III

115 7 0
                                    

AVA

E ora 10. Astazi chiar am dormit mult, ce e drept am adormit si tarziu. Mama nu m-a trezit, deci a inteles ca am ajuns tarziu acasa. Cobor in bucatarie pentru ca vreau sa mananc, imi pregatesc un smoothie cu capsuni, banane si mere si pe langa o felie de prajitura facuta de mama. Apuc sa iau 2 inghitituri, cand deodata aud soneria. Ma duc sa deschid, pentru ca mama nu e acasa, si vad 3 politisti.

-Domnisoara Ava Rey?

-Da, sunt eu.

Nu pun nici o intrebare, pentru ca stiu de ce sunt aici. Ori tipul a depus plangere, ceea ce nu cred pentru ca intr-un fel sau altul, stie ca el a inceput totul, ori altcineva a anuntat politia.

-Suntem nevoiti sa va ducem la sectie domnisoara Ava. Trebuie sa depuneti o marturisire in legatura cu ceea ce s-a intamplat la "Las chicas locas". Am primit o plangere impotriva dvs din partea domnului senator Daniel McGregor.

Cand aud numele senatorului, raman uimita. Eu aseara am avut de-a face cu fiul senatorului? Imi vine sa rad, dar ma abtin. Nu imi vine sa cred ca o persoana atat de importanta, precum fiul senatorului, a fost invins cu un minim efort depus, de catre mine. Daca stiam cine era aseara, il bagam in coma, fara sa stau pe ganduri. Daca stau sa ma gandesc, am fost chiar blanda.

-Pot sa imi sun avocata sa vina la sectie?

-Desigur domnisoara. Sa mergem.

Fara sa mai spun ceva, ma urc in masina, iar dupa ceva timp ajungem la sectie, Emily fiind deja acolo. Nu am avut timp sa ma schimb, deci trebuie sa arat caraghios. Port o pereche de pantaloni scurti de trening negri, un tricou rosu cu scrisul "#NOFEAR" si o pereche de slapi albastri cu stele. Parul am reusit sa il prind inainte sa cobor in bucatarie. Nu sunt machiata, desi nu am nevoie de machiaj. Am un ten curat, fara imperfectiuni.

-Aveti 5 minute la dispozitie, spune unul dintre politisti, si pleaca, lasandu-ne singure pe mine si Emily.

-Ti-ai depasit propriul record. Fata, ai o plangere din partea unui senator. O sa fie o procedura ceva mai lunga, e un om puternic, are contacte oriunde. Fii sigura ca nu o sa lase ca vina sa cada pe unicul baiat pe care il are.

-Nu ma preocup, am cea mai buna avocata din lume, nu va lasa ca nedreptatea sa invinga. Pana la urma am aparat-o pe Josie, si chiar de ar fi sa ma duc la inchisoare, nu as regreta ce am facut. Senatorul stie ce odrasla are? Sunt atatia martori care au vazut ca fiul lui a inceput totul.

Dupa ceva timp intra un politist, spunand ca timpul s-a terminat.

-Ava? Emily? Nu imi vine sa cred. Ce dor mi-a fost de voi fetelor. As fi vrut sa nu ne intalnim aici, asa, dar imi pare bine sa va revad. Veniti aici, spune cu bratele deschise, facand o imbratisare de grup.

Camera unde ne aflam are o telecamera, dar e stinsa, din moment ce am avut nevoie sa ma sfatuiesc cu avocata mea.

-Jonathan, placerea e de partea noastra. Nu stiam ca te-au transferat aici, altfel te-am fi invitat aseara sa te bucuri si tu de spectacol, spun eu razand.

Jonathan a lucrat cu mine, la aceeasi firma de bodyguarzi, dar mereu a fost visul lui sa devina politist, si iata-l aici, cu visul lui cel mai mare indeplinit. Ma bucur pentru el foarte mult, pentru ca stiu cat de mult a lucrat, sa devina ceea ce e acum. Ne-am cunoscut in Los Angeles, si pe fete la fel. Ne-am inteles mereu bine, asa ca face parte din familie.

-Sunt aici de o saptamana, voiam sa va fac o surpriza saptamana viitoare. Inca ma acomodez cu locul, de aceea nu v-am sunat inainte. Da lasa asta. Ava Rey, tu esti cea care l-a bagat pe fiul senatorului in spital? Se vorbeste numai despre asta in toata sectia, cum o fata l-a facut praf pe singurul baiat al senatorului. Nu incetezi niciodata sa ma uimesti fata, spune el zambind.

-Ah Jonathan, doar ma cunosti. Am niste recorduri de depasit, spun eu razand.

-Ava...ma cearta Emily, situatia e destul de serioasa.

-Aici ai dreptate Em. Paul McGregor e inca in spital, constient, din fericire, dar are 2 coaste rupte, capul spart, mana dreapta luxata si chipul nu i se recunoaste din cauza fetei umflate si pline de vanatai, spune serios Jonathan, iar tatal lui nu se lasa pana nu vei fi acuzata de tentativa de omor, a jurat asta fiului sau, stiu asta pentru ca am fost cel care a stat cu Paul la spital pana ce a venit domnul senator.

-Poftim? Tentativa de omor? Ce fel de oameni sunt astia? A fost doar autoaparare, atata tot. Bine, poate Ava a depasit un pic limitele, dar pana la urma dobitocul e in viata. Au vazut politistii filmarile din club, intreaba nervoasa Emily.

-Au fost 3 politisti la club mai devreme, dar patronul a spus ca camerele de supraveghere au fost inactive, din cauza unei probleme tecnice. Eu cred ca un club asa de renumit, nu poate avea o problema tecnica. Sunt sigur ca filmarile au fost sterse, la comanda senatorului, ca lumea sa nu afle ce fiu a crescut, spune Jonathan.

-Doamne, asta chiar e o problema serioasa. Ei bine, si martorii? Au fost peste 100 de persoane acolo aseara, spune Emily.

-Nu vrea sa vorbeasca nimeni, se tem de senator, pana la urma e un om puternic si poate face orice. Imi pare rau fetelor, dar trebuie sa veniti repede cu o alta solutie, altfel Ava, o sa ajungi cu adevarat la inchisoare, spune cu o voce nelinistita Jonathan.

-Cred ca stiu cum sa ies din problema asta, spun eu linistita. Em, trebuie sa le suni pe Josie si Elena, sa depuna si ele o declaratie, iar tu Jonathan trebuie sa il suni pe Rodrigo. Si asta nu e tot, mai am un as in maneca, Tot tu Jonathan, trebuie sa gasesti patru baieti pentru mine. Au fost aseara in club, si sunt sigura ca nu le-ar fi frica de senator. Pe unul dintre ei il recunosc, e celebrul arhitect Matt Mongomery. Ceilalti erau prietenii lui mai mult ca sigur, si daca i-am analizat destul de bine, sunt si ei barbati importanti, cu cariera, deci nu le-ar pasa de amenintarile unui senator.

-Acum sunt mult mai linistita, raspunde usurata Emily. Te sfatuisesc sa nu omiti nici un detaliu in marturisirea ta, de restul ma ocup eu. Ne vedem dupa aceea, spune Emily, dandu-mi un pupic pe frunte.

O iubesc pe fata asta, cu toate ca a intrat in panica, a reusit intr-un final sa ramana lucida, si stiu ca acuma isi pune inteligenta minte de avocata la contributie, ca sa ma scoata de aici. Uraste nedreptatea, si dupa ce Jonathan ne-a spus ca senatorul nu se lasa pana ce nu sunt acuzata de tentativa de omor, are un motiv in plus sa lupte. Domnule senator, tocmai ti-ai facut-o pe Emily Addams dusmanul numarul 1. Credeti-ma, nici diavolul nu i-ar sta in cale femeii asteia in asemenea circumstante, asa ca Daniel McGregor, tocmai ai pierdut.

F8Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum