12. Bölüm🥀

415 34 15
                                    

Lisa'dan
Kahvaltıyı bir şekilde hazırladım şimdi asıl sorun tae'yi çağırmaktı korkumdan yanına bile yaklaşamıyordum...

Yavaşça salona doğru gittim evet tae oradaydı. Ayak seslerimi duydu çünkü hemen bana döndü.

Lisa Ş-şey kahvaltıyı hazırladım da onu diyecektim...

Ahh Lisa iyice kendini küçük duruma getiriyorsun kekeleme bir kere de offf...

Tae Tamam geliyorum

Lisa Sana afiyet olsun

Tae Hey! Sen yemiyor musun?

Lisa Çok aç değilim sorun değil...

Tae Hayır sende ye aç kalmanı istemem.

Hani bu iyi davranmayacaktı bana bas baya iyi davranıyor. Ruh hastası psikopat bi dediği bir dediğini tutmuyor!

Lisa Ah peki yerim...

Mutfağa gittim hemen arkamdan da tae geldi masaya oturduk.

Tae Vayy çok güzel duruyor!

Keşke seninkine zehir koysaydım da ölseydin sapık!

Lisa Teşekkür ederim...

Sessiz geçen bir kahvaltı olmuştu yemeklerimizi bitirdik ve ben masadakileri toparlamaya başlayacaktım ki tae beni durdurdu.

Tae Lisa bırak hizmetçi toplar!

Nee?! Hizmetçi vardı da ben neden yemek yaptım peki?! Sabır ya oyuncağın mıyım ben senin oğlum!!

Keşke bunları tae'nin yüzüne söyleyebilsem ama nerde bende o cesaret!

Lisa Şey peki bişey sorabilir miyim?

Tae Tabi sorabilirsin.

Lisa Hizmetçi varsa neden ben yemek yaptım?

Tae Senin yapmanı istedim çünkü elinin lezzetini merak ettim bu arada bundan sonra tüm yemeklerimi sen yapıyorsun!

Keşke kötü yapsaydım ya mal mı bu evde hizmetçi var ben yemek yapıyorum saçmalık!

Lisa Tamam peki yaparım. Ben odaya çıkay-

Tae Hayır küçük hanım benimle film izleyeceksiniz!

Neden ben neden?!!

Lisa Neden?

Tae Canım öyle istedi sonuçta sen benim kölemsin!

Nerden senin kölen oluyorum ben salak?!!!

Lisa Ne kölen mi?!

Tae Evet sen benim kölemsin. Bu arada sesini bir daha yükseltme son uyarım!

Lisa Ahh pardon unutmuşum...

Tae Sorun değil hadi şimdi salona film izleyeceğiz!

Beni zorla salona getirdi. Kendimi şey gibi hissettim hani küçük çocukları anneleri zorla günleri olur ya onun gibi hissettim.

Ben istemiyorum seninle film falan izlemek neden zorluyorsun kardeşim?!

Koltuğa oturdum tae de film seçiyordu.

Tae Evet hadi bakalım.

Lisa Ne seçtin?

Tae Süpriz!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Lisa'dan devam
Lan ben senin açtığın filme neyse sustum!

Lisa Ağğ! Tae bu ne kapat şunu!

Tae Hayır kapatmıyorum aç o gözlerini çabuk!

Tae den korktuğum için yavaşça gözlerimi açtım ve midem bulana bulana filmi izlemeye başladım.

Ne mi açmış bu salak?! +18 filmi! Neyse ki açtığım zaman o sahne bitmişti. Derken yine aynı sahne geldi ve doğal olarak gözlerimi kapattım tekrardan.

Tae Aç dedim o gözlerini yoksa orada gördüklerini sana uygularım!!

Dediği şeyle hemen gözlerimi açtım hayır hayır ne dedi o bana! Pis sapık şerefsiz!

Lisa Tae ben izlemek istemi-

Tae Hayır bu film izlenecek bak zaten kendimi zor tutuyorum eğer daha çok zorlarsan senin canın yanar haberin olsun!

Hemen sustum ve bakışlarımı televizyona çevirdim neyse ki biz konuşurken o sahne bitmişti yüreğime su serpildi resmen...

Jungkook'dan
Kalktığımda başımdaki ağrı gitmişti ama kalbimin ağrısı gitmedi. Ben ne yapacağım şimdi aklımda hiçbir şey yok bu evin içerisinde sanki hapis kaldım!

Polise gitsem ben yanıcam olmaz,tae'yi arıyorum açmıyor aynı şekilde lisa da,babama ne diyeceğim onu da bilmiyorum! Kafam çok karışık.

Telefonumun çalması ile ayağa kalktım. Arayan rose idi açtım.

Rose Alo jk bir haber var mı?!

Jungkook Hayır hiçbir haber yok hiçbir şey yok tae yok kayıp kafam çok karışık!

Rose Polise söyleyelim mi?!

Jungkook Hayır hayır!! Polis olmaz!

Rose Neden?!

Jungkook B-babam onun öğrenmemesi lazım şimdi değil ben bişeyler bulucam ama polis için daha erken.

Rose Ahh peki sen öyle diyorsan. Neyse görüşürüz!

Telefonu kapatıp yatağa attım. Ne yapacağım ben?! Ben lisasız ne yapabilirim ki?! Elimden hiçbir şey gelmiyor offf!!!

Bölüm geç geldi özür dilerim. Canlı derslerim var ve yetiştirmekte zorlanıyorum ama arık akşamları bölüm atmaya karar verdim benim için en uygun akşam çünkü. Hepinizi ç∞k seviyorum💜💜

🥀Sister Love🥀 |Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin