Jennie'den
Eve geldiğimde salak gibi gülüyordum. Gülmemi bir türlü durduramıyordum. Jisoo bana yeter artık gülmeyi kes dese de olmuyordu. Elimde olan bir şey değilmiş gibiydi.
Heycanla bu 4 günün geçmesini bekliyordum. Tam güzel düşüncelere dalmıştım ki lisa olayı bozdu.
Lisa: Ev halkı ben açım!!
Şaşırmamak lazım bu kız her zaman aç. Bizimkilerin yanına gittim herkes toplanmış konuşuyordu. Lisa hariç. Kendisi mutfakta bişeyler kemiriyordu. Lisa'yı bırakıp salona geldim.
Jisoo: Ooo jennie hanım gülmeyi kesmişiz ne oldu başına taş falan mı düştü?
Gözlerimi devirip boş olan rose'nin yanına oturdum.
Namjoon: Bırak şu kızla uğraşmayı jisoo..
Jisoo: Sen sus zürafa o benim kardeşim istediğimi yaparım. İster döver ister severim.
Jennie: Pardon?! Ben oyuncak değilim!
Jisoo: Sana oyuncaksın demdim zaten? Ben senden yaşça büyük olduğum için ikinci annen oluyorum. Pekii.. Annenler çocuklarına ne yapar? İster döver ister sever o yüzden sus.
Homurdanıp geriye yaslandım. Rose'nin elinden kumandayı alıp bişeyler karıştırdım.
Kapı çalınca herkes şok oldu. Sonuçta kimseyi beklemiyorduk.
Namjoon Birini mi bekliyordunuz?
Herkes kafasını hayır anlamında salladı. Bir çığılık sesi duyunca hemen olduğumuz yerden fırladık. Lisa'nın sesiydi çünkü.
Kapıya ulaştığımız zaman Tae bize bakıyordu lisa ise titriyordu. Jungkook hemen lisa'yı arkasına aldı. Ben ise. Dondum.
Tae Jen..
Jennie Tae..
Jungkook resmen tae'ye tıslayarak konuştu ve bu benim kaşlarımın çatılmasına sebep oldu.
Jungkook Lisa'dan uzak dur pislik..
Gözlerim ikisi arasında galip gidiyordu. Ciddi ortamı bozan rose olmuştu.
Rose Aaaa jungkook yapma böyle.. bak tae gelmiş hatta bize sürpriz yapmış.
Jimin Her neyse.. Onu bunu bırakın da Tae? sen niye erken geldin? Jennie bana 4 gün sonra çıkacak dedi?
Tae Şey normalde bugün çıkacaktım ama jen benimle görüşmeye gelince ona sürpriz yapmak istedim.
Gözüm sürekli jungkook'a kayıyordu. Neden ters davranıyor? Şimdi de gözlerini devirdi.
Jennie jungkook?? Neden tae'ye karşı ters davranıyorsun?? Bize sürpriz yapmış ve sen onu özlemedin mi??
Jimin koluna vurunca gülümsemeye başladı. Neler oluyor??
Jungkook Olur mu öyle şey? Tabiki özledim. Şaka olsun diye yapıyorum. Biz aramızda böyle şakalaşırız değil mi tae??
Tae mırıldanınca jungkook tae'ye sarıldı. Korkum biraz daha azaladı ama neden lisa'dan uzak dur dedi ki ve lisa neden titriyordu?
Tae Eee jen sen beni özlemedin mi??
Sonunda hareket etmeyi akıl edip tae'ye sarıldım. Ve içeri geçtik ama jungkook tae'ye arada bi sinirli şekilde bakıyordu. Umarım biz yokken kötü şeyler olmamıştır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀