43. bölüm🥀

170 8 4
                                    

Lisa'dan

Masayı hazırlamayı bitirdikten sonra kapı çaldı koşarak kapıya ilerledim ve karşımda sapasağlam tae duruyordu. Bu durum beni mutlu etmişti.

Lisa Hoş geldiniz. Tae gayet iyi görünüyorsun ağrın falan var mı?

Olumsuz anlamda kafasını salladı ve içeri geçmeleri için geri çekildim. Kapıyı kapatıp bende içeri geçtim. Jungkook gülümsüyordu. Şaşırmadım değil.

Jungkook Hoş geldiniz. 

Özür dilemedi bu? Hızlıca yanına gittim ve koluna hafif vurdum. Jeton sonradan düşmüş olmalı ki konuşmaya başladı.

Jungkook Şey.. bu arada hepinizden özür dilerim.. özellikle de senden tae. Biraz kıskanmış olabilirim. Tekrardan dost olabilir miyiz?

Jungkook elini tae'ye uzatmıştı. Tae gibi hepimiz şaşırmıştık çünkü bende bu kadar ciddi olacağını düşünmemiştim sadece nasıl olduğunu sorup özür diler sanıyordum.

Tae elini sıkıp önemli değil dercesine başını salladı.

Tae Tabi ki. Tabi ki dost olarak kalabiliriz. Tabi ben de senden özür dilerim..

Jennie Her neyse bize şu olayı anlatsanıza.

Jennie unnie bunu diyince gerilmiştim. Ya tae'den nefret ederse.. Ama sanmıyorum çünkü her şeyin suçlusu babam..

Rose Oooo masaya bakın! Açım ben hadi yemek yiyelim sonra konuşuruz.

Jennie unnie ilk başta itiraz edecek gibi oldu ama mide gurultusu buna izin vermemişti. Acıktığı belliydi.

Jennie Iıı.. Tamam o zaman ilk yemek yiyelim bende açım zaten.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım ve sonradan masaya ilerledim.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Lİsa'dan

Jennie Nasıl?! BEYNİM ALMIYOR NASIL BÖYLE BİŞEY OLABİLİR?! LİSA O SENİN BABAN OLAMAZ BEN SENİN BABANI BÖYLE TANIMAZDIM!

Her şeyi anlatmıştık ve jennie unnie küçük çaplı bir şok geçiriyordu. Jisoo unnie ise ağzı açık bir şekilde bizi dinlemişti.

Tae Jen.. bana kızgın mısın?

Jennie unnie hiç cevap vermeden yukarı çıktı tae de arkasından gitti.


Jennie'den

Duyduğum şeyler beni deli etmişti. Nasıl yani tae şimdi lisa'yı mı seviyor? Anlattıkları şeyde takıldığım tek şey bu. Belki seviyordur ve bunu dışarı vurmak istemiyordur sonradan anlatacaktı.

Sinirle oturduğum yerden kalktım ve odama çıktım. Biliyorum aşk gözümü boyamıştı Tae'nin birisini sevdiğini öğrenince deliriyordum. 

Tam kapıyı sertçe kapatacaktım ki Tae'nin kolu buna engel olmuştu. Her ne kadar kapatmayı denesem de benden daha güçlüydü. Sonunda pes edip kendimi yatağa attım. Kendisi de içeri girip arkasından kapıyı kapattı.

Tae Jen..

Jennie Lisa'yı hala seviyor musun?

Yattığım yerden kalktım ve karşısında dikildim.

Tae Ne?! Tabi ki hayır ben sade-

Hayır dediği anda dudaklarına yapıştım. Kaskatı kesilmişti. Ne kadar şaşırdığını ve heycanlandığını kalp atışından alıyordum. Aynı şekilde bende bu hareketime şaşırmıştım.

Geri çekildim ve utançla yüzüne baktım. Yüzünde hafif bir gülümseme vardı.

Jennie Ben özür dilerim... anlık olan bi şe-

Bu sefer benim sözümü bölen şey tae'nin dudakları oldu. Aynı bende onun gibi şaşırmıştım. Geri çekildiği zaman gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.

Tae Ne o? Sen yapınca bende senin gibi hissettim Kim Jennie.

Jennie S-sen beni mi seviyorsun?

Tae Evet ve anladım ki sevgim karşılıklı. Benimle çıkar mısın Kim Jennie?

Tanrım! Her an burada bayılabilirdim. Ne diyeceğim şimdi? Eheheh buldum.

Jennie Hayır. Çünkü Kim Jennie böyle sade çıkma teklifi istemiyor.

Tae Ahh tanrım! Beni korkuttun. Hmm peki öyleyse. Sen nasıl istersen sadece tek yapman gereken şey yarın akşam hazır olman çünkü seni buradan alacağım. 

Göz kırpıp odadan çıktı. Şok üstüne şok geçirmeye alışık değildim. Tae çıktığı zaman yatağa oturdum ve yastığı alıp başımı gömdüm. Baya utanıyordum şuan..

Sakinleşip bende odadan çıktım. Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve aynadan son kez kendime bakıp aşağı indim.

Tae hariç hepsi beni korkuyla izliyordu. Tae ise sırıtıyordu. Onu görmezden gel jennie.

Rose Unnie.. İyi misin? Jisoo unnie bize veya tae'ye kızgın değil. Sen kızgın mısın?

Koltuğa oturup rose'ye baktım ve kafamı olumsuz anlamda salladım.

Jennie Hayır. Size değil lisa'nın babasına kızgınım aksine sizin sayenizde mutluyum.

Jisoo Ne?

Sonra anlatırım diye kaş göz yaptım ve elimden geldiğince Tae'ye bakmaya başladım.

Lisa Ne yapalım?

Herkes boş boş birbirine bakmaya başladı ve en sonunda yine film izleme kararı aldık. Her ne kadar klasik bişey olsa da eğlenceliydi.

Rose Yok be! Film izlemeyek buldum ben! Tabu oynayalım.

Peki kabul edelim ki bu daha eğlenceli. Herkes kabul edince rose koşarak yukarı çıktı.

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin