33. bölüm🥀

171 12 5
                                    

Lisa'dan
Bi yandan yemekleri yiyordum bi yandan filmi izlemeye çalışıyordum.

Çalışıyordum çünkü jungkook beni rahat bırakmıyordu.

Lisa Jungkook... şımarma küçük çocuk musun sen ya..? Yemek yemeğe çalışıyorum...

Sonunda filme dönüp izlemeye başladım.

.

.

.

.

.

.

.

.
Rose'den
Saat gece 2.47 baya geç olmuştu ve hepimizin gözlerinden uyuku akıyordu.

Üzerimize battaniye almıştık. Dışarda yağmur yağıyordu.

Rose Hadi yatalım atık. Çok geç oldu saat.

Jungkook Kim kimle yatacak?

Rose Sen lisayla benim odamda yatabilirsin. Bende burda yatarım Jimin de yatak odasında yatar.

Jimin Hayır! Ben burda yatarım.

Zorlayacaktım ama bakışlarından zorlamamam gerektiğini anladım.

Ben hızlıca Jimin için eşyaları getirdim Jimin de yukarda üstünü değiştiriyordu. Lisa ve jungkook odama çıkmıştı.

Jimin Teşekkür ederim rose.

Rose Ahh.. korktum.. rice ederim Jimin ne demek.

Jimin Korkuttuysam özür dilerim. Eğer gece bişey olursa yanıma gelebilirsin..

Kafamı hafifçe sallayıp salondan ayrıldım. Odaya girince kapayı yavaşça kapattım. Ve yatağa yerleştim.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Rose'den devam
Korkulu bi şekilde uyandım. Gözlerim ıslanmış,dışarda deli gibi yağmur yağıyordu.

Yine kabus görmüştüm bıktım bu kabuslarımdan.. Yandaki komidine koyduğum telefonu aldım. Saat 4.13 dü.

Tekrardan uyumaya çalıştım ama olmuyordu. Uyuyamıyordum.

Acaba jimin'in yanına mı gitsem?? Ama uyumuştur o gitmesem daha iyi olur.

Tekrar ve tekrar uyumayı denedim ama hiçbir şeklide gözüme uyuku girmiyordu. Aklıma o lanet kabus geliyordu..

Ayaklarımı yataktan sarkıttım ve terliklerimi giyip sesiz bir şeklide salona geldim.

Evet tahmin ettiğim gibi uyumuştu. Offf.. yavaşça yanına ilerledim ve çok sert olmayacak şekilde dürttüm. Ama hiçbir tepki vermemişti.

Rose Jimin.. Ben korkuyorum..

Ağzımdan bi hıçkırık sesi çıkmıştı. Hızlıca ellerimle ağzımı kapatmıştım. Ama nafile Jimin uyanmıştı bile.

Jimin Rose.. noldu? İyi misin? Neyin var? Neden ağlıyorsun?

Göz yaşlarımı silip jimin'e sarıldım. Kollarımı boyuna doladım o da kollarını belime doladı. Bu daha iyi gelmişti.

Yavaşça ayrılıp jimin'in karşısına oturdum. Sakinleşmeye çalışıyordum Jimin de ellerimi tutuyordu.

Rose B-ben kabus gördüm o yüzden böyle oldu..

Jimin Ne gördün ki anlatmak ister misin?

Rose Küçüklüğümde yaşadığım bi olayı.. Ve sanırsam anlatırsam daha rahatlayabilirim...

Derin bir nefes alıp göz yaşlarımı sildim ve anlatmaya başladım.

Rose Ben daha 7 yaşımdayken oldu bu olay.. Ailecek amcamlara gittik. Her şey gayet güzeldi. Tuvalete gitmek için izin isteyip kalktım meğersem amcamda arkamdan geliyormuş. Beni köşeye sıkıştırdı.. Ve..  işte şey yaptı...

Göz yaşlarım yine akmaya başladı. Jimin sıkıca bana sarıldı. Kokusunu ciğerlerime kadar çektim. Ayrılıp anlatmaya devam ettim.

Rose O yüzden ben erkeklerden korkuyom. Ailem bişeyleri ters gittiğini fark etmişti, bana gerekli tedaviler uygulansa da hiç faydası olmamıştı. Bana olanları anlatmamı söylediler ama ben geçiştirdim,  bişey olmadığını söyledim. Sana da biraz soğuk davrandım korktum.. aslında seni okuldan falan tanıyordum ama bu kadar uzun süre yakın kalacağımızı bilmiyordum. Ben... Ben özür dilerim Jimin sana böyle devarandığım için...

Jimin Neden benden özür diliyorsun? Ben burda özür dilenecek bişey göremiyorum? Asıl suç o adamda. Artık herşeyi biliyorum o yüzden benden korkmana gerek yok çünkü ben senden korkmuyorum. Aksine sen benim için çok değerlisin. Hep senin yanında olacağım rose, bana istediğin zaman,istediğin şeyi anlatabilirsin unutma.

Kafamı hafifçe sallarım ellerime daha doğrusu ellerimize bakıyordum. Elleriyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı. Ve insana huzur veren o sesiyle bana fısıldadı.

Jimin Bu gece benimle uyumak ister misin..?

Yüzlerimiz çok yakındı. Burunlarımızın değmesine ramak kalmıştı.

Rose Olur..

İkimizde yorganın altına girdik. Bi çift kol belime sarılınca irkildim.

Jimin İstersen sarılarak da uyuyabiliriz..

İlk başta başım sonra da bedenim jimin'e döndü. Başımı göğsüne yasladım o da bana sıkıca sarılıyordu. Hiç bırakmayacakmış gibi.

Benim bu zamana kadar jimin' den korkmam tam bir aptallıklıtı...

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin