Lisa'dan
Tae.. O bugün dışarı çıkıyor...Namjoon'un söylediği bu cümleden sonra beynimden vurulmuşa dönmüştüm. aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum.
Jimin NE!
Jimin bağırınca az da olsa korkmuştum. Sonradan jennie unnie konuþtu.
Jennie Dışarı çıkıyor derken?
Jennie unnie ve Jisoo unnie olanları bilmiyordu. Olanları anlatırsak üzüleceklerdi. Özellikle Jennie unnie..
Lisa Peki.. Jungkook,rose,jimin bi benimle gelin. Unnie geldiğim zaman da tüm olanları sana anlatacağım.
Jennie Tamam...
Hızlı bir şekilde üst kata çıktık. Göğüsüm korkudan hızlıca inip kalkıyordu. Sakin ol lisa düşündüğün şeyler gerçekleşmeyecek.. Umarım..
Jungkook O piçi bulduğum zaman kendi ellerimle geberteceğim.
Rose Jungkook sakin ol lütfen..
Lisa Şimdi jennie unnie ve tae küçüklük arkadaştı ve jennie unnie olanları öğrenirse çok derinden etkilenir. Başka bişey söylemeliyiz.
Jungkook Niye? Ne kadar iğrenç bir insan olduğunu öğrenmeye hakkı var bence. İlerde ona da zarar verebilir!
Lisa Bağırma salak! Kes seni de beni dinle!
Rose İkinizde bağırmayı kesin bizi duyacaklar. Ne diyeceğiz?
Jimin Alkollü şekilde araba kullandı desek?
Lisa Neden para cezası kesmedi diye soracak olmaz.
Rose Alkollü şekilde araba kullanıyordu ve alkollü olduğu için bi insana çarptı desek?
Lisa Bence bu daha mantılı. Jungkook sende bize yardımcı olur musun?
Jungkook Ne haliniz varsa görün. Ben yardım falan etmiyorum jennieye de doğruları söyleyeceğim.
Jimin Öyle bir şey yapamayacaksın!
Jungkook Bal gibi de yaparım. Hatta yapmaya gidiyorum bile!
Tam gidecekken kolundan tuttum. Sert bakışları hemen beni buldu. Az da olsa korkmuştum ama belli etmemeye çalıştım.
Lisa Benim için.. Hem jennie unnie bundan daha kötü şekilde etkilenebilir.. Yani kendine zarar verebilir..
Uzun süre yüzüme bakıp düşünmeye başladı. Ve sonunda pes etti.
Jungkook Peki. Sadece senin için ve jennie'nin iyiliği için susacağım.
Yüzümde hafif bir gülümseme oluştu.
Rose Yalnız bunları Namjoon'a da anlatmamız lazım sonuçta o da olanları biliyor değil mi?
Jimin Evet. O iş bende çünkü anlatan kişi benim. Çözmesi gereken kişi de benim. Hadi gidelim çok dikkat çektik.
Odadan çıkınca salona ilerledik. Salona geçmişlerdi. Jennie unnie korku içinde etrafa bakınıyor ve bizi bekliyordu. Jisoo unnie ise kafası karışık olanları çözmeye çalışıyordu. Namjoon'da kafasını ellerinin arasına almış ne yapacağını düşünüyordü.
İçeri girdiğimizi fark ettikleri zaman oturdukları yerde hareketlendiler.
Jennie Seni dinliyorum lisa. Tae neden içeri girdi?
Sakin ol lisa. Yalan olduğunu belli etme yeter.
Lisa Aslında çok da önemli bişey değil. Siz yokken biz tae ile tanıştık falan sonra bi akşam hep beraber dışarı çıktık. Tae baya içmişti. Sonra da eve giderken çok içtiği için birisine çarpmış. Olay böyle yani. Korkulacak bişey yok.
Jennie Peki. Bana neden tae ile tanıştığınızı söylemediniz?
Hiç beklemediğim yerden soru gelmişti. Bizimkilere baktığım zaman rose stresten tırnaklarını kemiriyor, jungkook hiçbirşey yapmadan oturuyordu, jimin resmen ter döküyordu, jisoo unnie hala anlamaya çalışıyor, namjoon bana "Ne diyosun sen?" bakışı atıyordu.
Jimin Bişey sorucam. Jennie neden bu kadar eminsin? Yani belki aynı kişiden bahsetmiyoruz?
Sanırsam bu işe yarayabilirdi.
Jennie Neden mi bu kadar eminim? Çünkü biz tae ile küçüklükten arkadaştık. Biz taşınmak zorunda kaldık. Sonra da lisa ve rose ile tanıştık. Sonra asıl konu biz tae ile ayrılmadan önce birbirimize söz vardik. O bana jen, ben ona tae diyecektim. Sonsuza kadar... O yüzden bu kadar eminim. Bahsettiğiniz kişi Kim Taehyung değil mi?
Tam hayır diyeceğim zaman jungkook araya girdi.
Jungkook Evet. Kim Taehyung. Hatta jimine küçüklüğünde bi kızın olduğunu falan anlatmış. Eğer burdan ayrılmasaydınız yani yurt dışına gitmeseydiniz tae ile tanışacaktın,aynı okula gidecektin.
Doğru mu duydum ben?! Ne diyo bu?! Sinirle hepimiz jungkook'a döndük.
Umursamayıp omuzlarını silkeledi.
Jennie Yani doğru kişi. Peki ne zaman çıkacak..?
Namjoon Birkaç güne çıkar.
Jennie Onu görmek istiyorum. Ziyarete gitmek istiyorum..
Rose Unnie.. Emin misin..?
Jennie Evet. Lütfen.. Onu çok özledim...
Jimin Tamam hazırlan o zaman ben götürürüm seni. Ziyâret saati daha bitmedi.
Jennie unnie kafasını sallayıp hızlıca odasına çıktı. Evet onu özlemiş olabilir ama jungkook'un dediği gibi tae ona da zarar verirse.. Vereceğini pek sanmıyorum...
Selam. Moralim bozuk çünkü okunmlar 20-30 arası ama oylar çok çok az. Ve bu durum böyle devam ederse oy sınırı koymak zorunda kalacağım. Lütfen oy vermeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀