AVA
Ma trezesc, simtind ceva greu ce imi inconjoara talia. Simt durere in mana si imi amintesc ce s-a intamplat aseara. Realizez ca Sebastian e langa mine, si privesc cum doarme linistit. Realizez brusc ca e singurul barbat ce a facut fata personalitatilor mele, si sunt fericita. Sunt fericita ca e el, si vreau sa ramana el. Incerc sa ma desprind usor din bratele lui, de teama sa nu-l trezesc ( nu as sti cum sa ma comport, ce sa-i zic), si dau fuga la baie. Dupa un dus cald si un mic dejun copios, dupa ce termin sa-i pregatesc si lui sa manance, dupa putin timp ii aud pasii pe scari. Il vad, si trebuie sa recunosc ca arata divin. Inima imi sta in loc pentru o fractiune de secunda, si dupa imi reamintesc ca e seful meu. Devin nervoasa in prezenta lui, si incerc sa tin o distanta cat mai sigura de el, o fi pentru ca suntem doar noi doi si orice s-ar putea intampla si stiu ca daca mi-ar cere ceva, nu as putea sa-l refuz. Creierul meu nu mai stie ce inseamna acel cuvant cand e in prezenta lui Sebastian.
-Buna dimineata, cum te simti?
-Sunt bine. Multumesc de intrebare. Ai dormit comod?
-Mai bine de atat nu se putea, adauga zambind.
Ma inrosesc instant, ii intind farfuria cu micul dejun si ma prefac ca am de preluat un apel important.
-Ava, cum iti este mana? Sa mergem la doctor?
-Sunt bine, nu trebuie sa te ingrijorezi. O sa treaca repede, adaug inainte sa plec.
Il las singur la masa, profit de asta si trimit un SOS pe grup.
Enny: "Ce se intampla?"
"Sebastian mi-a marturisit ca are sentimente profunde pentru mine, crede ca e iubire. Nu stiu ca sa fac."
Josie: "Oh, dar i-a luat ceva timp. Dar, nu conteaza, este minunat."
"Nu, nu este deloc minunat."
Josie: "Nu? Pai de ce? Credeam ca si tu ai sentimente pentru el, si credeam ca asta vrei, sa aiba si el."
"Era mai simplu daca nu imi spunea, pastram distanta, si tineam cont strict de raportul profesional. Acum nu fac decat sa ma gandesc la el, il privesc ca pe un barbat, nu ca pe seful meu si ma gandesc incontinuu la NOI."
Em: "Draga mea, e cea mai senzationala veste din ultimele zile. Stiu ca ti-e greu, nu ai avut niciodata un raport sentimental cu un baiat, stiu cat de speriata esti, dar pentru prima data nu te gandi la asta. Experimenteaza. Bucura-te. Traieste. Uite, daca vrea cu adevarat sa fie cu tine si daca tine la tine, la cum sustine, o sa te vrea mereu in preajma lui. Tu trebuie sa incerci sa-l lasi sa faca asta. Nu il impotmoli din prima, acorda-i o sansa. Daca vrea sa te scoata la cinema, lasa-l. Daca vrea sa-ti ofere flori, lasa-l. Daca vrea sa danseze cu tine, lasa-l. Daca vrea sa te scoata la date, lasa-l. Daca vrea sa te sarute, atata timp cat vrei si tu, lasa-l. Incearca. Eu cred ca Sebastian merita sansa. Se vede cat de mult te vrea, singura care nu-si da seama esti tu. Daca nu te face fericita, spune-i. Se va incheia totul si se merge inainte. Nu mai poti continua cu frica de "ce o sa se intample". Doar lasa-te condusa de sentimente. O sa fie totul bine, si daca nu, o sa fim acolo si o sa trecem peste impreuna."
Enny: "Sunt de acord cu Em. Trebuie sa ii acorzi o sansa, da inainte sa i-o acorzi lui, acordati-o tie. Trebuie sa fii sigura pe tine, si sa-ti doresti cu adevarat asta, altfel nu se merita sa incerci doar de dragul nostru, sau a lui. In primis, este vorba despre tine."
Josie: "Si in orice alegere, o sa fim acolo, sa te sustinem."
Il aud pe Sebastian strigandu-ma si cobor.
-Trebuie sa mergem.
-Unde?
-Am de semnat cateva documente la birou si dupa vreau sa te scot la cina daca imi dai voie.
S-ar putea auzi bataile inimii mele in acest moment, daca ar fi destula liniste imprejur. E doar o cina, si totusi de ce inima o ia razna? Abia astept, am emotii ca mai apoi sa realizez. E inca seful meu, nu pot face asta.
-Sa te concediez, asa te pot scoate la cina fara sa-ti faci mii de probleme?
Se apropie de mine si imi spune in soapta:
-N-o sa te las sa fugi de data asta. Nu-mi pasa de regulile tale de "nu ies cu clientii", vreau sa fiu exceptia. Te vreau si o sa fac tot posibilul sa fii a mea.
Si fara sa am timp de a raspunde, ma saruta repede pe obraz si iese afara, adaugand ca ma asteapta la masina. Simt furnicaturi acolo unde m-a pupat, nu-mi vine sa cred ca reactionez ca o adolescenta la prima ei iubire liceala. Dupa ce termin de luat ce trebuie, incui usa si urc in masina. Ajunsi la birou, Sebastian insista ca trebuie sa stau cu el, iar eu nu fac decat sa ma plictisesc. Ma tine aici prizoniera, nu ca nu mi-ar placea sa stau cu el toata ziua. Nu ma lasa sa plec fara sa-i spun unde ma duc, si am minutele numarate pana si la toaleta. Fac pe rebela, si profit cat nu este atent sa ma strecor afara din cladire, si recunosc ca este o zi minunata. Razele solare sunt destul de calde si profit de timp, ca sa-mi iau o inghetata. Ma asez pe o bancuta cand peste putin timp imi aud numele. Ma intorc si raman surprinsa, placut desigur. Robert cu Alexandra, cuplul meu preferat. Ma strang in brate si se aseaza langa mine.
-In sfarsit te revad. Mi-ai lipsit, adauga zambind. De cate ori mi-am spus ca trebuie sa ne revedem cat de curand. Am avut o agenda asa de plina, incat abia am reusit sa-l vad pe Robert. Am zis ca trimit mesaj pe grup sa ne vedem week-end-ul acesta, trebuie sa vorbim despre nunta. Sunt asa de entuziasmata. In sfarsit incepem pregatirile de saptamana viitoare, si Robert deja mi-a spus ca stiti de planul meu de a va face domnisoare de onoare.
-Nu ai idee cat ma bucur pentru voi. Si stai linistita, toate am fost ocupate zilele astea. Si da, ne face mare placere sa iti fim domnisoare de onoare, oricum nu ne permitem sa o refuzam pe Alexandra Carter. Si da Robert era foarte fericit cand mi-a spus ca o sa faca pasul de a-ti cere sa-i fii sotie. Era in al noualea cer, si a vrut sa imparta bucuria cu cineva care stia s-ar fi bucurat la fel de mult.
-Fetelor, vorbiti de parca nu as fi aici, spune vrand sa para ranit.
Eu cu Alexandra incepem sa radem , iar Robert adauga:
-N-am nici o sansa de castig, sunteti 2 contra 1.
Telefonul Alexandrei suna, ne spune ca e ceva important, si ne lasa singuri pentru a putea prelua apelul.
-O simpla intrebare. Esti bine? Data trecuta nu promitea a bine.
-Ah da, stai linistit. Era un pic preocupat ca disparusem fara urma, s-a alarmat prea mult. Multumesc oricum pentru ca te preocupi.
-Hmmm, deci mi-am imaginat bine. In primul rand gelozia lui se vedea de la o posta si in al doilea rand era acea tensiune intre voi, de 2 indragostiti. Stiu ca se petrece ceva intre voi.
Incerc sa schimb subiectul, si sunt mai nervoasa decat trebuie dar Robert ma ia de mana si imi spune:
-Nu e o critica. Nu o lua in nume de rau. Iti reamintesc ca si eu am fost acolo, deci daca cineva poate sa te inteleaga, acela sunt eu. De cate ori mi-am negat ca nu simt nimic, si uita-te la mine. Ma casatoresc fix cu persoana pentru care mi-am spus ca "nu simt nimic" . Ma bucur pentru tine, pentru ca vad ca si tu simti ce simte el, si sper din tot sufletul sa fii fericita. Chiar vreau sa te vad radiind de fericire, stim cu totii cat o meriti.Ma imbratiseaza si ma pupa pe frunte, ca un frate mai mare, si ii multumesc ca se preocupa pentru mine.
-Ei, si in orice caz, daca te face sa suferi, sotia mea ii poate face publicitate la nivel international. Conteaza pe noi in orice caz, spune facandu-mi cu ochiul.
Il mai imbratisez o data, cand imi aud numele, dar de data asta cand ma intorc vad un Sebastian enervat la culme. Se apropie rapid de mine, ma apuca de mana, ma saruta pe obraz si adauga:
-Aici erai... te-am cautat peste tot.
CITEȘTI
F8
RomanceAva Rey poate intra cu ușurință în categoria "femei puternice si periculoase". Ea este frumoasa, inteligentă și independenta. A muncit din greu sa aibă o viață mai bună, la doar 23 de ani are tot ce și-a dorit si singurele persoane în care are încre...