Lisa'dan
Filmi bitirdik ama ben hala iyi değilim midem bulanıyordu ne kadar iğrenç bir adamsın sen!Tae Evet babacık tekrar bu tarz bir film izlemek istiyor.
Neee?!!!
Lisa Ben odama çıkıyorum sen izle kendin bu arada sen benim babacığım falan değilsin!
Tae Hayır öyleyim ben senin babacığınım!
Lisa Ahh her neyse ben çıkıyorum.
Kolumda olan eller titrememi sağlamıştı çünkü böyle iğrenç bir adam bana dokunmuştu.
Tae Hayır benimle izleyeceksin!
Lisa Seninle o filmi izlemiycem az önce ne yaptığını hatırlıyor musun?! Kulağıma resmen inleme sesleri çıkardın köpek!!!
Ne dedin lisa?! Sen şimdi naneyi yemedin mi?! He!
Tae Ne dedin sen bana?! Sen bana köpek dedin!
Lisa Evet dedim ne olmuş?!
Lisa kızım nerden geliyor bu cesaret sana şimdi cidden naneyi yedin ve iyi b*k yedin!
Tae Bana köpek demeye hakkın yok hatta bana hakaret etmeye de hakkın yok anladın mı beni?!!
Lisa Seninde kulağıma iğrenç sesler çıkarmaya hakkın yok!!
Tae Hayır benim hakkım var çünkü sen benim kölemsin ben ne dersem o olur! Şuan sana burda soyun desem soyunacaksın anladın mı beni?!!
Duyduğum şeyler neydi öyle? B-bana soyun desem soyunacak mısın dedi o? Umarım hayal falan görüyorumdur nolur yalan olsun ne olur...
Lisa N-nasıl ben senin kölen falan değilim senin dediğini yapamam anladın mı beni?!
Tae Eeee yetti be!!
Kolumdan tuttuğu gibi beni sürüklmeye başladı. Bilmediğim bir odaya getirdi beni. Sanırsam kendi odasıydı.
Beni yatağa attı ve kapıyı kilitledi. Dolaptan ip çıkardı bende dışarı çıkmaya çalışıyordum ama nafile.
Tekrardan kolumda o büyük,sıcak elleri hissettim. Tekrardan beni yatağa attı ve uzanmamı sağladı. Üstüme çıktı ve hiç de masum olmayan şekilde gülmeye başladı.
Gözlerim dolmaya başladı o da benim kollarımı yatağın direğine bağlıyordu. Gözümden yaşlar akmaya başladı. Bir anda üstümdeki tişörtü çıkardı ve ben şok içinde ona baktım. Şuan çok utanıyordum.
Tek yapabildiğim ağlamak ve bağırmaktı ama bu yaptığımın bir faydası yoktu çünkü evde ikimizden başka kimse yoktu.
Yavaşça taytımın da sıyrıldığını hissettim. Utançtan yerin dibine giricem...
Yataktan kalktı ve telefonunu alıp fotorafımı çekti sonra bir şeyler daha yaptı telefonda ve telefonu kapatıp kenara attı. Ben ise hala bağırmaya devam ediyorum.
Tae Acıycak ama çok güzel olucak bebeğim...
Elleri yüzümü okşuyordu ve ıslak yanaklarımı elleriyle siliyordu...
Lisa Yapma ne olursun yapma lütfen tae lütfen!!!
Tae Artık çok geç güzelim...
Jungkook'dan devam
Telefonuma gelen bildirimle yerimden kalktım. Telefonu açıp mesajı kimin gönderdiğine baktım.Tae'den bir fotoğraf gelmişti hemen bildirimin üstüne tıkladım ve mesajın açılmasını sağladım. Gördüğüm görüntü ile göz yaşlarım serbest kaldı.
Düşündüğüm şeyi yapmıştı işte o bunu yaptı,lisa şuan acı çekiyor ama ben bişey yapamıyorum kahretsin neden ya neden?!
Neden ben bunu yaşıyorum sebebi ne?!! Lisa... Ben ona dokunmaya kıyamazken tae şerefsiz iğrenç şeyler yapıyordu benim bişey yapmam lazım acilen bişey bulmam lazım! Geç bile kaldım...
Lisa beni affet güzelim sana bunları yaşatmamalıydım. Fotoğraf tekrardan gözümün önüne gelince ellerimle saç diplerimi çekmeye başladım. Elime gelen her şeyi duvara fırlatıyordum. Kırılması benim için bir anlam ifade etmiyor.
Hem ağlıyor hem bağırıyor hem de her şeyi yıkıyordum yeter ben acı çekmekten bıktım!! Neden mutlu olamıyorum ben nedennn!!!!
Bu bölüm tae'ye sövme bölümü ben bile yazarken sinir oldum. Neyse hepinizi seviyorum 😘💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀