun o kişiyle çok harika anılar gerçekleştirebileceğinizdir
.... jsjajkakjsjs Ne? Bence öyle! )Eveeeet Son zamanlarda günde 2 bölüm atmaya başladım. Ama şikayetçi değilim. Yeterince vaktim var.
İstek tepki bırakırsanız yarına bölüm atabilirim!!!!
Oylarınızı eksik etmeyiniz kankalarım! 200 kişi okuyor 50 kişi oy veriyor 0^0 Verenler haklarını helal etsinler.
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...