21. Bölüm🥀

346 26 23
                                    

Jungkook'dan
Lisa bana abi dedi dediği zaman boğazımda yumru oluştu. B-bana abi dedi sevgilisine abi dedi. Ama hata bende suç bende sırf ben lisa'yı unutmam için sevgili yaptım bu yaptığı şey bana az bile.

Evden çıktı kapı bir anda yüzüme kapandı ben hala şok içinde bakıyordum. Olduğum yere çakıldım kaldım.

Bi dk şimdi lisa kurtuldu ama jimin tae'nin hapise girdiğini söyledi tae ifade verirken beni şikayet ederse ne yapacağım offf.

Kapı çalında olduğum yerde irkildim. Kapı deliğinden baktığım zaman içimi korku sardı gelenler polisdi. Hadi ama başka bişey dileseydim keşke!

Kapıyı korkarak açtım.

Polis Merhaba bay Manoban burda mı?

Babam mı?? Ne alaka??

Jungkook Ne için sormuştunuz??

Polis Tae bey ifadesinde kardeşini ve babasını bay Manoban'ın öldürdüğünü söyledi.

Ne?! A-ama nasıl neden tae babamı şikayet etti ben öldürdüm nasıl ya?

Polis Beyfendi bizi duyuyor musunuz?

Jungkook Ahh pardon daldım bir an yok kendisi şuan evde değil.

Polis Peki siz bay Manoban'ın nesi oluyorsunuz??

Jungkook Oğlu ama öz oğlu değilim.

Polis Anladım peki bay Manoban nerde şuan? Nerde bulabiliriz?

Jungkook M-manoban holding orda bulabilirsiniz.

Polis Teşekkürler iyi günler.

Jungkook İyi günler.

Kapıyı kapattım ve koşarak telefonuma sarıldım hızlıca babamı aradım. İlk çalışta açtı.

J.B. Efendim oğlum?

Jungkook Baba tae olayı ne?!

J.B. S-sen nerde biliyorsun o olayı??

Jungkook Baba tae olayı ne söyle bana lafı geveleme?!!

J.B. Ahhh öğrenme zamanın geldi. Tae'nin babası ile bi hisse konusu vardı biliyorsun ve bay kim hisseyi kazanacaktı. B-bende kızını kaçırdım o gün içmiştim kızını rehin alıp bay kim'i bu hisseden vaz geçirmek istiyordum.

Pür dikkat babamı dinliyordum.

J.B. Sonra bay kim geldi ve beni ölümle tehtit etti bende o gün içtiğim için kızını ölümle tehtit ettim ve sonra ikisini de öldürürsem bu olaydan kurtulabileceğimi düşündüm. Kıznı öldürmek ile tehtit edince elindeki silahı bıraktı bende o fırsat bay kim'i vurdum. Tabi kızı herşeyi gördü onu da öldürdüm ama işin içine tae'yi katmayı unutmuştum... Ben özür dilerim jungkook sende bir kaza geçirmiştin o zaman da kısa süreliğine hafıza kaybı geçirdin bende tüm olanları sana sanki sen suçu işlemişsin gibi anlattım...

Ben neler duyuyorum? Ne diyorsun sen ya?!

Jungkook Sana inanmıyorum Bay Manoban sen benim babam değilsin artık ben manoban değilim tamam mı?! Sen manoban'sın ben... Ben neyim??!

J.B. Hayır sen benim oğlumsun jungkook!

Jungkook Değilim anla bunu benim öz ailemin soyadı ne?! Söyle yoksa seni polise şikayet ederim!!

Öğrenmenin en iyi yolu buydu zaten polisler yoldalardır.

J.B. Y-yapma tamam gerçek ailenin soyadı J-Jeon...

Jungkook Heh şöyle yola gel Bay Manoban... Ben Jeon'um sen Manoban'sın!

Telefonun diğer ucundan siren sesleri duyuluyordu. Gelmişlerdi.

J.B. Siren sesleri geliyor!

Jungkook Sana iyi hapiste çürümeler Bay Manoban!!

J.B. Hayır bunu yapmış olamazsın dimi bunu bana yapmış olamazsın junkook bana cev-

Aramayı sonlandırdım daha fazla çenesini çekemezdim. Sıra lisa'da herşeyi ona anlatmam lazım herşeyi. Bekle beni lisa artık daha mutlu olacaksın...

Selam bölüm geç geldi biliyorum sebebi derslerim eba çökmüş ama bizim okul zoomdan yine ders işledi eğer ders olmasaydı yeni bölüm erken gelecekti. Hepinizi ç∞k seviyorum canlarım bby😘❤️💞

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin