Lisa'dan
İçeri geçince jungkook'un delice bişey yapmasından korkuyordum çünkü tae'yi yiyecekmiş gibi bakıyordu. Titrememi az da olsa durdurmuştum.
Bizimkiler tae ile konuşurken bende sakin kalmaya çalışıyordum çünkü tae'nin yaptıkları aklıma geldikçe delirmek üzereydim.
Tae bana seslenince oldum yerde sıçradım, baya dalmıştım sanırsam.
Lisa Efendim tae?
Tae Şey ben özür dilerim. Hala kızgın mısın bana??
Kafamı olumsuz anlamda salladım. Normalde tabiki kızgındım ama sırf jennie unnie için susuyordum. Onun üzülmesini hiçbir şeklide istemiyordum...
Lisa Yok ya ne kızgın olucam.. olan olmuş. Bir daha alkollü bir şekilde insanlara zarar verme ve araba da kullanma yoksa bir daha affetmem.
Yüzünde gülümseme oluşunca benimde istemsizce oluştu. Sonuçta bana yaptığı şeyleri isteyerek yapmadı. Hepsi babam yüzünden ve tae bunları babamın yaptığını biliyor mu onu bile bilmiyorum..
Belki hala jungkook'dan nefret ediyor olabilir. Jungkook tae'den nefret ediyor zaten bu konuda hemfikiriz.
Jisoo Tamam o zaman ben bişeyler almaya gidiyorum. Sonuçta bunu kutlamamız lazım yine birlikteyiz.
Namjoon Bende seninle gelicem sıska.
Jisoo Neden ya ben kendim gider alırım şimdi.
Namjoon Olmaz.
Jisoo Sebep??
Namjoon Yolda giderken canın sıkılmaz işte ne istiyorsun? Hem dışarısı güvenli değil!
Jisoo Puff peki gidelim o zaman.
Jisoo unnie ve namjoon çıkıca biz hala kös kös oturmaya devam ettik. Jennie ve tae hasret gideriyor ,küçüklükleri hakkında konuşuyor. Rose ve jimin aralarında bişeyler konuşuyor. Biz?
Biz anca oturalım zaten!
Jungkook'a baktığım zaman burnundan soluyordu ve arada sırada tae'ye bakıyordu. Bu bakışlar beni korkutmaya devam ediyordu.
Koluna hafifçe vurup bana bakmasını sağladım. Ciddi gözleri beni bulunca az da olsa ürktüm.
Lisa Jungkook yeter. Bakışlarınla yedin çocuğu. Pişman işte daha ne istiyorsun??
Jungkook Ona hala güvenmiyorum lisa..
Lisa Bence abartıyorsun... Bakma daha fazla. Dikkat çekiyorsun.
Beni duymazlıktan gelip Tae'ye bakmaya devam etti. Tanrı'dan sabır dileyip televizyona odaklanmaya çalıştım.
Tae tekrardan bana seslenince başımı yavaşça ona çevirdim. Biraz da olsa ondan korkuyordum.
Tae Lisa.. Seninle özel konuşabilir miyiz?
Dediği şey gerilmeme sebep oldu. Ama yapmaz artık böyle şeyler demi sonuçta yanımda jungkook var.
Lisa Tabi. Tabi konuşabiliriz tae.
Jungkook Bende gelicem!
Lisa Özel!
Hızlıca kalkıp yukarı çıktık. Rose'nin odasına girip kapıyı kapattı. Derin bi iç çektim ve yanımda duran sandalyeye oturdum, tae de yatağa oturmuştu.
Bana bakamıyordu. Sanki benden korkuyormuş, çekiniyormuş gibi bir hali vardı. Bu olay beni az da olsa mutlu etmişti ama bunu dışa vurmak istemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀