XXIII

67 2 0
                                    

SEBASTIAN

-Si pur si simplu a plecat, spun serios, uitandu-ma la baieti, dupa ce le-am explicat tot ce s-a intamplat.

-Chiar nu le inteleg pe aceste femei, adauga Tyler.

Dupa ce Ava a plecat, am incercat sa o urmaresc, dar cand am coborat dupa ea, nu am mai gasit-o. Am incercat sa o sun, sa inteleg de ce a plecat asa, dar si-a inchis telefonul. Le-am sunat si pe fete, dar nici una nu-mi raspunde asa ca am renuntat sa le mai sun, incercand sa le dau spatiul de care au nevoie, sa discute despre problema, in caz ca sunt impreuna. Nu reusesc sa nu ma gandesc la teroarea din ochii ei cand m-am apropiat de ea si a facut un pas inapoi, pentru o secunda am crezut ca ii era frica de mine.

-Sigur Sebastian a facut ceva gresit, spune Alec serios.

-Ii iei apararea Avei, doar pentru ca iti place de Josie, spune Tyler.

-Ba nu, il stim pe Sebastian, fara nici o suparare, adauga Alec uitandu-se la mine, poate a spus ceva gresit, fara sa isi dea seama.

-Nu dau vina pe Ava, spun serios, vreau doar sa inteleg ce s-a intamplat, asa pot remedia.

-In loc sa stam aici sa ne certam, ar fi mai bine sa intelegem care a fost principalul motiv care a facut-o sa plece plangand, adauga Matt serios. Deci si spus ca totul a fost bine, pana ce v-ati pus la masa, ma intreaba.

-Da, adaug eu. M-a intrebat daca am facut sex, asa dintr-o data.

-Pai cred si eu ca te intreba asta, cand te trezesti dupa o noapte de betie, si fiind aproape goala, spune Alec.

-Deci Ava nu isi aminteste ce s-a intamplat aseara, spune Tyler.

-Da, dar asta nu are legatura daca tu i-ai spus nu, adauga Matt, uitandu-se la mine.

Liniste totala. Panica.

-Pentru ca i-ai spus nu, intreaba Alec.

Tac. Se uita toti 3 panicati spre mine.

-Ce i-ai spus mai exact, intreaba Tyler.

-Ma bucur ca am fost primul... a fost o gluma prosta, stiu, spun serios.

-Si ea ce a zis, adauga Matt.

-Nimic, asta e faza. Cand i-am spus-o, parca i-a cazut lumea in cap, dupa care a plecat. Dar nu are sens, pentru ca am spus ca am fost primul, ceea ce e o tampenie, adaug confuz.

-Doamne, Sebastian... si daca e adevarat, intreaba Matt serios.

-Ce sa fie adevarat? Nu cred ca am facut sex, si eu sa nu-mi aduc aminte, eram constient, adaug razand.

-Oh, acuma am realizat dobitocule. Vrei sa iti pui creierul in functiune, intreaba Tyler serios.

-Oh Doamne... oh nu... esti chiar un cretin Sebastian, spune serios Alec.

Ma uit la ei si nu inteleg de ce ma insulta. Ei se uita la mine cu dezamagire.

-Nu inteleg de ce ma insultati, nu am facut nimic rau. Cineva imi poate explica de ce va uitati asa la mine?

-Ai spus ca ai fost primul... si daca ar fi adevarat, spune serios Matt.

-Tot nu inteleg, adaug.

-Daca ati fi facut sex cu adevarat, ai fi fost primul, adauga Tyler.

Ma uit confuz la ei.

-Ava nu isi aduce aminte ce s-a intamplat mai exact, poate isi aduce aminte pana intr-un anumit punct, de asta te-a si intrebat daca ati facut-o. Daca ati fi facut sex, ai fi fost primul... crede cu adevarat ca ati facut-o, pentru ca tu raspunzandu-i in gluma, ai spus un adevar, ea e inca virgina. De asta te-a crezut cand i-ai spus ca ai fost primul, pentru ca nu ai avea de unde sa stii de viata sa sexuala, dar daca ati fi facut-o ti-ai fi dat seama ca ai fost primul, spune intr-un final Alec.

F8Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum