Jungkook'dan
B-ben ne yaptım neden böyle bişey yaptım? Sırf lisayı unutmak için kendime sevgili yaptım. Neden çünkü lisa beni terk etti sandım.Hiçbir b*k yapmadım,yapamadım elim kolum bağlı oturdum resmen!!
Jungkook Jimin b-ben ne yaptım?
Göz yaşlarım hala dinmedi akmaya devam ediyor...
Jimin Abi senin de yaptığın iş mi şimdi?! Sırf lisayı unutmak için sevmediğin biriyle sevgili oldun! Bu arada sizin sevgili olduğunuzdan babanın haberi var mı?? Ben de daha yeni öğreniyorum ben sana demiyor muyum bana herşeyini anlat yardımcı olurum diye?!
Hiçbir şey diyemedim haklıydı çünkü sonuna kadar haklıydı. Her zamanki gibi sustum Lisa bana kızarken bile sustum neden hep susuyorum neden?!!!
Jungkook Haklısın jimin hemde sonuna kadar haklısın...
Jimin Onu bunu boşver de nasıl şu kızdan ayrılacaksın?!
Jungkook Bilmiyorum hiçbir şey bilmiyorum kafam çok karışık!
Lisa... Acaba o şuan nerde? Tae şerefsizi zaten zorla sahip olmuş bu dediği cümle aklıma geldikçe kafayı yiyecektim!
Jungkook Jimin lisa nerdedir şimdi??
Jimin Rose de kalıcakmış rose ile konuştuğumda bana öyle dedi.
Jungkook Yanına gitmeliyim özür dilemeliyim bu yaptıklarımı neden sevgili yaptığımı anlatmam lazım gitmem lazım jimin!!
Tam koltuktan kalkacaltım ki jimin beni oturduğum yere tekrar oturtturdu.
Jimin Hayır hiçbir yere gitmiyorsun!! O kızın da kalbi var!! Seni gördüğü zaman daha kötü olucak otur oturduğun yerde!!
Yine haklı yine ve yine her zaman olduğu gibi haklıydı. Beni görürse daha kötü olacaktı. Ama benim bir şekilde lisa ya ulaşmam lazım..
Lisa'dan devam
Can çekişiyorum burda karın ağrısı deseniz var, kahkaha deseniz var, mutluluk hakkında ne ararsanız var...Rose Ayhh lisa dur tamam yeter Yoruldum onu izleyelim tamam!
Lisa Hehehehhe...
Rose Ama bir dahakine Harry Potter izliycez ve ver o Harry Potter cd'sini!!
Ne mi oldu?? Bizim rose Harry Potter hastası her film izlediğimiz zaman bunu elbet izleyeceğiz ve artık bu beni sıkmaya başladı.
Rose tam CD'yi takacağı sırada elinden hızlıca alıp kaçmaya başladım ve sonunda başka bir film izlemeye karar verdi yoksa vermeyeceğimi biliyordu.
Lisa Bak seni çok özledim ama Harry Potter'ı özlemedim!
Şimdi ayvayı yedin lisa!
Rose Hey!! Harry Potter'a bişey dedirtmem sus bakayım kızarım yoksa!
Lisa Peki apla hadi film izlemeye gidelim...
Rose Oyyy ben seni yerimmm!!
Yanaklarım işkence görüyor şuan!
Lisa Roso yotor canım acoyor ahhh!!
Rose Ayy pardon napiyim çok tatlısın!
Lisa Sana çekmişim canısı!
Yanağından makas aldım ve havalı havalı salona ilerledim. Arkamdan baka kaldı yazık kkkkk..
Rose Canısı?
Lisa Evet canısı ne olmuş?? Hadi arkamdan bakacağına salona gel filmi başlatıyorum!
Rose Tamam geldim!!
Rose yine eski yerini aldı ve bende filmi başlatıp yerime oturdum. Buuu sanırsam 3. filmimiz ama olsun rose ile zaman geçiriyorum ya gerisi benim için hiç önemli değil!
Slm ben geldim! Diğer bölümü belki saat 23.59'da atarım. Neden 23.59 bende bilmiyorum aklıma ilk bu geldi 🤣🤣. Hepinizi ç∞k seviyorum bby😍🤗❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀