SEBASTIAN
Incerc sa vizionez filmul, dar e imposibil. Mintea mea e in alta parte si nu reusesc sa uit privirea Avei cand m-a vazut aproape gol. Daca ar fi fost altcineva in locul ei, m-ar fi admirat si mi-ar fi cerut chiar sa scap de prosop. Ce fel de fata e Ava Rey? Am imaginea ei tiparita in minte chiar in acest moment, fata ei timida, obrajii ei rosii, starea de neliniste, ochii ei incercand sa priveasca altundeva, incercand sa ma evite... desi ma asteptam sa reactioneze ca oricare fata, trebuie sa recunosc ca reactia ei a fost mult mai buna decat mi-o imaginam. Titlul pentru cea mai buna reactie vazand un barbat aproape gol, merge la AVA REY. Pe langa faptul ca m-am distrat, am spus ca trebuie sa o mai chinui putin, a spus atatea lucruri despre mine...sigur nu o sa mai am o alta ocazie. Ma uit sprea ea si ma amuza faptul ca se uita la un film horror cu mainile la ochi... a preferat sa vizioneze ceva ce nu-i place decat sa-mi faca mie pe plac. Ma uit in spate si vad ca baietii se distreaza de minune. Fiecare si-a ales partenera si se vede pe fata lor cat sunt de multumiti. O sa-mi multumeasca ei maine pentru acest moment unic. Ma uit din nou la Ava si observ ca a adormit... ce linistita e. Pare un inger...nici nu te gandesti ca in realitate acest inger se transforma in dracusor. Dupa ceva timp, filmul se termina si ma ridic sa aprind luminile. Desi sala e foarte luminata, Ava nu se trezeste din cauza luminii, si imi imaginez cat e de obosita. Baietii si fetele se uita la ea si apoi la mine si spun:
-Ma ocup eu... stati fara griji. Va conduc iar apoi o duc pe Ava in camera ei.
Iesim din sala si coboram.
-Sa nu ii spui Avei ca ai dus-o in dormitorul ei, spune Emily razand.
-Cel putin te vei alege cu ura pentru toata viata ta, adauga Elena zambind.
-Nu-ti face griji Sebastian, desi o sa vrea sa te omoare, n-o s-o faca. O cunoastem destul de bine pe Ava noastra, spune Josie.
-Va multumesc pentru sfaturi fetelor, dar cred ca o sa-mi asum riscul, adaug eu pe un ton dramatic.
Izbucnim in ras si ma gandesc ca desi fetele au spus-o in gluma, cred ca Ava ar fi in stare de mai mult. Nu stiu daca e de ras sau e de plans.
-Eu o sa mai astept putin, am venit cu un taxi, pentru ca masina e la mecanic, adauga Emily.
-E posibil asa ceva? Te conduc eu, adauga zambind Matt.
-Nu vreau sa te deranjez, spune Emily.
-Nici un deranj, placerea e de partea mea, adauga serios Matt.
Asta e baiatul nostru. Cred ca are adrenalina la maxim. Fetele ies iar baietii se uita la mine, dupa care ne facem cu ochiul. Avem multe de discutat maine.
-Noapte buna tuturor, si fetelor, mi-a facut placere ca ne-ati vizitat. Va astept mai des, spun eu zambind.
Inchid usa si ma duc la Ava. Intru in sala si ea inca doarme, asa de linistita. Ma pregatesc sa o ridic, dar cand pun mana pe spatele ei, simt ca e uda. Decid sa controlez mai bine, si observ ca e transpirata toata. Pun fruntea mea pe fruntea ei si imi dau seama ca are temperatura. Ma uit la bratul ei si observ ca bandajul e plin de sange. Sunt suparat ca nu mi-am dat seama mai inainte... suntem in sala de aproape 2 ore jumate, iar Ava doarme mai bine de o ora. O ridic, si sa o simt la pieptul meu ma face sa nu o mai las jos. Cobor scarile incet sa nu o trezesc, si ajunsi in camera ei o las usor jos pe pat, cu parere de rau. Ies din camera si o chem pe doamna Ilda. Ii spun ca Ava trebuie schimbata, desi nu mi-ar fi parut rau sa o schimb eu, iar intre timp chem medicul sa o consulte.
-E posibil ca domnisoara sa fi facut o baie rece si sa nu-si fi luat nici medicamentul. I-am schimbat pansamentul si o sa fie mai bine. In orice caz trebuie supravegheata. Daca sunt probleme, sa ma sunati domnule Sebastian, spune doctorul.
-E foarte posibil domnule Grey, la cat e de incapatanata fata asta. Desigur, nu o sa ezit sa va sun, adaug eu serios. Noapte buna.
-Noapte buna, domnule Sebastian.
Ii spun doamnei Ilda sa il conduca pe domnul Grey si o anunt ca raman eu cu Ava. Nu o sa reusesc sa dorm oricum, macar sa ma fac util. Sting luminile din camera si aprind veioza care se afla langa pat, sa fie putina lumina. Trag fotoliul mai aproape si ma pun la marginea patului. Iau mana Avei din instinct, si ea incepe sa imi stranga mana. Vreau sa imi trag mana, dar Ava o tine strans, asa ca ne tinem de mana. Ma uit atent la ea si incep sa o analizez, incat ma pierd uitandu-ma la ea. E asa de simpla, dar simplul acela al ei iti taie respiratia. E micuta, puternica si totodata si fragila. Ea poate fi serioasa, dar si glumeata. Poate fi tare, dar si sensibila. Poate fi orgolioasa, dar si intelegatoare. Straluceste chiar si atunci cand doarme. E majestoasa, minunata, gratioasa, delicata, sincera, inteligenta, uimitoare, magica, unica. Ava Rey e unica si sunt fericit ca am cunoscut-o. Sunt mandru ca face parte din viata mea. Are o suvita de par peste fata si ma ridic sa i-o indepartez si observ ca tremura. Desi e o noapte calduroasa de vara, ea ii este frig. Ma ridic si caut in dulap o patura, si o invelesc. Nu dureaza mult si o aud:
-Mi-e frig.
Inca doarme si nu stiu ce sa fac sa o fac sa se simta bine. Fara sa mai stau pe ganduri, imi dau jos tricoul, pentru ca dorm mereu fara tricou, si ma intind langa ea. Ma apropii atat de mult, incat ea sa imi simta caldura, iar ea se intoarce spre mine, isi pune capul pe pieptul meu, iar mana ei micuta, imi imbratiseaza corpul. Mana ei e rece, iar contactul cu corpul meu cald, imi creaza o senzatie ciudata, dar placuta. Ridic bratul meu sa o fac sa stea mai comoda si o cuprind, imbratisand-o. Cu mana cealalta, ii indepartez suvitele de pe chipul ei frumos, si incep sa o mangai pe obraz. Oare m-ar crede cineva daca spun ca am pierdut total controlul? Mana mea nu imi asculta comanda trimisa de creier si in acest moment ma simt vulnerabil. Ma apropii si o sarut pe frunte, iar ea imi raspunde strangandu-ma tare cu bratul ei mic, de parca ar fi constienta, dar nu e. Doarme profund si sunt sigur ca nu o sa-si aminteasca de aceste momente. Inima incepe sa imi bata din ce in ce mai repede, si cum nu era de ajuns, parfumul ei unic imi invadeaza narile, si inchid ochii cand il simt din ce in ce mai tare. Inspir parfumul ei, iar acest parfum actioneaza ca un drog. Ma simt debusolat, si sunt ingrijorat ca o singura persoana imi creaza aceasta stare, fara sa vrea. O privesc si senzatia de ingrijorare dispare pur si simplu. Oare trebuie sa imi fac griji pentru faptul ca imbratisez o fata de care ma simt atras, si nu vreau sa fac nimic altceva decat sa o tin strans in bratele mele si sa o fac sa se simta in siguranta? Oricum, mi-am pus viata in pericol...Ava o sa ma omoare sigur pentru asta, dar sunt fericit sa mor pentru ca am trait o senzatie pe care nu am experimentat-o niciodata. O tin strans la pieptul meu si dupa ceva timp adorm.
-Daca o mai atingi pe mama cu un singur deget, sau chiar daca indraznesti sa o privesti, jur pe ce am mai sfant ca te omor cu mainile mele. Mi-ai luat destul si nu o sa te las sa mi-o iei si pe ea.
-Ava? Shhhhhh, sunt aici.
-Nu ma atinge. Nu ma atinge. NU MA ATINGE.
-Ava, e doar un cosmar. Sunt aici cu tine. Nu o sa las pe nimeni sa iti faca rau.
-Poti sa ma si omori, nu o sa iti dau ceea ce vrei. Te voi urî toata viata. Nu uita, o sa te ranesc atunci cand te astepti mai putin. Iti jur ca o sa fiu infernul tau.
Ma ridic si observ ca are lacrimi la ochi, desi ea inca doarme. O imbratisez, ii sterg lacrimile, asigurand-o ca e doar un vis, o sarut pe frunte si ma intind langa ea. Isi pune din nou capul pe pieptul meu, iar eu o mangai pe spate. Ma simt neputincios ca nu pot face mai mult de atat si nu reusesc sa nu ma gandesc care sau cine e cauza acestui cosmar. Deja urasc persoana care a facut-o sa traiasca cu teama. Mintea ma duce in infinite lumi, iar dupa ceva timp adorm.
CITEȘTI
F8
RomanceAva Rey poate intra cu ușurință în categoria "femei puternice si periculoase". Ea este frumoasa, inteligentă și independenta. A muncit din greu sa aibă o viață mai bună, la doar 23 de ani are tot ce și-a dorit si singurele persoane în care are încre...