Hepiniz birlikte çarşıya gitmiştiniz.(Nasıl diye sormayın) Orada enstrüman mağazasına girdiniz ve sende piyanoyu görüp çalmak için oturdun. Sizi piyano çalarken duyarlarsa:
Çalınan Parça: Ludwig Van Beethoven'ın 14. Piyano Sonatı, diğer adıyla Moonlight Sonata
Slenderman: *Ne çaldığını hemen anladı ve duvara yaslanarak dinlemeye başladı. Bildiğin yere kadar çaldığında seni el alkışlayarak tebrik etti.*
Jeff The Killer: *Müzik kulağı iyiydi, onu büyülemiştin. Piyanonun sesiyle uyumlu hareket eden parmaklarına şaşkınca bakıyordu. Bitirdiğinde arkandan sarıldı.* Harikaydı...
Jane The Killer: *Çalmaya başladığında gülümsedi ve baterinin koltuğuna oturarak seni dinledi. Son notaya basıp ona döndüğünde gözlerinin dolduğunu fark ettin.* Sen nasıl bir katilsin S/A...
(Büyülendi, o anlamda dedi. Sonra kıza sinirlenmeyin sksks)Homidical Liu: *Duygulanarak gülümsedi ve yanında dikildi. Seni dinlerken aynı zamanda melodiyi de mırıldanıyordu. Yarıda bırakıp ona baktığında hâlâ mırıldanıyordu.*Ah S/A neden durdun?
Masky: *Maskesini çıkardı ve duvara yaslanarak seni dinlemeye aynı zamanda sigarasını içmeye başladı. Çalarken kendini kaptırmandan etkilendi. Kendisi hiç bir şeyi bu kadar çok sevememişti.* Mükemmel bir uyumdasın.
Hoodie: *Seni çekmeye başladı. Fakat habire etkine kapıldığı için kamera hareket edip duruyordu. Sonunda pes etti ve anıyı sadece zihnine kazımaya karar verdi.* Bunu asla unutmam.
Toby: *Güldü ve seni dinlemeye başladı. Piyano çalmayı çok sevdiğini o an anladı. Çalarken çok mutlu gözüküyordun.* Beni Hep şaşırtıyorsun.
Eyesless Jack: *Jack ilk defa klasik müziği zevkle dinlemişti. Sen çalarken kıpırdamadan seni izledi. Bitirdiğinde ellerini omzuna koydu.* Müzik için sağol, harikaydı.
Laughing Jack: *Ne yaptığını anlamayıp ilk başta güldü, ama sonra gülmeyi keserek çıkardığın melodiyi dinledi. Çok büyüleyiciydi. Onu kendine hayran bırakmıştın.* Kulaklarımı kutsadın...
Puppeter: *Sanki o yaptırıyormuş gibi gözüksün diye ipleri hafifçe bileklerine doladı. Gülümseyerek çalmaya devam ettin.*
Jason The Toymaker: *Seni ifadesizce dinledi. Çalarken onu unuttun ve gözlerini kapayarak kendini melodiye bıraktın.* Pekala S/A... Sen daha mükemmelsin...
ClockWork: *Seni sabırla dinledi. Bitirdiğinde omzunu sıvadı.* Kankamdan bekleneceği gibi.
Offenderman: *Sırıtarak dinledi. Sürekli melodiyle hareket eden vücudunu izliyordu.* Ne yeteneklisin S/A.
Red Angel: *Ilk defa aklından fesat hiçbir şey geçmedi. Piyano çalarken her zamankinden de güzel olduğunu düşündü.* S/A Ne yapıyorsun bana böyle...
Judge Angel: *Ileri geri sallanarak eşlik etti. Seni kıskanmıştı, çünkü çok güzel çalıyordun ama bu tatlı bir kıskançlıktı.*
Bloody Painter: *Hafifçe Gülümseyerek izledi ve ne kadar harika olduğunu düşündü. Tuvalini çıkardı ve seni resmetmeye başladı.* Biraz daha dur öyle lütfen S/A.
Ben Drowned: *Gülümseyerek Seni izlemeye başladı. Sonra müzikle birlikte hafifçe etrafında döndü. Bitirdiğinde telefondan açtı ve sana elini uzattı* Benimle dans eder misin
S/A?Sally: *Ayısıyla dans etti, arada bir kıkırdıyordu. Çalmayı bıraktığında sana süzüldü.* Abla cidden çok güzel çaldın!
Kendim de 4 yıl piyano çaldığım için bu bölümü yazmak çok zevkli oldu 💫 Umarım beğenirsiniz, oy vermeyi unutmayııınn ❤
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...