IV

115 6 0
                                    

SEBASTIAN

Ies din dus, si telefonul suna din nou, pentru a patra oara. Raspund intr-un final, iar baietii striga la mine in cor, dandu-mi seama ca suntem in conferinta.

-Nu ma intrerupeti, ascultati cu atentie si orice veti avea de spus, o veti spune la final, spune serios Matt. Sunt sigur ca va aduceti aminte de fetele de aseara, si de razboinica ce s-a luptat cu un tip aproape 2 ori cat ea. M-a sunat un politist, afirmand ca este prietenul fetelor, si mi-a spus ca fata blonda a spus sa ma caute si pe cei 3 baieti ce erau cu mine, pentru ca are nevoie de ajutor, fiind sub arest la sectia de politie. Evident nu e obligatoriu, dar am spus oricum sa vorbesc cu voi pentru ca situatia e destul de serioasa. Baiatul facut praf, este Paul McGregor, fiul senatorului McGregor, si in momentul de fata se afla in spital, constient, cu 2 coaste rupte, , capul spart, mana dreapta luxata si chipul nu i se recunoaste din cauza fetei umflate si pline de vanatai, iar Daniel McGregor nu se lasa pana ce fata nu e acuzata de tentativa de omor. Acum va intrebati de ce tocmai noi, va explic chiar acum. Politistii au fost sa vada filmarile din club, dar patronul a declarat ca camerele de supraveghere au fost inactive din cauza unei probleme tecnice, iar martorii nu vor sa vorbeasca, pentru ca le e frica de senator si de ceea ce poate face. Fata ne-a analizat aseara si a ajuns la concluzia ca si noi suntem oameni importanti, cu cariera, deci sigur nu ne clintim la o amenintare din partea senatorului. Acestea sunt cuvintele politistului. Acum noi ce facem, dam o mana de ajutor, sau refuzam? Stiu deja raspunsul, pentru ca suntem barbati onesti, dar am vrut oricum sa va explic situatia.

-In cat timp trebuie sa fim la sectie, intreaba Alec.

-Cel mai scurt timp posibil, raspunde Matt. Fetele depun declaratie, si trebuie sa depunem si noi, ca fata sa nu petreaca noaptea la sectie.

-Ne vedem cu totii la sectie in maxim 15 minute. De acord baieti, intreb fara sa stau pe ganduri.

-De acord, raspund ei in cor.

-Apropo Matt, cum de te-a sunat pe tine politistul si nu pe unul din noi, intreb eu curios.

-Politistul mi-a spus ca prietena lui stia doar numele meu, deci m-a contactat pe mine, sa va anunt si pe voi, raspunde Matt .

-Nu fi gelos Sebastian, am inteles toti ca iti place de mica razboinica, spune Tyler razand.

-Ne vedem la sectie, spun eu serios.

Ma intreb de ce fata a spus ca il stia doar pe Matt, desi i-am spus numele cand am dus-o deoparte de idiotul ala. Dupa ce am inchis, m-am imbracat repede si am plecat. Din fericire parintii mei nu erau acasa, asa ca nu a trebuit sa dau explicatii nimanui unde ma duc, cu cine si de ce. Dupa putin timp ajung la sectie, parchez si baietii ma asteptau in fata sectiei. Ne salutam, si intram in sectie.

-Buna ziua, suntem aici sa depunem declaratie in legatura cu ce s-a intamplat aseara in clubul "Las chicas locas", spun eu sigur pe mine.

-Sunteti aici sa depuneti declaratie impotriva domnisoarei Ava Rey, ne intreaba asistenta din fata biroului sefului sectiei de politie.

Deci o cheama Ava. La fel ca ea, are un nume foarte frumos.

-Sunt aici sa depuna declaratie impotriva domnului Paul McGregory, raspunde serioasa fata care a aparut ca un ninja.

-Emily Addams, avocata domnisoarei Ava Rey, incantata de cunostinta. Nu stiam daca veti veni sau nu, dar Ava a fost sigura 100% ca o sa veniti. Multumim pentru ca nu va e frica sa spuneti adevarul, spune Emily cu voce tare, fara frica, sa se faca auzita de oricine era prezent.

Fetele astea nu arata deloc frica, desi daca eram in locul lor cred ca imi pierdeam imediat speranta. Pana la urma au de-a face cu senatorul in persoana, si este greu sa te lupti cu cineva care, doar cu o bataie de palme, are 3 sferturi din New York la picioarele lui. Senatorul e o persoana fara mila, si nu il intereseaza adevarul, cand vine vorba de baiatul lui. Face orice sa il scoata nevinovat din fiecare problema. Eu am doar un singur impuls in momentul acesta, sa o scot pe mica razboinica din aceasta problema. Mergem inainte pe hol, si din partea dreapta se deschide o usa, iar acolo o vad. Un pic mai in fata, este senatorul in persona cu 3 avocati si 4 garde de corp. Ava, ce ciudat si emotionat ma simt cand ii pronunt numele, iese din camera si arata destul de caraghios, dar frumos in acelasi timp. Se vede ca nu i-au dat timp nici macar sa se schimbe, au luat-o direct din pat. Nu ii este frica si raman uimit cand se uita la senator cu un zambet diabolic, si ii face semn sa se uite la scrisul de pe tricou. Are scris "#NOFEAR", si trebuie sa recunosc ca fata are tupeu. E nebuna sa il infrunte pe senator in acest mod, si baietii se uita la mine zambind, cand observa scena. Senatorul ramane socat de curajul Avei, si o priveste pe Ava intr-un mod malefic, dar pe ea nu o sperie deloc. Din camere separate, iese fata ce a fost lovita cu fata ce a insotit-o si fetele fac o imbratisare de grup, dupa care vin la noi.

F8Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum