Slenderman: *Ilgisini çekmedi. Sonuçta adam uzun.*
Jeff The Killer: NEEEEEEE Nasıl?!?!?! Ben kaç saat ağırlık kaldırıyorum anca kilo veriyorum kıza/çocuğa bak!
Jane The Killer: Nasıl yaaaa? Nasıl olur!! Çabuk söyle hangi iksiri kullanıyorsun?! O vücut bende olacaktı anam!
Homidical Liu: Hep etkileyici tuhaflıklarla dolusun. Seni bu yüzden seviyorum güzelim.
Masky: 0-0 Hiç kilo almadın mı sen şimdi? Lan tüm Cp'lerin yediği yemeği yedin ve 1 gram dahi almadın öyle mi?!?!?!
Hoodie: *Tüm sahneyi belgesel gibi filme aldı.* Etkileyici...
Toby: Kanka karnın nasıl ağırmadı? Hayır hiç mi miğden bulanmadı?
Eyesless Jack: Bana da öğretsene nasıl yapıyorsun. Öğrenirsem istediğim kadar böbrek yerim ve kilo da almam.
Laughing Jack: Çocuklar kilo aldırsaydı yardım isterdim.
ClockWork: *Kıskandı* iyi bari...
Puppeter: S/A'dan bahsediyoruz. Beklenmedik bir şey değil.
Jason The Toymaker: Zaten benden daha güzel bir vücudun var, bir de kilo almıyorsun ha?! Bu ne biçim adalet?!? Dina!!!!
Offenderman: Çok ilgi çekici. Sendeki her şey ilgimi çekiyor S/A.
Red Angel: Hiç kilo almadın mı? Biraz alsaydın keşke yatakta çok kaybedeceksin.
(Yazarınız sizin adınıza ona uçan bir tekme atar merak etmeyin.)Judge Angel: *Jason'un çağırmasıyla geldi.* Adaleti getirmek için burdayım. Sorun ne?
S/A: *Jason abi için ne dersin?*Bloody Painter: Tuhaf, çok tuhaf... Ama tuhaflık S/A'nın işi olduğu için pek şaşırmamak gerek. Kendisi yanlışlıkla Ben'i yenmişti.
Ben Drowned: Şaşırmadım....
Sally: Ne kadar havalı!! Slendy duydun mu???
Slenderman: Işte ilk başta buraya aldığım S/A. Acımasız katil.Jeff The Killer: Harikaydı!! S/A'dan hiç beklemediğim bir şeydi!
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...