10. Bölüm🥀

456 33 11
                                    

Lisa'dan
Gözlerimi açtığım zaman depo gibi bir yerdeydim. Nerdeyim ben? Ellerim bağlanmıştı aynı şekilde ayaklarım da bağlıydı,konuşamıyordum çünkü ağızım da bantlıydı.

En son hatırladığım şey Tae ile kavga ediyorduk sonra Tae beni ittirdi ve başımda bir acı hissettim devamı yok. Tae o yaptı neden ama?

Ayaklarımı yere vurdum sesi duydu sanırsam çünkü adım sesleri geliyordu. Kapı sertçe açıldı ve korktum. Evet tahmin ettiğim gibi Tae yapmıştı. Yanıma daha çok yaklaştı ve konuşmaya başladı.

Tae Yazık olacak senin gibi güzel bir kıza...

Konuşmaya çalışıyordum ama ağzımdaki lanet banttan dolayı hiçbir şey anlaşılmıyordu. Akıllılık edip ağzımdaki bantı çıkardı. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

Lisa Ne istiyorsun benden şerefsiz köpek?!!

Tae Abinin acı çekmesini!

A-abim mi? Ondan ne istiyordu,abim tae'ye ne yaptı? Acaba bana anlatmadığı o konuyla mı ilgili? Düşüncelerimi kenara bırakıp konuşmaya başladım.

Lisa Abim mi??? Ne yaptı ki o?!

Tae Yakında herşeyi öğreneceksin lisa şimdi dinlen yarın seninle işim var. Bu arada öyle kötü kötü konuşma yakışmıyor sana!

Diyip gitti,beni bu aklımdaki milyon tane soruyla tek başıma bıraktı. Bana ne yapacak? Abim ne yaptı? Tae ile aralarında ne var? Tae aslında kim? Nerdeyim ben? Bunun gibi milyonlarca soru vardı aklımda.

Bana dinlen demişti ama ben burda nasıl dinlenecektim ki? Ayaklarımı tekrar yere vurdum ve birkaç dakika sonra sinirli bir şekilde tae geldi.

Tae Ne var ya?! Ben sana dinlen demedim mi?!!

Yanağımdaki acı canımı yakmıştı. O bana tokat atmıştı. Gözümden bir damla yaş düştü. Hiç beklemediğim birşey yaptı hızlıca önüme çöktü ve bana "iyi misin?" diye sordu. Ağzımdaki bantı çıkarması için gözlerimle bantı işaret ettim. Yavaş ve nazik bir şekilde bantı ağzımdan çıkardı.

Lisa Tae sen bana dinlen dedin ama ben burada dinlenemem...

Tae Haklısın güzelim benim hatam az önceki olan olay için özür dilerim.

Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Az önce bana tokat atan adam şimdi benden özür diliyordu. Ani duygu değişimi az da olsa beni korkttu.

Lisa S-sorun değil iyiyim ben...

Tae Tamam seni çözelim sonra misafir odasında güzelce dinlen...

Yaklaşık 10 dk içinde beni çözmüştü ama ben hala şok içindeydim. Yavaşça ayağa kalmaya çalıştım ama sadece çalıştım çünkü kalktığım gibi yeri boyladım. Ayaklarım bacaklarım uyuşmuştu yürüyemiyordum. Tae benim yürüyemediğimi anlayınca beni kucağına aldı. Ben ise şok içinde tae'ye bakıyordum.

Tae Hadi ama normal haline dön ne yaptım ki?

Kafamı iki yana sallayarak düşünceleri kafamdan kovdum. Misafir odasına gelince beni yatağa bıraktı. Tam uyuyacaktım ki tae tekrardan odaya geldi. Elinde kıyafetler vardı ama bunlar kız kıyafetiydi. Nasıl ya ben evde hiç kız görmedim?

Tae Onlarla rahat edemezsin bunları giyebilirsin.

Lisa Teşekkür ederim ama ben bu evde hiç kız görmedim?

Tae Kız kardeşimdi...

Gözleri dolmuştu kıyafetleri bırakıp gitti kapıyı da kitlemeyi de unutmadı. Bende kıyafetleri giyip yattım. Sanırsam burdan kaçamayacaktım...

Jungkook'dan
Eve tekrar döndüm ama kafayı yiyecektim lisa nerede? Şuan ne yapıyor? İyi mi? Tae ya ona bir şey yaptıysa?

Rahatlamam lazımdı mutfağa gidip elime ilk geçen içki şişesini aldım hangisi olduğu bile umrumda değildi.
Gözlerim benden izinsiz dolmaya başladı çünkü lisa içki içmemi hiç sevmezdi.

Balkona gidip sandalyeye oturup gökyüzünü izlemeye başladım. Tae'yi polise şikayet etsem o da kesin beni şikayet ederdi. Off... Ne yapacağım ben...

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin