Lisa'dan
Rose ile yollarımızı ayırdık ve ben hızlıca eve gittim çünkü evde bir tek abim vardı babam da yoktu. Nefes nefese zile bastım ve kapı hemen açıldı.Jungkook Lisa!! Noldu niye geç kaldın ve neden nefes nefesesin ne kad-
Lisa Ayy abi bu dur da içeri giriyim dimi?!
Jungkook He gir ama bana her şeyi anlatacaksın
Kafamı olumlu anlamda salladım ve odama çıktım evde giyidiğim kıyafetlerden giydim ve aşağı indim abim salonda beni bekliyordu ama ben oraya gitmedim.
Solana gitmediğimi götünce bakışları hemen beni buldu ama ben mutfağa gidip bi bardak su içip öyle geçtim çünkü neden olmasın ehehhehe. Yanına oturdum ve anlatmaya başladım.
Lisa Şimdi abi kurs çıkışı rose ile bi cafe de oturup bir şeyler içtik sonra da senin şu arkadaşın jimin vardı ya o geldi he bir de yanında taehyung vardı işt-
Jungkook Taehyung mu?!!
Noluyor ya neden bir anda sinirlendi şimdi??
Lisa Abi noldu iyi misin??
Jungkook Onunla bir daha kesinlikle görüşmüyorsun tamam mı?!!
Bağırmasıyla doğal olarak korkmuştum. Kafamı olumlu anlamada salladım ve sinirli bir şekilde odasına çıktı. Noluyor ya ne var bunların arasında...
Bende hızlıca odama çıkıp telefonumu aldım olanları roseye mesaj olarak attım sonra da tae'ye yazdım. Abim her ne kadar görüşme dese de ben merakıma yenik düşüp tae ye sorucam çünkü şimdi abime sorsam söylemezdi.
Siz Tae sana bir şey sormam lazım...👉🏻👈🏻
Tae Tabi lisa sorabilirsin ne oldu??
Derin bir nefes alıp hızlıca yazmaya başladım
Siz Tae şey senin ve jungkook'un arasında ne var o benim abim de sanırsam seni tanıyor ama iyi biri olarak değil...
Tae NE!! Jungkook senin abin mi?!
Siz Evet ne oldu işte aranızda onu soruyorum...
Tae Ahh... Boşver lisa çok eskide kalmış bir konu eski sayfaları açmaya gerek yok dimi??
Siz Peki sen öyle diyorsan...
Siz Görüşürüz.
Tae Görüşürüz💛
Bi dk o bana kalp mi attı?! Cidden Rosenin dediği doğru mu ki tae beni seviyor olabilir mi?? Kafamda sorular varken şimdi milyon tane soru oluştu...
Taehyung'dan
Telefonu tam kapatacaktım ki lisaya yazdığım son mesajı gördüm ben ben ona kalp atmıştım salak kafam niye kalp atarım ki off...Evet ben lisayı seviyordum hemde deliler gibi ama abisinin Jungkook olduğunu duyunca gerilmedim ve sinirlenmedim değil. Şimdi işim daha da zorlaşmıştı...
Jungkook'dan
Lisa'nın dediklerinden sonra sinirle odama çıktım ve kendimi yatağa bıraktım şakaklarımı ovuşturarak düşünmeye başladım. Ama ben sanırsam lisaya fazla bağırdım ve onun kırılgan bir yapıya sahip olduğunu unuttum...Hızlıca kalkıp Lisa'nın odasına gittim. Kapısını tıklattım ve gel diye bir ses gelince içeri girdim. Yatağında oturmuş kitap okuyordu beni görünce korktuğu belli oluyordu hızlıca yanına oturup başını göğüsüme yasladım ve saçını okşamaya başladım...
Jungkook Özür dilerim lisa sana bağırdığım için seni korkuttuğum için özür dilerim beni affedebilirmisin çünkü sen benim mutluluk kaynağımsın.
Lisa Sana küstüğümü kim söyledi bir anda bağırınca korktum sadece affettin gitti.
Bir kaç dakika böyle kaldık ve sonra lisa beni sinir eden soruyu sordu.
Lisa Abi tae ile aranızda ne oldu??
Jungkook Boşver o şerefsiz hakkında konuşmak istemiyorum
Lisa Peki...
Bir bölüm daha bitti sizce jungkook ve tae arasında ne oldu?? Umarım bu kitabımda çabucak okunur çünkü şuan okunma, oy çok ama çok az. Sizi seviyorum 👋🏻💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fiksi Penggemarjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀