SEBASTIAN
Ma trezesc cu o durere teribila de cap. Am dormit asa de rau. Simt durere in tot corpul. Ma uit la ceas. 9:02. Parintii mei stau de vorba cu Jocelyn. Ma uit pe telefon. Mesaj pe grup. "O sa ajungem cat de curand la spital. Ai nevoie de ceva?" E Matt. Raspund si ma duc sa imi fac un dus. Cand ma intorc vad baietii si fetele. Ma duc sa ii salut si mai vorbim. Nu am chef de mancare, cu toate ca mi-au tot spus ca trebuie sa mananc.
-Macar un muffin... nu poti sta nemancat pana seara tarziu, spune mama preocupata.
-Mama, e in regula. Daca mi se face foame, ma duc singur sa imi iau ceva.
-Seb, vrei sa vii un pic cu noi, intreaba Tyler.
Ma duc cu ei, si coboram la cafeteria spitalului.
-Daca nu vrei sa mananci e ok, dar trebuie sa vorbim, spune serios Alec.
-Nu prea am avut timp de discutii, adauga Matt. Nu trebuie sa treci prin asta singur, pentru asta suntem noi aici.
-Baieti, sunt in regula. Singura problema e ca dorm destul de rau, si putin, adaug razand.
-Seb, ma cearta Tyler. Nu acum. Stim ca nu esti ok. Poate tu inca nu iti dai seama, dar Ava reprezinta mult mai mult decat crezi. Vedem asta. Stim prin ce treci, noi eram la fel cand ai stat tu in locul ei. Sa nu crezi ca ne poti pacali.
-Da, m-am afectionat mai mult decat am crezut, dar faceam asta pentru oricine, adaug incercand sa ma pacalesc.
-Serios? Sebastian Malik, cel care nu doarme pe scaun nici daca coboara Dumnezeu pe pamant? Vorbim de acel Sebastian Malik, care daca nu are o saltea de mii de euro, nici macar nu adoarme? Seb, pe cine incerci sa convingi? Pe noi sau pe tine? Te cunoastem mai bine decat tine, spune Alec suspirand.
-Bine, aveti dreptate. Stiu ca Ava e abila, competenta pentru meseria ei, dar totusi e o fata. E fragila, si trebuie sa stie si ea ca nu e facuta din otel. M-am inspaimantat de moarte cand s-a prabusit. Cand si-a inchis ochii, cand abia mai respira. Eram ingrozit. M-am gandit la ce e mai rau. Si ma simt de vina. Daca eram acolo cu ea de la inceput, poate nu se intampla sa ajunga in starea asta. Stiu, ea trebuie sa ma protejeze pe mine, e meseria ei, dar pe ea cine o protejeaza?
-Seb, nu e deloc vina ta. Nu ai cum sa stii ce se poate intampla. Ai ajuns oricum la timp sa o ajuti, spune Matt incercand sa ma consoleze.
-Nici macar nu incerca Matt. Eu sunt de vina. Nu trebuia sa o las singura. A fost a doua cea mai infricosatoare experienta prin care am trecut. Stiti cu totii care e prima. Nici nu va puteti imagina cat de ingrozit eram cand am vazut-o. Era de nerecunoscut.
-Daca vrei sa te invinovatesti, bine. Dar nu uita. Ava traieste datorita tie, spune serios Tyler.
-Oricum discutia nu se incheie aici. Mi-a dat Josie mesaj. 2 persoane o pot vizita pe Ava. Poate vrei sa te duci, spune Alec.
-Sa mergem, adauga Matt.
Asistenta imi da tinuta pentru Terapie Intensiva, iar dupa ce sunt pregatit, intru in salon. O vad. Pur si simplu doarme. Inca doarme. Ma doare sa o vad in starea asta. Ma simt neputincios. Nu pot face nimic sa o fac sa se simta mai bine. Ii iau mana si i-o sarut usor. O mangai usor pe obraz si o sarut pe frunte.
-Ava, ne preocupi. Mama ta nu mai poate rezista, e tare obosita. Fetele nu mai pot dormi singure, au frica de cosmarurile ce pot aparea, baietii nu mai stiu cum sa le faca fata... sunt mai fricosi ca ele. Pana si parintii mei sunt aici. Pana cand vrei sa il faci pe vice presedinte sa astepte sa te trezesti? O sa iti tina predica sigur cand te trezesti. Ava... sunt inca ingrozit, spun in timp ce ii tin mana, si am capul aplecat langa mana ei. Trebuie sa te trezesti... au trecut 2 zile si jumatate. Cat mai ai de gand sa ma faci sa dorm pe un scaun? O sa iti reprosez totul daca nu te trezesti... sa stii. Te las sa ma lovesti cat de tare poti...numai trezeste-te, spun cu voce disperata.
-Promiti?
Ridic capul, si ma uit uimit la Ava. Si-a dat jos masca de respirat si se uita la mine zambind. De cat timp e treaza? De fapt asta nu conteza, e treaza... nu ma mai intereseaza nimic altceva.
-Ava, te doare ceva? Ce intrebare... spun, apasand butonul sa anunt ca cineva trebuie sa vina urgent. Ne-ai ingrozit pe toti. Cum te simti?
-Adevarul e ca ma doare tot corpul, dar ma tenteaza faptul ca ma lasi sa te lovesc. Pot sa ma ridic in orice moment... ai grija, spune razand, si smuncindu-se cand simte durere cand rade.
-Hey, poti sa ma bati pana ce ma omori... dar dupa. Acuma sa te faci bine, ok, spun in timp ce medicul intra.
Trebuie sa ies, sa las medicul sa o examineze.
-Ne vedem dupa.
Ava imi zambeste, si ies din salon cu zambetul pe buze. Ma duc la ceilalti, sunt atat de fericit incat abia pot vorbi.
-Ava s-a trezit. Mi-a spus sa am grija ca se poate ridica oricand sa ma bata. E ok, adaug, facandu-i pe ceilalti sa izbucneasca in ras.
-Chiar e in stare, a fost o amenintare Sebastian, spune Emily. Ai grija, ea te-a avertizat dinainte.
Radem si mai tare, iar eu adaug:
-O sa fiu pregatit.
Dupa ceva timp iese medicul.
-Pacienta este bine, vedem cum evolueaza, iar diseara o putem muta deja in salon normal. Doriti un salon VIP sau salon comun?
-Salon VIP, adauga tata. O sa aiba tot ce are nevoie acolo. Ne ocupam noi de cheltuieli.
-Domnule Malik, adauga Jocelyn, va multumesc, dar nu putem accepta.
-Nu vreau sa aud. Ava a salvat viata lui Sebastian, si inca o s-o faca. Nu o putem rasplati indeajuns, adauga mama.
La spusele ei, Jocelyn nu mai adauga nimic, in afara de un multumesc.
-Cred ca va asteapta pe voi 3, adauga medicul, uitandu-se spre fete. Repede, i-am dat calmante, poate adormi in orice moment. Iar dumneavoastra, uitandu-se spre Jocelyn, trebuie sa compilati cateva documente. Daca mai aveti nevoie de ceva, spune uitandu-se la noi toti, puteti intreba oricand. Ma scuzati, adauga intr-un final, si pleaca.
Fetele se pregatesc sa intre la Ava, mama ei se duce sa compileze documentele, iar eu raman cu baietii. Mama cu tata se duc cu Jocelyn, sa asigure costurile.
-Nu pot sa cred... in sfarsit. Se vede pe chipul tau cat de entuziasmat esti, spune Tyler.
-A suferit destul, adauga Matt.
-A plans destul, spune razand Alec.
-Hey, nu am plans. Si nici un cuvant Avei, altfel va omor cu mainile mele...ne-am inteles, spun serios.
-Sa traiti, spun baietii in cor.
Izbucnim in ras. Ah...chiar aveam nevoie. Astept acest moment de 2 zile si jumatate.
CITEȘTI
F8
RomanceAva Rey poate intra cu ușurință în categoria "femei puternice si periculoase". Ea este frumoasa, inteligentă și independenta. A muncit din greu sa aibă o viață mai bună, la doar 23 de ani are tot ce și-a dorit si singurele persoane în care are încre...