16/Kütüphane

2.3K 67 9
                                    

iyi okumalar! Yorum birakmayi unutmayin ;)
--
/Flashback/
"Neden siritiyorsun? Ceza aldik ve siritiyorsun! Kafana birseymi düstü senin?"
"Sen ve ben. Yanliz kütüphanede. Ve bitmeden cikamayiz. Kulaga cok hos gelmiyormu sencede." Ve bunu derken ne yaptim sizce? Kizarmasini cok sevdigim icin daha cok yaklastim ve görmek istedigim yüz ifadesini gördüm.
Utanmis ve kizarmis bir defne.
/Flashback son/

Defne'den:

Okulun bitmesini ilk defa istemiyordum. Korkuyordum. Kaan'in dedigi her kelime kafamin icinde tekrarliyordu kendisini. 'Sen ve ben. Yanliz kütüphanede. Ve bitmeden cikamayiz. Kulaga cok hos gelmiyormu sencede'. GeliyorDU. Kaancigim geliyorDU. Belki rüzgarla gecirdigim zaman icin beni bir kösede sikistirip islence edicekti? Sonra belkide benden yararlanip bir kösede aticakti. Sonra tabi hamile kalicaktil o cocugu istemicekti ama ben öldürmeye kiyamicaktim. Beni 16 1/2 yasimda hamile birakip birde okula rezil edicekti. 17 yasinda anne olup cocugumu babasiz büyütücektim. Yillar sonra cocugum babasini sorucakti ve ben 'seni istemedi' diyemedigim icin 'öldü' yalani atacaktim. Büyüdükten sonra kaan ortaya cikip hayatimi alt üst edecekti. Cocugum babasinin ölmedigini ögrenip bagrio cagricakti. Sonra belkide kaan'a bunca yil sonra neden gelmedigini sorucakti. En sonunda dayanamayip belki intihar edicekti ben ise kaan'a siniriminden silah alip onu öldürecektim ve hata yaptigimi anlayip kendi canimada kiyacaktim.
Yani insanin aklina hersey geliyor.
--
Ve son ders zili caldi. Peki simdi nolucak? Okuldan kacsam? Off defne ne sacmaliyorsun sen? Hem o aklima gelenleride unut. O seni seviyor sende onu. Herseyin en iyisini düsün.

Kendimi motive etme cabalar pek ise yaramasada artik cocugumu babasiz büyütme düsüncesi gitmisti yine.

Cantami toplayip kütüphaneye dogru yürümeye basladim. Okul yavas yavas bosalmaya basliyordu. Beyza'ya olanlari anlattigimda gülme krizine girip bana göz kirpti. Yani neden herkes benim cocugumu babasiz büyütmemi istiyor ki?!

Kütüphanenin önüne geldigimde kimse yoktu. Kaan bile. Alcak! Benim kütüphaneyi yanliz toplayacagimi saniyorsa cok bekler. Ki suanki durum sadece onu anlatiyor bana. Ne sacmaliyorum ben ya? Bugün hem o kadar sevindi. Ve korkuttu tabi.

Kütüphaneye adimimi attim ve bir roz dalgasiyla karsilastim. Ya hani bizim okul inek doluydu neden kütüphane sanki yillar evvel kullanilmis gibi gözüküyor? Yerdeki bir gazeteyi kaldirarak toplamaya baslayabilirdim. Cantami kenara attim ve nedense gazetenin tarihini merka edip baktim.
01.05.2004!
2004 anlatabiliyormuyum! Yil olmus 2015 kim bilir kac senedir duruyor burda. Matematigim pek iyi degildir de. 11 sene oluyor galiba. Oyy oyy defne yani neden su salak rüyayla kavga edip parka gidiyorsun orda kaanla ask yasamaya baslayip okula gec kaliyorsun ki? Yani neden bu kadar salaksin?

Bir köseye gidip kitaplari dizmeye basladim. Tarih bölümündeydi ve osmanli savaslarindan birtanesini anlatan kitapi yerine koymakla ilgileniyordum. Öbür kitapi elime aldim oda bu kitabin ikinci part'iydi yani yanina koymam gerekti. Afferin defne cocuk gibisin resmen!

5 kitap yerlestirdim ve bir gazete kaldirdim ve kaan hala yok. 6 kitap ve bir gazete ve kaan hala yok. Gerizekali! Sesli sesli saymaya basladim.
"Mal! Birde beni yanliz birakiyor! Gerizekali! Bunca kitabi ben nasil yanliz yerlestiriyim! Öküz! Hakiki öküz hemde!"

"Kim öküz?"

"Hiii ödüm patladi! Ne bukadar sessiz gelip biranda dibimde konusuyorsun! Öküz! Sensin öküz! Hayvan herif!"

"Hahhaha tamam sevgilim beni ne kadar sevdigini bukadar belli etmene gerek yok!"

"Kim? Ben mi seni seviyorum! Güldürme beni! sen hem beni burda yanliz birak hemde cocugumu babasiz büyütmeme sebep ol sonra yillar sonra gel sonrada cocugumun ve benim ölümüme sebep ol sonrada sen beni sviyorsun de!"

"Defne? Ne sacmaliyorsun sen? Ne cocugu? Daha dokunmadan nasil hamile kaldin sen?" Ve siritti. Mal cocugum hayatini bile dalgaya vuruyor! Uff ne diyorum ya ben

"Ne dokunmasi pislik! Off kaan ya"

Güldü. Cok güldü. Daha cok güldü. Hayvan. Gerizekali. Gülüsünü yedigim! Allahim gamzeye gel! Pislik!

"Tamam defne sana söz veriyorum seni sana dokunmadan hamile birakip cocugumuzu yanliz büyütmene izin vermicegim." Bak hala dalga geciyor!

Sinirden vurmaya basladim ama cocuk resmen tas! Yani tas tas. O bildigimiz tas diyorum o dasss dan bahsetmiyorum. Off anladiniz iste.

Vurayim derken elimi incitme yetenigimde var tabii.

"Off gerizekali!"

"Oyy askim kaslarim adina senden cok özür dilerim. Kaslarim canini cokmu acitti?" Birde kas kelimesini nasil vurguluyor!

"Tek hava atabilecegin seyin kas olmasi ne kadarda üzücü demi SEVGILIM"

"Tek hava atabilecegim sey kas degil ki. En kücügü diyebilirim. Bu kaslara vurmaya calisip kendi canini acitan kücük askim daha hava atilmaya deger. Kas'i herkes yapar ama seni herkes elde edemez. Ve artik edemiceklerde cünkü sen benimsin." Yerim la ben bunu.

"Bir sarilmayi hakettin öküz gel buraya"

"Oha bunca romantizim icin bir sarilmami sadece? Defne ablaag yapma dudaklarim artik dudaklarin icin aglamaya basladi."

Deli sey. Gittim sarildim. En sevdigim sey. Sanki ona sarilinca kalbim bütünlesiyor. Iki kirik kalp birlesip bir kalp oluyor sanki.
--
Kütüphane olayini biraz uzatabilirim dedim. Birdahaki bölüm kütüphane 2 olucak büyük ihtimal .. Yorumlarinizi merak ediyorum :)

Küçük AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin