38. bölüm🥀

142 11 4
                                    

Jennie'den

Kalbim yerinden çıkacaktı resmen. Yıllar sonra tae'yi görmeye gidecektim. İlk aşkımı...

Evet küçükken tae'ye aşık olmuş olabilirdim ama bunu kesinlikle ona söylemedim çünkü o beni kardeşi olarak görüyordu.

Hemen hazırlanıp hafif bir makyaj yaptım. Saçımı salık bırakıp odadan çıktım. Jimin kapının önünde beni bekliyordu.

Küçük bir çocuk gibiydim. Suratımda kocaman bir gülümseme merdivenlerden koşarak iniyordum.

Jennie Hadi gidelim!

Jisoo Şöyle çocuk gibi davranmayı bırak.

Jennie Sende sevdiğin birini yıllardır görmezsen böyle olurdun..

Lisa Sevdiğin?

Jennie Arkadaş olarak.

Evden çıkıp Jimin'in arabasına ilerledik. Her geçen saniye daha da heycanlanıyordum. Arabaya bindiğimiz zaman ilerlemeye başladık.

Camı açıp temiz havayı içime çektim. En azından rahatlamıştım.

Jimin Jennie... İyi misin..?

Jennie Evet?

Jimin Dikkat et..

Jennie Ne?

Jimin Tae ile konuşurken diyorum dikkat et. Heycandan ölme.

Jennie Niye o kadar ciddi söyledin. Bişey oldu sandım. sjsvfvskýjv

.

.

.

.

.

.

Jennie'den Devamkee

Gelmiştik. Sakin ol Jennie insan gibi konuşacaksın. İçeri doğru ilerlerken Jimin görüşme izni alıyordu bende etrafa bakınıyordum.

Jimin Evet sadece bir kişi görüşecek.

Polis Kimliğinizi alabilir miyim hanımefendi?

Çantamdan cüzdanımı bulup içinden kimliğimi çıkardım. Sevinçle kadına verdim. Bi kaç dakika sonra işlemleri tamamlamıştı.

Polis Beni takip edin.

Jimin Ben arabadayım.

Başımı sallayıp polisi takip etmeye başladım. Görüşme alanına gelince az daha bayılacaktım. Abarttım mı biraz?

Polis Siz şöyle oturun birkaç dakika içinde gelir.

Kafamı tekrardan sallayıp herhangi bir masaya oturdum. İnsanlar sevdikleri mi desem bilemedim ama görüşme yapıyorlardı işte.

Gözüm bi çifte takılmıştı. Neredeyse benim yaşlarımdaydılar ve şuan ikiside çok mutluydu. Yüzümde buruk bi gülümseme oluştu.

Sandalye sesi duyunca hemen başımı çevirdim.

Buradaydı. Canlı olarak karşımdaydı. Gülüyordu ben ise çivi gibi sandalyeye çakılmıştım. Hareket edemiyordum. Çok değişmişti, daha da yakışıklı olmuştu.

Tae Jen..

Gözlerimin dolmasını engellemeye çalıştım. Başarılı da olmuştum.

Jennie Tae..

Tae Sen baya değişmişsin. Daha da güzelleşmişsin..

Jennie Sende baya yakışıklı olmuşsun. Seni çok özledim..

Tae Bende jen bende..

Jennie Başına gelenleri bizimkiler anlattı. Alkollü bi şeklide araba kullanmışsın ve birisine çarpmışsın...

İlk başta çatık kaşlarla bana baktı. Sonradan anladığını belli edecek sesler çıkarmaya başadı.

Tae Ahh.. Evet oldu öyle bişey.

Jennie Ne zaman çıkacaksın? Seni çok özledik. En çok da ben...

Ellerini ellerimle buluşturdu. Sıcacıktı.

Tae 4 gün.. 4 gün daha sabretmeni istiyorum jen. Sonra döneceğim. Bu arada lisa..

Jennie Lisa ne..?

Tae O bana kızgın mı? Özellikle jungkook..

Jennie Hayır aksine seni özlediklerini düşünüyorum. Sana kızgın falan değiller. Neden sordun ki?

Tae Şey jungkook alkollü şekilde araba kullanmamdan nefret eder aynı şekilde lisa da bana çok kızmıştı. O yüzden sordum.

Jennie Anladım.. Tae her gece seni düşündüm desem inanır mısın??

Tae Tabiki inanırım. Bu arada.. Duruyor mu?

Hemen çantamdan kolyeyi çıkardım ve masaya koydum. Yüzünde kocaman bi gülümseme oluştu.

Jennie Tabiki duruyor. Seninki nerde? Sakın kaybettim deme seni boğarım. Küçükken kaybetmeyeceğimize dair söz verdik.

Tae Hiç çıkarmadım ki..

Boynundaki kolyeyi çıkarıp o da masaya koydu.

Jennie Bence artık takma. Çünkü küçük geliyor jdvbfdbkg

Tae Haklısın.

Konuşmamızı bölen şey polis olmuştu.

Polis Görüşme süreniz doldu.

Jennie Umm.. peki.

Tae yanıma gelip başıma bi öpücük kondurdu. Bende fırsattan yararlanıp kokusunu içime çektim.

Tae Son 4 gün Kim Jennie. Sonra yeniden yanında olacağım.

Jennie Biz seni alırız.

Kafasını sallayıp arkasını döndü ve ilerlemeye başladı. Biraz arkasından bakıp bende çıkmak için polise döndüm.

Dışarı çıkınca çıkışa ilerlemeye başladım. Arabaya binip jimin'e döndüm.

Jennie Son 4 gün. 4 gün sonra çıkacak. Onu biz almaya gelicez. Sorun olur mu?

Jimin Hayır neden olsun ki?

Jimin'e küçük bi gülücük yollayıp önüme döndüm. Son 4 gün Jennie sonra tekrardan tae yanında olacak...

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin