Rose'den
Ayaklarım yavaşladığı zaman jiminle Lunaparkın girişinde durduk.Bakışlarım ellerimize gittiği zaman garip hissetmiştim. Elimi birden çekince Jimin de şaşırdı.
Rose Şey pardon dalgınlığıma gelmiş..
Jimin Sorun değil.
Bi anda elimin üşüdüğünü fark ettim. Sanki kış günü soğuk ellerimi ateşten çekmişim gibi hissettim. Ama bu çok uzun sürmedi çünkü o sıcak eli tekrar benim elim ile buluştu.
Jimin Bugün lisa ve jungkook çift olarak gezecek bizde arkadaş çifti oluruz ne dersin?
Yüzümde gülümseme oluştu.
Rose Olur derim.
O da benim gibi gülümseyip bakışlarını yere çevirdi bende yüzünü incelemeye başlamıştım ama inceleme işim çok uzun sürmedi çünkü lisalar gelmişti.
Lisa Hadi gidelim.
Halla ellerimiz aynıydı ve bu beni güvende hissettiriyordu. Tuttuğum eli biraz daha kavradım ve içeri ilerlemeye başladık.
Lisa'dan
Lunaparka girdik ve bizden uzun olan aletlere bakmaya başladık. Şuan akıllardaki tek soru neye bineceğiz?Lisa Neye biniyoruz ilk?
Jungkook Korku tüneline ne dersiniz?
Olduğum yerde biraz geriledim. En son küçüklüğümde binmiştim ve bu benim için iyi bir deneyim değildi ama büyüdün artık lisa korkmazsın.. yani.. umarım..
Hepsi kabul edince tüm bakışlar beni buldu.
Lisa Olur.
Korku tüneline doğru ilerliyorduk ve ben jungkook'un elini baya sıkı tutuyordum.
Jungkook Güzelim iyi misin?
Lisa Evet iyiyim.
Korku tünelinin önüne gelince biletleri verdik ve koltuklara oturacaktık.
Jimin Biz rose ile otururuz.
Ne? Rose bunu kabul edecek mi peki? Bakışlarımız roseye döndü.
Rose'den
Nasıl oturacağımızı düşünürken Jimin ikimizin oturacağını söyleyince şaşırmadım değil.Hepsi bana bakıyordu özellikle de lisa dikkatle bakıyordu çünkü biliyordu korktuğumu ama jimin'in yanında korkmayacağım o bana cesaret veriyordu.
Rose Evet jiminle biz otururuz.
Lisa yanıma gelip sırtımı sıvazladı ve bana emin olup olmadığımı sordu.
Rose Eminim lisa. Jimin'in yanında kendimi güvende hissediyorum merak etme.
Peki diyip jungkookla önümüze oturdular.
Lisa'dan
Tünelde ilerliyorduk ve benim ellerimin içi termeye başlamıştı. Önümüze birkaç tane yaratık çıktı ama o kadar da korkunç değildi.Bir anda tavandan yüzüme bişey düştü.
Lisa Aaaaağğ! Jungkook al şunu yüzümden çabuk ya!
Ben burda korkudan altıma yapıyorum bu gülüyo. Bundan hayır yok ben kendim aldım. Elime baktığım zaman tüylü oyuncak bir örümcek olduğunu gördüm. Ağzımdan küçük bi bağırma sesi çıktı tekrardan ve elimdeki örümceği bi yere attım.
Jungkook'a baktığım zaman hala güldüğünü fark ettim. Bana dokunsalar ağlayacak duruma geldim ama bu gülüyordu. Omzuna sert bi yumruğumu yemişti.
Lisa Komik mi?!
Yüzümü buruşturup önüme döndüm ve gözlerimi kapattım tünelden çıkana kadar gözlerimi açmaya niyetim de yoktu.
Az sonra iki tane kol bedenimi sarmış ve kendine çekmişti. Başımı da göğsüne yasladı.
Jungkook Tamam ben burdayım sakin.
Lisa Bu tünelden çıkana kadar gözlerimi açmayacağım jeon jungkook!
Jungkook Sakin ol atarlı kız nasıl rahat hissediyorsan onu yap.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lisa'dan
Tünelden sonunda çıktığımızda temiz havayı içime çektim.Lisa Sonunda..
Jimin Lisa sana ne oldu ya bağırdın falan.
Jungkook Bizim atarlı kız korktu biraz.
Hızlıca jungkook'un yanına gidip yine yumruğumu omzuna geçirdim.
Lisa Sus bak kolunu çürüttüm yoksa!
Rose Şimdi neye biniyoruz?
Selam. Uzun aradan sonra geldim. Biliyorum bölümleri baya geciktirdim ama okullar açılacak ve benim birsürü notlarım vardı o yüzden aktif olamadım ama bu gece yazabildiğim kadar taslak yazıcam ve yavaş yavaş yayınlayacağım. Hepinizi çok seviyorum bby🤗❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanficjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀