28. Bölüm🥀

245 17 1
                                    

Rose'den
Jimin'i salona getirdiğim zaman koltuğa oturdu ama ben hareket edemedim ne dense. Ne diycem yani uzun zaman sonra bir erkekle tek başıma evdeyim ve bu beni tedirgin ediyordu..

Normalde bir erkek geldiği zaman lisa olur yanımda çünkü utandığımı,korktuğumu ve her şeyi batıracağımı biliyor.

Rose Jimin bi şeyler yer misin?

Jimin Yok teşekkür ederim ama sen neden orda duruyorsun ve tedirginsin?

Rose şey ya off...

Al işte böyle batırma potansiyeline sahibim!

Rose Ben normalde evde bir erkekle tek kalmadım ve erkekler gelince çekingen oluyorum o yüzden lisa gelir yanıma. Stres yaptım biraz yani..

Bakışlarım ellerimde ve ellerimle oynamaya başladım. Tabiki de yaşadığım sorunları jimin'e anlatacak değilim..

Jimin Ahh rose biz yakın arkadaşız biliyorsun stres yapmana gerek yok.

Arkadaş? Bu kelime neden benim kötü hissetmemi sağladı?

Rose Haklısın sonuçta yakın arkadaşız..

Kapı çalınca rahatladığımı hissettim sonunda geldiler.

Rose Kapı şey kapıya bakiyim ben.

Hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledim ama jimin'in gülme sesini de duydum. Nesi komik bunun off her neyse.

Kapıyı hızlıca açtım ve lisayı görünce baya rahatladım bakışlarımdan ne kadar tedirgin olduğumu anlamış olmalı ki sırtımı sıvazladı..

Aslında belki tüm erkekler kötü değildir önceki olanları unutabilirim çünkü... yani değildir dimi...

Jungkook Selam rose.

Rose Ahh selam jk...

Jungkook... mesela onunla konuşurken tedirgin olmuyorum çünkü yaşadığım olaylardan sonra bana abilik yapmış birisi o yüzden jungkook'a güvenebiliyordum ama Jimin... Ona güvenemiyordum...

Jungkook içeri geçince lisayla ikimiz kaldık ve ben göz yaşlarımı serbest bıraktım...

Lisa Şiittt sakin ol geldim ben hepsi jungkook yüzünden.. özür dilerim daha erken gelmem lazımdı..

Rose Özür dileme senin suçun yok beni  hatam... yıllar önce olan olayları unutmam lazımdı...

Lisa Gel mutfağa gidelim su iç sakinleşirsin..

Kafamı olumlu anlamda salladım ve mutfağa ilerlemeye başladık. Bu olanları en kısa zamanda unutmam lazım yoksa... hayat benim için zor bir savaş oyunu olacak...

Selam sonunda geldim artık burdayım derslerin yoğunluğu var bir de telefonum kırıldı hesaba da girmekte zorlandım ama artık aktifim. Diğer bölümü gece atarım. Hepinizi çok seviyorum minnoşlarım 😘❤💜

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin