30. Bölüm🥀

240 15 4
                                    

Rose'den
Sonunda evden çıkabilmiştik ama benim çok enerjim yoktu çünkü küçükken yaşadığım olayları bir türlü unutamıyorum.

Hepimiz aynı arabayla gidiyorduk lisa ve ben arkada oturuyoruz iyiki lisa ve jungkook yan yana oturmadı onlar öyle oturunca bende mecburen Jimin ile oturmak zorunda kalıcaktım.

Jiminden korkmuyorum yanii.. aslında jiminle 2 aylık bir arkadaşlığımız var ama erkeklere çabuk ısınamıyorum..

Zaten çok fazla erkek arkadaşım da yok 3-5 tane anca vardır... aralarından en çok jimin'e güveniyorum ama az da olsa korkuyorum...

Acaba bu yaşadığım olayları birisine anlatsam rahatlar mıyım? Belki de rahatlarım ama belki... en iyisi şimdilik susmak..

Ben burda bu konuları düşünürken bakışlarım lisaya kaydı. Mutluydu.. hemde çok mutluydu.. onu öyle görünce benim de yüzümde gülümseme oluştu.

Lisa Dimi rose bineriz.

Rose Ha efendim neye bineriz??

Jimin Ohooo rose hanım dalmış bizi dinlememiş.

Rose Pardon aklımda bir kaç şey vardı da onları düşünüyordum...

Lisa Sorun değil.

Jimin ve jungkook önüne dönünce lisa da bana bakmaya başladı. Bakışlarından analyabiliyordum ne kadar tedirgin olduğunu. İyiyim dercesine başımı salladım aslında iyi değildim...

Lisa'dan devamke
Rose İyi olduğunu anlamam için başını salladı ama ben onun iyi  olmadığını anladım. Eğer şimdi iyi değilsin dersem konu çok uzar ve rose de daha çok üzülürdü o yüzden inanmış gibi yaptım. Onu öyle görünce bende üzülüyorum... lanet olası amcası bunları  yapmasaydı şuan çok mutlu olucaktı küçücük bir çocuğun hayatını kararttı o...

Yaklaşık 20 dk sonra Lunaparka varmıştık rose ve ben araban indik ve ilerlemeye başladık ikimiz önden gidiyorduk. Erkeklerden baya bi uzaklaşınca bi kolumu rosenin omuza attım ve sessizce fısıldadım.

Lisa Sakin ol rose bugün mutlu ol zaten jimin'i 2 aydır tanıyorsun çok tedirgin olma. Hem jungkook ile Jimin arkadaş bana jimin'i anlatırdı ve ne kadar iyi bir arkadaş olduğunu aynı sana benzediğini söyleyip dururdu. Lütfen bugün mutlu ol benim için...

Rose Tamam sırf senin için mutlu olucam bugün. Önceki olan tüm olayları aklımdan çıkarıcam hepsi senin için..

İkimizin de yüzümde küçük bi tebessüm oluştu.

Jimin ve jungkook yanımıza geldi jungkook benim roseye yaptığım gibi kolunu omzuma atmıştı aynı şekilde Jimin de roseye aynısını yapmıştı.

Jungkook Ne konuşuyorsunuz bakalım.

Lisa Özel.

Jungkook Hmm pki öyle oldun bakalım.

Jimin Biz biletleri aldık kişi başına 20 bilet yeter bence.

Lisa Çok bile ne yaptınız siz?

Jimin Namıdeğer sevgiline sor lisa ben 10 tane yeter dedim 20 tane alalım diye başımın etini yedi.

Rose Ne kadar çok bilet o kadar eğlence! Hadi gidelim!!

Bir anda rose jimin'in elini tutup koşmaya başlayınca ben kocaman gözlerle onlara bakıyordum aslında mutlu olmuştum çünkü rose şuan mutlu o mutluysa bende mutluyum..

Bir anda dudaklarımda baskı hissedince 2. Bi şok yaşadım. Jungkook dudağıma küçük bir öpücük kondurmuştu. Yüzüne baktığım zaman ne kadar mutlu olduğunu gördüm ama ben burda utancımdan yerin dibine girdim.

Lisa Ne yapıyorsun jungkook?!

Jungkook Ne ya sevgilimi de mi öpemem?

Lisa Hayır öpersin de insanların içnde de olmaz yani...

Jungkook Ne o utandın mı??

Eğer cevap verirsem bu konu uzayıp gidecekti o yüzden bende kısa kestim.

Lisa Hadi ya çok yavaş gidiyoruz hızlan biraz!

Helloğğ nasılsınız? Bölümler tam söylediğim saatte gelmiyor biliyorum ama derslerim çok yoğun oluyor ama günde en az 1 bölüm gelecek merak etmeyin. Hepinizi çok seviyorum bby😘❤💜

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin