Lisa'dan
Duyduğum kadın sesiyle olduğum yere çakıldım. Jungkook benden ayrılmıştı ve yüzümü inceliyordu ama bu benim umrumda bile değildi.Jungkook Lis-lisa sen nasıl? Nasıl çıktın nasıl kurtuldun? Ahhh boşver onu bunu seni çok özledim.
Tekrar bana sarılmaya çalıştı ama ben engelledim meraklı gözlerle bana bakmaya başladı.
Jungkook Lisa ne oldu??
Lisa O kadın sesi neydi?
Konuşmak yerine susmayı tercih etmişti. Rose ve jimin de anlamayan gözlerle bize bakıyordu.
Lisa Bana cevap ver kimdi o kadın?!!!
X Sanırsam benden bahesdiyorsun canım. Ben jungkook'un sevgilisiyim s...
Beynimde söylediği cümle yankılanıp durdu.
Ben jungkook'un sevgilisiyim
Ben jungkook'un sevgilisiyim
Ben jungkook'un sevgilisiyim...
O zaman başımdan aşağı kaynar su döküldü. Beni nasıl unuttu?? Biliyordum beni sevmediğini biliyordum.
Lisa Sana inanamıyorum Jungkook!! Sen beni unuttun benim sevgimi hiçe saydın!! Ben orda işkence gördüm şu halime bak üstüme başıma bak!! Sen burda sevgilinle fingirdeşirken tae bana zorla sahip oldu!!! Yazıklar olsun sana jungkook yazıklar olsun!!
Yizüne tokadı geçirdim ve jungkook'u ittirip merdivenlere yöneldim. Odama girip hızlıca dolabımın üzerindeki bavulu aldım elime ne geçiyorsa içine tıkıştırdım.
İşimi bitirince hemen aşağı indim gözümden yaşlar durmaksızın akıyordu ama bu benim umrumda bile değildi.
Aşağı indiğim zaman gördüğüm manzara daha çok ağlamama sebep oldu. Jungkook yere çökmüş ağlıyordu o lanet olası sevgilisi de onu teselli ediyordu aynı şekilde jimin de jungkook'un yanındaydı rose ise olanları çözmeye çalışıyordu.
Merdivenden hızlıca indim ve jungkook'un yanından hızlıca geçtim ve açık olan kapıdan kendimi dışarı attım.
Ne yapacaktım nereye gidecektim. Evden biraz para aldım ama bu bana ne zamana kadar yetecekti??
İlk başta telefon almam lazımdı tae malı telefonu kırmış ama hattı kıramamış bende polisleri beklerken cebime atmıştım.
Arkamdan birisi adımı bağırdı. Rose biliyorum sesinden anladım. Arkamı döndüm ve evet rose gelmişti.
Hızlıca yanıma geldi bende olduğum yere çöktüm ve tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım. Rose hemen bana sarıldı o olmasa ne yapabilirim ki ben sanırsam onun sayesinde hayata tutunuyordum.
Rose Şittt tamam geçti ben varım yanında geçti.
Lisa R-rose ben artık dayanamıyorum...
Sırtımı sıvazlamaya devam etti bu beni az da olsa rahatlattı...
Lisa Rose ş-şey sende kalabilir miyim bir süre??
Rose Tabi tabiki bende kalacaksın istediğin kadar kalabilirsin. Şimdi eve gidiyoruz sen duş alıyorsun rahatlıyorsun ve olanları bana anlatıyorsun,yarın da sana telefon alıyoruz tamam mı??
Lisa Tamam ama yarın eve uğramam lazım kredi kartlarımı unuttum yanımda biraz nakit var...
Rose Tamam hallederiz onu güzelim takma kafaya bunlar kolay işler.
Hemen kollarımı roseye sardım göz yaşlarım az da olsa dinmişti.
Lisa İyiki varsın iyiki benim arkadaşım,dostumsun hatta arkadaştan da ötesin benim için...
Yavaşça ayağa kalktık ve bir taksi durdurup rose'nin evine doğru yol aldık.
Bu bölümde jungkook'a sövebilirsiniz. Yeni bölüm normalde dün gelecekti ama dün yoğundum bugün de telafi için 1 bölüm daha atıcam. Yeni bölüm saat 22:00'da gelicek. Hepinizi seviyorum😘💜🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀