32. bölüm🥀

189 14 7
                                    

Rose'den
Neredeyse herşeye binmiştik ve benim artık enerjim tükenmişti. Ama lisa.. ahh bu kızın enerjisi hiç bitmiyor. Jimin ile lisa ve jungkook'un çarpışan araban inmelerini bekliyordum. Evet çarpışan araba çocuk gibi binmiştik ama lisa bir daha binmek istedi.

Sonunda indikleri zaman lisa'nın da yorulduğunu anlamıştım. Yüzünden belliydi yorulduğu ve bu beni mutlu etmişti çünkü eve gidiyorduk.

Lunaparkadan ayrılıp arabaya doğru ilerlerken lisa ortaya bi fikir attı.

Lisa Şey yemek yemeye gidelim mi ben acıktım da..

Aslında bende acıkmıştım ama yorgundum, jungkook beni bu durumdan kurtarmıştı.

Jungkook Bence eve söyleyelim çünkü hepimiz yorulduk suratımıza baksana.

Rose Hem yağmur yağacak gibi duruyo bence de eve söylesek iyi olur.

Lisa ve Jimin kabul edince jungkook arabayı çalıştırdı. Lisa başını cama yaslamış dışarıyı izliyordu ve mayışmış gibi duruyordu.

Bende telefonumu çıkarıp bişeyler kurcaladım ama yine de can sıkıntımı almamıştı.

Aynaya baktığım zaman bana bakan bir çift göz yakaladım.

Jimin bana bakıyordu. Sıcak bir gülümseme sunup tekrar telefonuma gömüldüm nedense utanmıştım.

.

.

.

.

.

.

.

.

Rose'den
Sonunda eve geldiğimiz zaman çantamdan anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım ve kendimi içeriye attım. Ayakkabılarımı çıkarıp salona doğru ilerledim.

Kendimi koltuğa attım lisa da yanıma oturdu. Eline telefonu almış sipariş vermek için bizi bekliyordu.

İçeri Jimin ve jungkook girince onlar da bizim karşımıza oturdu . Lisa oturduğu yerde dikleşti ve bize saatlerce içinde tuttuğu soruyu sordu.

Lisa Ne yiyoruz??

Jungkook Pizza?

Lisa O yetmez bize.

Rose Yuh lisa dünyayı ye istersen.

Jimin Tamam o zaman yanına tatlı da söyle.

Lisa Tatlı zaten işin içinde ama bize tatlı ve pizza yetmez.

Elimle anlıma vurdum ve oturduğum yere iyice gömüldüm.

Rose Tamam o zaman yanına hamburgerde söyle.

Hepsi beni onaylayınca lisa siparişleri girdi.

Üstümü değiştirmek için salondan ayrıldım. Odama ilerledim ve kapıyı kapattım. Rahat şeyler giymek istiyordum.

Üzerime düz siyah bol bi sweat geçirdim altıma da beyaz bol bi eşofman giydim. Aşağı inerken zil çalmıştı lisa koşa koşa kapıya gitti.

Rose Ne çabuk geldi..

Jimin Lisa özellikle hızlı gelmesini istemiş.

Rose Yok bu kız doymak bilmiyor..

Lisa Jungkook! Yardıma gelir misin??

Jungkook lisa'nın yanına gidince salonda jiminle birlikte kaldık .

Jimin Şey rose üstümü değiştiricem de nerde değiştirebilirim??

Rose Benim odamda değiştirebilirsin. Yukarda sağdaki ikinci kapı. Banyo da karşısında.

Teşekkür edip yukarı çıkmaya başladı. Lisa ve jungkook elindeki paketlerle salona girdi. Kesinlikle film izlemeliydik.

Jungkook Jimin nerde??

Rose Ha o üstünü değiştirmeye gitti.

Lisa yine yanıma oturdu ve pizzadan bir dilim almaya çalıştı hemen eline vurdum.

Rose Sabret biraz hem film de açalım.

Jungkook Ne olsun?

Rose Benim duyduğum bir komedi filmi var isterseniz onu açalım.

Jimin merdivelerden inerken cevap vermişti.

Jimin Olur.

Lisa ve jungkook da onaylayınca filmi açmıştım. Jimin benim yanıma oturmuştu. Lisa ve jungkook da birlikteydi. Jungkook lisaya sarılmak istiyordu ama lisa'nın şuan tek derdi yemekti. Yani anlamıyorum aç mi bıraktılar bu kızı. Hafif gülüp filme odaklandım...

Selam. Hepinizden çok özür dilerim hiç boş vaktim yok desem yeridir. 1 haftalık tatilden sonra sınavlarım var ve ben acayip stres oluyorum. Aylardır kitabın kapağını açmadım diyebilirim canlı derslerden anladıklarımla giricem ama çok da bişey anladım diyemem. Hepinizi çok seviyorum bby❤🤗

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin