14. Bölüm🥀

385 31 30
                                    

Lisa'dan
Yatağın içinde oturmuş hüngür hüngür ağlıyordum. O pislik b-beni ahh..

Canım çok acıyor hem ruhum hem de bedenim acı çekiyor. Tae ise beni bu halde bırakıp gitti. Acaba jungkook'a mı gönderdi fotorafı. Kesin çok sinirlenmiştir...

Jungkook... O-o sanırsam beni unuttu ç-çünkü şu ana kadar polise şikayet ederdi... Onun sevgisi yalanmış. Hah tabi ya neden inandım ki neden kandım ki onun sevgisine?? Sonuçta o benim abim beni hep kardeşi olarak gördü bana beslediği sevgi ne kadar geçekçi olabilir ki...

Bunları düşündükçe göz yaşlarım daha da hızlı akmaya başladı... Hıçkırıklarım odanın içinde yankılanıyordu. Kapı açılma sesini duyunca kimin geldiğine bakmak için başımı kaldırmadım aksine dizlerimi kendime çekip kafamı dizlerimin üzerine koydum.

Tae Lisa senin için... sana ağrı kesici getirdim.

Bir de utanmadan ağrı kesici mi getiriyor?? Yüzsüz herif!

Kafamı hafif kaldırdım ve yan gözle tae'ye baktım. Bana su bardağını ve ilacı uzatıyordu. Elimin tersiyle su bardağını ittim ve hemen ardından bardak kırılma sesi odanın içinde yankılandı...

Tae Sana da iyilik yaramıyor! Aynı abin gibisin her ne kadar üvey olsanız da huylarınız çok benziyor!!

Hiçbir şey demedim tae de çıktı. Göz yaşlarımı yine serbest bıraktım..

Yaklaşık 10 dk sonra başımı kaldırdım ve etrafa göz attım. Hemen yatağın yanındaki koltukta duran kıyafetlerimi aldım ve hızlıca giydim.

Yavaş yavaş banyoya ilerledim. Banyoya bakındım ama aradığım şey yoktu ve aklıma kırılan bardak geldi. Hızlıca kırılan bardağın yanına gittim ve elime parçalanan keskin cam parçalarından birini aldım.

Bunu yapmak için bence geç bile kalmış olabilirim. Küçüklüğümden beri acı çekiyordum ve hala da çekmeye devam ediyorum en sevdiğim kişileri kaybettim annemi,arkadaşlarımı, jennie'yi... Ahh jennie.. Sırf üniversite okumak için yurt dışına çıktı ablası jisoo'yu tanıyorum o benim öz ablam gibi... Söyleyemefiğim şeyleri ona anlatırdım.

Jennie ve jisoo ile hala görüşüyorduk. Evet görüşüyorduk en son bu tae manyağının yanına gelmeden önce konuşmuştum. Kim bilir ne kadar korkmuşlardır bana ulaşamayınca.

Titreyen elimdeki camı bileğime hafif bir şekilde bastırdım ağzımdan küçük bir inleme çıktı ama bunu yapmam lazım ben bu dünya için gereksiz bir insanım yaşasam ne olur yaşamasam ne olur ki?

Ve korktuğum şeyi yaptım hızlı ve sert bir şekilde bileğimi kestim çığlıklarım benden izinsiz ağzımdan çıkmıştı bile. Gözlerim karardı göz kapaklarım yavaş yavaş kapanmaya başladı tek duyduğum şey bir kapının açılma sesi ve yanıma doğru gelen tae'nin sesi oldu.

Anne... Annem... Seni çok özledim ama bu özlem biticek çünkü senin yanına geliyorum... Eski zamanlardaki gibi mutlu olucaz seninle annecim... Bekle en kısa zamanda yanındayım annecim bekle...

Biraz kötü bi bölüm oldu gibi çünkü bu bölümü yazarken ben bile ağladım. Hepinizi çok seviyorum diğer bölüm yarın gelir büyük ihtimalle bby😘💜💖

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin