Lisa'dan
Sabah güneşin gözüme vurmasıyla uyandım. Saate baktığım zaman 11.02 idi. Ne kadar çok uyumuşuz.Diğer tarafa dönünce çok tatlı,bebek gibi uyuyan jungkook vardı. Hadi ama neden bi insan bu kadar tatlı olur ki?
Uyandırmak istemedim. Yataktan kalkıp hızlıca bavuldan rahat şeyler çıkardım ve banyoda üstümü değiştirdim.
Merdivenlerden aşağı indiğim zaman salonda beni rose ve Jimin karşıladı.
Bİ DK NEE?!
Hızlıca yanlarına ilerledim ve gözlerim fal taşı gibi açıldı. Resmen birbirlerine sarılarak uyuyorlardı.
Unutmaya çalışarak mutfağa ilerledim. Şimdi kim yemek yapacaktı tabiki hiç kimse.
Yine dışardan söyleyecektim çünkü ben kahvaltı yapmaya üşenirim.
Telefondan siparişleri girip jennie unnieye mesaj attım.
Siz Unnie! Ne zaman geliyorsunuz?
Jendukie Ahh ben size haber vermeyi unuttum. İşimiz erken bitti. 1 saat sonra uçağımız kalkacak. Bu akşam orda oluruz.
İkinci şokumu geçirirken hızlıca salona koştum. Elime ilk gelen yastığı rose ve Jimin in başına attım. Özür dilerim. İkisi de bağırarak kalkmışlardı.
Hızlıca jungkook'un yanına gittim.
Lisa Kalk lan karım geliyo!
Jungkook Yaa lisa git başımdan...
Göz devirip yine sallamaya başladım.
Lisa Jungkook sinirlendirme beni. KARIM GELİYO DİYOM NE ANLIYON?!
uyukulu ve anlamamış gözlerle bana bakıyordu.
Rose Ne Jisoo unnie ve jennie unnie mi geliyo?
Lisa Hım hım
Jungkook Nasıl karın oluyor anlamıyorum..
Lisa Sen yokken onlar vardı yani kendini çok şey görme.
Roseyi kolundan tutup banyoya soktum.
Lisa Anlat her şeyi. Jiminle uyumuşsun.
Rose Jimin her şeyi biliyor dün gece kabus gördüm yine bende jimin'e anlattım sonra uyuduk.
Lisa Nasıl siz şimdi sevgili misiniz?!
Rose Hayır! Bağırma bu arada,Jimin duyacak.
Rose banyodan çıkmıştı ama çok belli ettiniz da.
Lisa KALKIN LAĞN! KARILARIMIZ GELİYO! Rose gel aşkım biz giyinelim bu odunların kalkacağı yok.
Rose Hadi gidelim.
.
.
.
.
.
.
Rose'den
Avm de boş boş geziyorduk daha ne alacağımızı bile bilmiyorduk.Rose Lalisa biz ne alıcaz?
Lisa Yiyecek şeyler alıcaz ha birde mutfak eşyaları bakalım ocağın ölmüş artık.
Rose Huh. Peki.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Rose
Jennie unnie ve jisoo unnienin uçaktan inmesine yarım saat kaldı ama Jimin bey kalkmak bilmiyordu.Rose Jimin kalkmayı düşünüyor musun?
Merdivenlerden bi çocuk gibi gelen jiminle yüzüm gülmüştü.
Jimin Geldim güzelim hadi gidelim.
Güzelim? Kıpkırmızı kesilmiştim. Çok da kafaya takmayıp evden çıktık.
İyiki havaalanı bize yakındı. Ön koltuğa oturduk. Yine klasik telefonumla uğraşıyordum. Jimin in bakışlarını üzerimde hissedince ona döndüm.
Rose Jimin İyi misin ne oldu? Neden öyle bakıyorsun?
Jimin Çok belli değil mi neden böyle baktığım?
Rose Ne? Anlamıyorum,biraz daha açık konuşsan..
Jimin Yok bişey.. geç kalıcaz..
Jimin in yaptığı şeyler gözümün önüne getirdim. Bu olabilir mi? Nolur düşündüğüm şey olmasın. Nolur bana aşık olmasın... Çünkü ben aşkı bilmiyorum yapamam ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀