25. Bölüm🥀

315 21 18
                                    

Jungkook'dan
Lisa yemeği pişirirken bende tezgahı toparlıyordum. Acayip stres oldum ya beni terslerse ya artık benimle görüşmek istemezse... Özellikle babasının hapiste olduğunu nasıl söyleyecektim Off kafam çok karışık...

Parmaklarımı kütletmeye başladım lisa'nın bakışları direk beni buldu ilk kütlediyim parmaklarıma sonra da bana baktı.

Lisa Ne oldu neden parmaklarını kütketiyorsun? Neye stres yaptın?

Unutmamış ben genelde hep stres olduğum zaman veya sinirim bozukken parmaklarımı kütletirdim.

Jungkook Unutmamışsın...

Lisa Neden unutayım ki?

Bakışlarımı lisa'dan kaçırdım ve ocakta olan yemeğe baktım.

Jungkook Lisa yemek!

Hemen lisa'nın yanına gidip elinden kaşığı aldım ve karıştırmaya başladım.

Lisa Ayyy pardon sana bakınca dal- öhöm şey yani şey işte anladın şey oldu...

Gülmeden duramadım çünkü şuan ki yüz ifadesi çok güzel ve komikti.

Jungkook Anladım anladım merak etme kkkkk

Lisa'dan devam
Al işte batırdın lisa bi kere de ağzını kapalı tut ya jungkook gülmeye başlayınca iyice utandım offf...

Jungkook Hadi hazır

Yemeği tabaklara koyup yemeye başadık. Elimden geldiğince jungkook'a bakmamaya çalıştım ama bu benim için biraz zordu.

Bakışlarımı jungkook'a çevirdiğim zaman bana baktığını fark ettim ve bu kalbime iyi gelmediğine emindim.

Lisa Eeee anlatacak mısın??

Jungkook Yemek yerken mi anlatayım?

Lisa Olur ne değişecek ki ha şimdi ha sonra anlat gitsin!

Derin bir nefes alıp söyleyeceklerini düşünmeye başladı bende o sırada tabağımdaki yemeği bitirme derdinyedim.

Konuşmaya başladığı zaman yeme olayını bırakıp jungkook'u dinlemeye başladım. Baya stresliydi demek ki önemli bi konuydu daha dikkatli dinlemeye başladım...

.

.

.

.

.

.

Lisa'dan devam
Göz yaşlarımı tutamamıştım. Hangisine üzülsem bilemedim.. Babamın hapse girmesine mi yoksa jungkook'un benden ayrılacağına mı ya da babamın yaptığı suçu jungkook'a atmasına mı yoksa jungkook'un beni unutması için sevgili yapmasına mı siz söyleyin hangisine ağlayım?

Jungkook yanıma geldi ve kaslı kollarını bana sardı hangi ara bu kadar kas yaptı bu?

Lisa başlama yine şuan ki konu jungkook'un kolları değil kendine gel!

Kollarının arasında ağlamaya devam ettim jungkook'da eliyle başımı okşuyordu.

Göz yaşlarım durduğu zaman başımı kaldırdım ve gözlerimi jungkook'un gözlerine sabitledim.

Lisa J-jungkook şuan benim için tek önemli olan şey sen gidicek misin? Babam falan umrumda değil çünkü o şuan yanımda değil şuan bitek yanımda sen varsın ve sen daha önemlisin. Gidecek misin??

Jungkook Saçmalama lisa tabiki gitmeyeceğim seni bırakıp gidemem burda ikimiz yaşamaya devam ederiz olmaz mı?

Lisa Olur hemde çok iyi olur. Jungkook...

Bakışlarımı yere çevirdim.

Jungkook Efendim lisa?

Lisa Seni hala çok seviyorum bu sevgi hiçbir zaman azalmadı...

Ve hızlıca başımı kaldırıp benim dudaklarımla jungkook'un dudaklarını birleştirdim ilk şaşırsa da sonra o da karşılık vermeye başladı...

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin