•35•

3.6K 141 348
                                    

Slenderman: Aslında olabilir

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Slenderman: Aslında olabilir... İkimizin zekasıyla düşmanlarımızı kolayca halledebiliriz.

Jeff The Killer: *Sana somurtmaya çalıştı ama kesikleri yüzünden yapamadı.* Slendy izin verir mi sanıyorsun?

Jane The Killer: *Kızarmış bir suratla sana baktı.* Tabii ne zaman?

Homidical Liu: *Gülümseyerek elinden tuttu.* Henüz erken değil mi?

Masky: *Maskesini çıkararak sinir olmuş bir ifadeyle sana baktı.* Seninle neden evleneyim?
S/A: Çünkü beni seviyorsun!!
Masky: Hah!! Kim demiş?! Ò///~///Ó

Hoodie: *Güldü.* Az yavaş evlenelim. Daha nişan falan var.

Eyesless Jack: Bana uyar. -v-

Laughing Jack: AHAHHA Sen adayı karıştırdın galiba!!

ClockWork: Hayatta olmaz!!! Önce sevgili olmamız lazım! Prosedür böyle!!

Puppeter: *Şaşkınca baktı* Ama sen çok erken öleceksin. Senin ölümünü mü izleyeceğim??

Jason The Toymaker: Haha! Bana dayanamadın değil mi? *Aha yine başladı Egoist bakışı attığında yumuşadı ve sana sarıldı.* İyi tamam evlenelim.

Offenderman: Ben dünden razıyım S/A. Direk gerdeğe mi geçsek? *Ayağına tekme atarsın.* Ahah tamam tamam evlenelim.

Red Angel: *Piç smile attı ve seni kendine çekti.* Neden hemen şimdi evlenmiyoruz? Senden biran önce çocuğum olsun istiyorum. *Tokat atarsın.* Ay ama!! Evlenelim diyen sendin!!

Judge Angel: Olmaz!!! Ben kılıcımla evliyim!!

Bloody Painter: *Resim çiziyordu pek takmadı.* He he o dediğinden.

Ben Drowned: *Kızardı.* E-Eh bunun için biraz erken değil mi? Hemde bu sene? Bir kaç yıl içinde evlensek?

Sally: Olur abla/abi evlenelim!!

2

Slenderman: *Sırtına bir şaplak atar.* Ne kocası/karısı evladım?!?!? Katilsin sen kendini topla!

Jeff The Killer: *1. Damat adayı.* S/A emin ol benimle çok eğlenirsin!!(Fesat düşünmemeniz önemle rica olunur!)

Jane The Killer: *1. Gelin adayı.* Seninle tüm vaktimi harcamaya çalışırım ama katil işlerinden ne kadar olur bilmiyorum.

Homidical Liu: *2. Damat adayı* Eminim harika bir aile oluruz!

Masky: *Kardeşine sahip çıkan abi* Höşt!! Kimseyle evlenmiyorsun!! Hele bir de 16 yaşındayken!!
(Daha büyüksen fark etmez yine de izin vermiyor. -^-)

Hoodie: *Çok da sallamayan abi* Bırak kız ne isterse onu yapsın. Bu yaşında katil olmuş zaten.

Toby: *Destekleyen abi* Bencede evlen S/A!! Evlilik hayatın en önemli unsurlarındandır.

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now