Rose'den
Yüzüme kapan telefon sayesinden konuşmam yarıda bölündü. Çok da şaşırmadım zaten çünkü lisa yapardı arada sırada böyle şeyler.Peki ben şimdi neden jimin'i çağırıyorum ve en önemlisi jungkook ve lisa nasıl sevgili olabiliryorlardı.
Yanıma koyduğum telefonu tekrar elime aldım ve jimin'i aradım. Birkaç çalışa açtı.
Jimin Alo rose naber?
Rose İyi jimin senden naber?
Jimin İyi bende ne olsun?
Rose Jimin sana bi teklifim var...
Jimin Neymiş bakalım o teklif?
Rose Ş-şey lisa ve jungkook bende kalmaya geliyor sende gelsene kaynaşırız falan.
Manyak rose neden kekeliyorsun?!
Jimin Benim için uygun da lisa ve jungkook barıştı mı?
Rose Evet barışmışlar hatta az önce konuştum sevgiliyiz dedi..
Jimin Sevgili mi?! Nasıl?
Rose Bende anlamadım gelince anlatacaklar. Eeee sen geliyor musun peki?
Jimin Gelirim bende sıkılıyordum iyi olur. Yarım saate gelirim.
Rose Tamam görüşürüz.
Jimin Bay bay
Telefonu kapatıp yine yanıma koydum. Bari markete gidip atıştırmalık bi şeyler alıyım.
Bence üstümdeki tulum iyi rahat hem. Telefonumu alıp çantamın içine attım ve sporlarımı giyip çıktım.
Lisa'dan devamke
Jungkook hazırlanana kadar bende odamı toparlamışım neden bende bilmiyorum ama çok geç kaldık 1 saattir hazırlanıyor ve bu durum benim canımı sıkmaya başladı. Bir de bana der bir kere de erkenden hazır ol diye.Odasına çıkıp kapıyı tıklattım ama cevap gelmedi tekrardan tıklattım ama yine cevap yoktu bu sefer
kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi.Lisa Jungkook!!! Açar mısın kapıyı korkuyorum!!
Ve sonunda kapı açılma sesini duydum ve kaşımda duştan çıkmış saçları daha ıslak bir jungkook gördüm.
Jungkook Ne oldu lisa?
Lisa Hiç bayadır hazırlanamadın ya korktum o yüzden.
Bu arada o tişört ince değil mi?Jungkook Evet ince de üstüme başka bi tişört giyerim. Yarım saate çıkarız evden.
Lisa Offf jungkook çok tembelsin!
Jungkook Bende seni seviyorum canım!
Ve suratıma kapıyı kapattı bende oflaya puflaya salona indim tekrardan..
Rose'den devam
Marketten geldim ve tam oturacaktım ki kapı çaldı. Ne var yani iki dk oturup dinlensem.Söylene söylene kapıyı açmaya gittim.
Rose Offf lisa zamanlaman harika iki dk rahat vermiyorsun zaten canımı çıkardın bu gü-
Konuşmam anında kesildi çünkü gelen lisa değil jimindi ve bu benim utanmama sebep olmuştu.
Jimin Ben lisa değilim ama lisaya ne kadar sinirlendiğini anlayabiliyorum ㅋㅋㅋㅋㅋ
Rose Şey seni lisa sandım da kusura bakma gelsene.
Girmesi için kapıyı biraz daha açtım ve içeri girdi ne diyicem ben şimdi?
Rose Iııı hoşgeldin lisalar daha gelmedi...
Kısık sesle söylendim
"Bi kere de erken gelse şaşırıcam zaten"
Jimin Sorun değil bu arada söylendiğini de duydum.
Ben iyice utanırken jimin salonu arıyordu kesin kıpkırmızı olmuştum off...
Rose Ş-şey salon ilerde beni takip et.
Önüne geçip salona ilerlemeye başladım. Umarım lisalar erken gelir yoksa ben utancımdan ölücem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀Sister Love🥀 |Lizkook|
Fanfictionjk: Lisa hayır yapma lütfen yapma ben çok pişmanım lütfen... Lisa: Artık bu dünya'da bana yer yok. Seni hep sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Elveda jungkook... Liskook:6. Sıra😀