Yaklaşık 1 ay sonra
Lisa'dan
Bilek kesme olayı yaşanalı yaklaşık bir ay geçti. Tae ilk 1 hafta iyi davrandı ama sonra çok kötü birine dönüştü. Yüzüm,kollarım,bacaklarım mosmordu.Beni yine depo gibi bir yere kapattı şu çatı katında olan yere işte. Misafirleri gelicekmiş benim burda durmam lazımmış. Kimin geleceğini de söylemedi.
Alt kattan adımm sesleri duydum ve bağırmaya çalıştım ayaklarımı yere vurdum belki beni duyar artık o kişi kimse.
Duydu sanırsam çünkü adım sesleri baya bi yaklaştı. Umarım gelen kişi tae değildir umarım o kişi tae değildir yoksa yine bana zarar verecekti.
Kapı yavaşça açıldı ve içeri giren kişi ile hem şok hem de hüzün yaşıyordum aynı şekilde o da. Onu çok özlemiştim...
Rose'den devamke
Jimin ile Tae'nin evine gittik yeni evine. Aslında tae gelmemizi istememişti belki lisa'yı buluruz diye ama zor da olsa geldik ve ben lisa'yı bulacaktım.Salonda sohbet ediyorduk ve benim tuvalete gitmem lazımdı offf...
Rose Şey tae ıııı tuvalet nerde acaba??
Tae Üst katta sağdaki ikinci kapı.
Rose Ah teşekkürler tae.
Üst kata çıktım ama çatı katından sesler geliyordu umursamayıp devam ettim. Sesler daha çok artınca merak ettim ve hızlıca tuvalette işimi halledip sessizce tuvaletten çıktım belki sesim duyulur diye.
Yavaş yavaş, küçük adımlarla çatı katına giden merdivenden çıktım. Önüme sadece bir tane kapı çıktı ve bu benim işimi daha da kolaylaştırmıştı.
Yine yavaş ve korkarak kapıyı açtım. Gördüğüm kişi ile gözlerim doldu. Lisa o burda buldum onu. Yanına yaklaştım ve ağzındaki bantı çıkardım.
Lisa Rose seni çok özledim beni unuttunuz sandım.
Rose Ne unutması be her yerde seni aradık bende seni çok özledim seni burdan çıkarıcam jimin ile geldik ben şimdi jimine haber vericem bi şekilde tae'yi halletsin.
İyiki telefonu yanıma almışım ahh çok mutluyum ellerim titreye titteye jimin'e yazdım.
Jimin🐣
Siz Jimin lisa lisa'yı buldum tae'yi bir şekilde hallet lütfen...
Jimin Ne nerde buldun?
Rose Çatı katında lütfen bişey yap...
Jimin Tamam o iş bende.
Telefonu kapattım ve lisayı çözmeye başladım. Yüzü her yeri çok kötü olmuştu. Keşke daha önceden gelseydik keşke...
Rose Jimin'e haber verdim o halledicek.
Lisa R-rose ben çok korkuyorum..
Kollarımı hemen ona sardım o da bana sardı.
Rose Marak etme bugün burdan kurtulacaksın...
Jimin'den devam
Rose nin attığı mesajla ne yapmam gerektiğini düşündüm. Hemen yanımda bir cam vazo vardı baya kalın bir camdı sanırsam bunu kafası ve ensesi arasında kırarsam bayılabilirdi umarım olur...Jimin Tae senden bişey istesem.
Tae Tabi noldu?
Jimin Şey bana su getirebilir misin?
Tae Tamam getiriyorum.
Tae kalktığı zaman bende yavaşça ayağa kalktım elime vazoyu aldım ve biraz daha tae'ye yaklaştım. Tam hedeflediğim bölgeye vazoyu kırdım. Aslında biraz başında kırdım ama bu daha çok işe yardı.
Her an uyanabilirdi bişey yapmam lazım. Cebimden telefonu çıkardım ve roseyi aradım.
Siz Rose tae bayıldı ama bana acıl ip lazım!
Rose Tamam burda kullanılmamış ip var geliyorum.
Telefonu kapatıp tekrardan cebime koydum. Yaklaşık 3 dk sonra merdivenlerden rose geldi bende o sırada tae'yi sandalyeye oturtmuştum.
Rose ile tae'yi sıkıca sandalyeye bağladık ve merdivenlerden ses geldi bakışlarımız hemen gelen sese döndü. Lisa gelmişti o çok kötü gözüküyordu.
Jimin Lisa iyi misin?!
Lisa Şimdi daha iyiyim merak etme...
Yüzünde buruk bir gülümseme oluştu.
Jimin Polisi arıyorum!
Rose Tamam.
Lisa'dan devam
Sonunda kurtuldum bu işkenceden sonunda kurtuldum bitti. Artık mutlu olucam.Polisler geldi ifademi evde aldılar merkezde almadılar çünkü ben istemedim yorgun hissediyordum. Tae ona ne mi oldu?
Tabiki de polisler yaka paça tae'yi götürdü ve bu beni çok rahatlattı.
Lisa Rose ben eve gitmek istiyorum...
Rose T-tamam gidelim.
Lisa Jungkook nasıl??
Rose jimine bir baktı sonra tekrar bana döndü bu beni korutmuştu.
Rose O mu? İyi yani seni merak edip durdu seni aradı falan hadi gidelim.
Lisa Tamam.
Bu beni az da olsa rahatlatmıştı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lisa'dan devam
Eve geldik özlemiştim burayı. Kapıyı çaldım arkamda da rose ile jimin vardı ama tedirgin gözlerle etrafa bakıyorlardı.Kapıyı jungkook açtı beni görünce gözünden bir damla yaş düştü hemen ona sarıldım o da yavaşça ama sıkı olmayacak şekilde kollarını bana sardı. İçerden bir kadın sesi geldi.
X Jungkook kim o gelen kişi yoksa yemekler mi geldi?!
Ahh en heycanlı yerde bıraktım sanırım ve en uzun bölüm sanırsam bu oldu. Normalde 9 gibi gelicekti ama ben dayanamadım yazdım. Yeni bölüm yarın gelir ama ne zaman gelir bilmiyorum. Yarın akşam atsam sizi biraz merakta bıraksam mı ki yoksa öğlen mi atsam bilemedim. Neyse sizi ç∞k seviyorum bby🤩😊💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀