Lisa'dan
Sanki herşey durmuştu benim için çünkü abim dediğim kişiye aşık olmuştum ve o da bana aşıktı. Şuan öpüşüyorduk ve ben hala şoktaydım.İlk başta benim de karşılık verdiğimi görünce şaşırsa da devam etti. Yaklaşık 20 saniye öpüştük ama bu benim için 20 sene gibi geldi.
Dudakları yumuşacık,pespembe ve ve cidden çok dolgun sanki estetik varmış gibi ama yok işte bu da harika bir özelliğinden biri.
20 saniye sonunda birbirimizden ayrıldık ve nefeslerimizi düzenlemeye çalıştık.
Jungkook'dan
Lisa bana karşılık verince olduğum yere çakıldım ama devam ettirdim bırakamazdım çünkü bu benim en güzel anımdı.Ayrıldığımızın zaman ben hala şoktaydım. Bu şokumu atlatıp konuşma vakti olduğunu anladım.
Jungkook Lisa ben ben çok özür dilerim nasıl oldu bil-
Lafımı bölen şey o güzel yumuşak dudakları oldu. Çilek tadı geliyordu lip balm sürmüş olmalı ama süremese bile dudaklarının tadı çok güzel.
Peki biz şimdi neyiz?? Ya da ailelerimize bu durumu nasıl açıklıycaz ya da arkadaşlarımıza??
Bu aşk bizi çok yorucak ama sonunda mutlu olan biz olcaz. Bu arada ben bunları düşünürken lisa hanım hala bemi öpüyordu doyamadı dudaklarıma herhalde sjkdkdkf.
Selamm ben cidden buraları unutmuşum ya. Neyse geldim artık. Biraz kısa ama şimdilik idare edin ya bu akşam yeni bölümü gelir zaten. Hepimizi çok seviyorum ve kitabım 400 okunma olmuş ç∞k teşekkür ederim iyiki varsınız. Bby🤗💙💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanficjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀